Kako povečati obisk spletne strani (brez plačevanja za oglase) – 3 najhitrejše SEO metode za spletne strani, starejše od leta dni

Povečanje obiska spletne strani je v interesu vsakega lastnika spletne strani. Kdor je v internetnem poslu že dlje časa, ve, da je pametno zraven plačljivih metod za povečanje obiskanosti spletne strani, uporabljati tudi SEO optimizacijo (to je: metodo za neplačljivo, organsko rast spletnega obiska). Če ne drugo, najmanj zaradi tega, ker optimizacija spletnih strani ne stane (denarja), plačljivo povečevanje števila obiskovalcev pa postaja iz leta v leto dražje.

Obenem pri marsikom uporaba plačljivih metod za večji obisk internetne strani, onemogoča širjenje na več različnih spletnih kanalov. Spodaj si lahko ogledate 3 najbolj preproste (in hitre) metode kako povečati obisk spletne strani.

.

Najhitrejša pot za povečanje obiska spletne strani
(za internetne strani, ki so postavljene že več kot leto dni)

.

Tisti, ki imate spletno stran, postavljeno že več let (najmanj pa vsaj več kot eno leto), boste do večjega obiska vaše spletne strani, prišli najhitreje z aktualnimi “on site SEO popravki” obstoječih vsebin na spletni strani.

.

Najpogostejše rezerve, s katerimi lahko HITRO povečate obisk spletne strani s tem, da izboljšate pozicijo spletne strani in se jih plača preveriti za vsak url na obstoječih vsebinah, so:

.

  • H1 oznake (ki naj vključujejo unikatno ključno besedo za vsak url posebej)
  • SEO naslovi (ki naj vključujejo ključno besedo)
  • prvi odstavek v vsebini (ki naj vključuje ključno besedo)
  • zunanje povezave (preverite prvih 5 vaših konkurenčnih vsebin na izbrano ključno besedo (v incognito) in preštejte koliko imajo v povprečju zunanjih povezav na druge avtoritativne spletne strani
  • notranje povezave (katerih število se pogosto splača zmanjšati tako, da kažejo SAMO na ciljne url-je katerih cilj je konverzija ali boljša pozicija spletne strani)
  • preverite alt oznake in nadomestna besedila v slikah
  • preverite in dodajte v vsebine relevantne youtube videe (po možnosti vaše)
  • boljše formatirajte vsebino v “above the fold” polju glede na iskalčev namen
    .
    Celoten prikaz kako optimizirati internetno stran, po posameznih točkah, napisanih zgoraj, boste našli v blog zapisu, na povezavi.

.

kako povečati obisk spletne strani

Optimizacije spletnih vsebin se NE LOTITE po naključju, kar od prve proti vsem ostalim. Začnite najprej z optimiziranjem tistih vsebin, ki se v Googlu nahajajo na drugi (ali tretji) strani. Ker je Google te uvrstil na solidna mesta (med 10 in 30) že brez upoštevanja SEO optimizacije, obstaja večja verjetnost, da boste z upoštevanjem SEO, s temi vsebinami, napredovali še višje, brez offsite SEO tehnik.

.

Kako najdete vsebine s katerimi boste najprej in najhitreje povečali obisk spletne strani

.

Svojo spletno stran najprej povežite z Google analitiko in Search konzolo.

.

V search konzoli, v meniju “Promet iz iskalnega omrežja”, podmeni “Analitika iskanja” označite “Kliki”, “Strani” in “Položaj”.
Primer kažem na moji spletni strani za vgradne garderobne omare:

.

kako povečati obisk spletne strani

.

Iz slike lahko vidite, da je npr. ciljni url “cena vgradne omare” (pod zaporedno številko 2) prejel v zadnjih 28 dneh 119 klikov, kljub temu, da je povprečna pozicija (položaj) spletne strani 8,9. Če ta položaj, s popravki iz zgornjega seznama, še nekoliko izboljšamo, bo klikov na ta url posledično še več.

.

obisk spletne strani nasveti

Search konzolo lahko nastavite tako, da vam pokaže podatke za zadnjih 90 dni. S tem boste dobili podatke o povprečnih pozicijah za daljše obdobje (kar je uporabno zato, da izločite morebitna Googlova nihanja (ki so sicer pogostejša, ko za posamezen url gradite offsite SEO in pri novih spletnih straneh).

nastavitev obdobja search konzola

.

.

Z enim klikom na “Položaj” tako, da vam search konzola sortira ciljne url-je glede na trenutne dosežene pozicije, dobite takoj seznam ciljnih url-jev, ki se jih splača NAJPREJ optimizirati in jim izboljšati pozicije. To bo, posledično, imelo učinek na večji obisk na spletni strani.

.

povečanje obiska spletne strani

.

Izkoristite avtoritativnost vaših že obstoječih vsebin in z njimi POSPEŠITE MOČ novih blog zapisov

.

