KAJ POMENI seo ANALIZA

Dobra SEO analiza je lahko samo toliko dobra, kot je dobra njena analiza ključnih besed

Brez analize ključnih besed je SEO analiza samo skupek hipotetičnih informacij o tem, kaj bi lahko dosegli s spletno stranjo, če bi …. Naša SEO analiza je namenjena temu, da:

Ugotovimo

kako zahtevna je panoga, v kateri želite nastopati in prodajati s svojo spletno stranjo 

Identificiramo

glavne, prve in tudi kratkoročne, srednjeročne in dolgoročne SEO prioritete (na podlagi SEO analize nastane SEO strategija/načrt dela)

Identificiramo

HITRE onsite SEO rezerve za takojšnjo implementacijo na obstoječih url naslovih

Identificiramo

nove long tail SEO priložnosti za takojšen začetek optimizacije spletne strani

Naredimo

onsite in offsite SEO načrt z merljivimi cilji

Za SEO analizo spletnih strani potrebujemo:

Izdelana SEO analiza vključuje:

  • analiza ustreznosti strukture spletne strani po pravilih SEO optimizacije
  • predlog hitrih onsite SEO rezerv (t.i. SEO quick wins, v kolikor, za izdelavo SEO analize, posredujete podatke iz Google Search konzole)
  • tematsko in long tail analizo ključnih besed
  • predlog terminskega načrta izvajanja onsite SEO aktivnosti
  • predlog terminskega načrta izvajanja offsite SEO aktivnosti
  • tehnično SEO analizo spletne strani (hitrost nalaganja, mobile readyness, schema mark up pregled,…)

Vsaka SEO analiza, na koncu (v obliki emaila), vsebuje še: po domače, enostavno razumljive in “brez tujk”, zapisane predloge, da se lahko optimizacija spletnih strani, izvaja, iz vaše strani, samostojno

Seo analiza se izdela samo ob predhodnem, NEOBVEZUJOČEM telefonskem pogovoru. Izdelana SEO analiza spletnih strani (naš pogled na vašo spletno stran iz vidika SEO), vas v ničemer ne obvezuje k sodelovanju s Seo-Praktik.si.

Za ponudbo za SEO analizo nam pišite na elektronski naslov:
matija.zajsek@seo-praktik.si

V primeru oddanega zanimanja ste avtomatsko naročeni na emailing, ki ga izvajamo enkrat mesečno iz osebne spletne strani MatijaZajšek.com.
Preko emaila obveščamo o zapisih na temo spletnega marketinga.
Od prejemanja emailinga se lahko “odklopite” kadarkoli.

V SEO ANALIZI se potrudimo čimbolj razumljivo, podati tudi predloge za rast vašega posla. Če nam to ne uspe, nam lahko naknadno pošljete dodatna vprašanja.

Pridržujemo si pravico, da SEO analize ne izdelamo (v primeru, da ugotovimo, da vam aktualno optimizacijo spletne strani, izvaja zunanji izvajalec ali v primeru nepopolno oddanih podatkov).

Najpogostejša vprašanja PRED izdelavo SEO analize

prvem koraku, analizi strukture spletnih strani, iz vidika SEO optimizacije, smo predvsem pozorni na:

  • - arhitekturo/strukturo/zgradbo spletne strani (iz vidika SEO (ali so poimenovanja posameznih url-jev poimenovana na podlagi iskanj iz analize ključnih besed) in na podlagi postavljenih SERP ciljev spletne strani),
  • - UX (uporabno vrednost in uporabniško izkušnjo spletne strani, preprosta, jasna in enostavna navigacija) ter s tem povezano ustreznost SEO formata in oblike spletnih vsebin, glede na izbrane ključne besede
  • - razumljiv, podporni slikovni material, dizajn in SEO optimizacijo slikovnih elementov na strani,
  • - kredibilnost, zaupanja vrednost in “konverzijsko moč” spletne strani
  • - sales funnel (prodajni lijak, s katerim preverimo ali obiskovalci po spletni strani “potujejo” smiselno in ali so na podlagi tega, konverzijski cilji spletne strani, postavljeni na ustreznih mestih.

Cena za SEO analizo je od primera do primera spletne strani, različna, v povprečju pa se cena za SEO analizo začne pri 200€.

V primeru sodelovanja s Seo-Praktik.si ali v primeru storitve SEO mentorstva, je cena SEO analize vključena k ostalim SEO storitvam, ki so predstavljene na povezavi optimizacija spletnih strani cenik.

  • Google analitika pokaže trenutno stanje spletnih strani (aktivne uporabnike spletnih strani, načine kako spletna stran priteguje obiskovalce (po katerih kanalih, po katerih medijih,…), iz katerih držav prihajajo obiskovalci, ob katerih urah spletna stran dosega največje obiske, katere spletne podstrani so najbolj obiskane, iz katerih naprav prihaja največ spletnega obiska, kako dolgo se obiskovalci zadržijo na spletni strani (in kje točno), od katerih strani se obiskovalci najpogosteje “odbijejo”, itd)……
    Google Search