Vsi, ki delamo na področju spletne optimizacije (z namenom povečevanja obiska na spletnih straneh) vemo, da je ena izmed metrik, po katerih Google zaupa spletnim vsebinam, tako imenovana Page Authority (PA)What is page authority – Moz). Avtoritativnost novo zapisanih vsebin se vedno začne z 1 (na Mozovi lestvici od 1 do 100).

.

Če želimo na hitro izboljšati avtoritativnost novih blog zapisov (in drugih vsebin, npr. landing strani), lahko to dosežemo tako, da iz ustreznih, že obstoječih, v Googlovih očeh (avtoritativnih) spletnih vsebin, zgradimo povezavo (link) na našo novo spisano spletno vsebino. S tem ji skozi čas, hitreje izboljšamo pozicijo v Googlu, posledično pa povečamo obiskanost spletne strani.

.

Postopek kako naredimo to…

.

Najprej moramo izmed naših obstoječih vsebin identificirati tiste, ki imajo (v Googlovih očeh) že visoko avtoriteto (tem Google bolj zaupa).
Primer kažem iz moje osebne spletne strani MatijaZajšek.com, za ciljni url: https://www.matijazajšek.com/digitalni-marketing-za-zacetnike/, za ključno besedo “digitalni marketing”.

.

Če želim za ta ciljni url (za ključno besedo digitalni marketing), poiskati relevantne in avtoritativne ostale vsebine na mojem blogu, uporabim v Googlu iskalni niz:

.

uporaba iskalnega niza

.

Google nam vrne primerne in relevantne zapise, Moz-ovo brezplačno orodje Mozbar, pa vsaki vsebini opredeli trenutno avtoritativnost:

.

vtoritativnost spletne strani

.

Zdaj samo odpremo nekaj izmed teh vsebin (in jim dodamo link na novo vsebino). Opomba: z notranjimi linki ne pretiravamo in jih ne gradimo na silo. Lepo, po naravni poti, dodamo tri ali štiri notranje povezave, iz besed, ki so pač smiselne.

.

Kako povečati obisk spletne strani z izboljšanjem CTR-ja (iz podatkov iz Googlove search konzole)

.

Googlova search konzola nam seveda ne da samo podatkov o tem na kateri poziciji se nahaja posamezni url (za vsako ključno besedo).

.

Googlova search konzola nam za vsak url izda tudi CTR (click through rate).
Ali je CTR ranking faktor za višje pozicije spletne strani (in s tem poslediično krivec za večji obisk spletne strani) ali ne, si lahko preberete v naslednjih študijah:

.

.

V search konzoli, s klikom na CTR, spet v meniju “Promet iz iskalnega omrežja”, “Analitika iskanja”, dobite podatke o tem katere poizvedbe (ključne besede) ali strani, dosegajo dober CTR, na katerih pa obstajajo potencialne CTR rezerve.

.

Najprej je seveda treba ugotoviti ali so CTR-ji, ki jih dosegajo naše vsebine (bolj natančno: SEO naslovi in meta opisi) v nekih povprečjih, kot se za dejavnost, v kateri nastopamo, pričakuje. Glavne priložnosti bodo tam, kjer so naši CTR-ji slabši od povprečij.

.

Povprečne CTR-je za različne dejavnosti, na mednarodnem in posebej US (oz. com) trgu, meri npr. spletna stran AdvancedWebRanking, kjer moramo samo označiti kategorijo dejavnosti v kateri spletno nastopamo (plus napravo in trg). Na spodnji sliki sem označil desktop naprave in international trg, za dejavnost spletnega marketinga in interneta:

.

povprečni ctr

.

Zdaj preko search konzole pogledate svoje CTR-je.

.

Primer spet kažem na moji osebni spletni strani MatijaZajšek.com.
Podobno kot v zgornjem primeru, sem tudi tukaj sortiral url-je na tiste, ki imajo nizke CTR-je v primerjavi z moj branžo, na mednarodnem trgu.

.

povpečni ctr search konzola

.

Preko vseh teh url-jev lahko zdaj povečam obisk spletne strani tako, da jim izboljšam meta opise in SEO naslove.

.

Kako naredim to?

.

Za vsako ključno besedo (klik v search konzoli na poizvedbe namesto na strani), pogledam SEO naslove in meta opise najbolje rangiranih plačanih oglasov iz Adwords-ev in iz boljše rangiranih organskih strani. In poskušam svoje SEO naslove in meta opise napisati bolj privlačne od njih.

.

kako povečati obisk

Začetnikom pri spletnem nastopu, sem v pomoč kako povečati obisk spletne strani, pripravil tudi zapis na osebnem blogu. Ta zapis govori predvsem o tem kakšna je razlika med tem, če obisk spletne strani povečujete s plačljivimi oz. neplačljivimi metodami. Priporočam.

.

Dodatno – Video: How to get more organic traffic right now (0 – 15k visits in 30 days) – Ryan Stewart

.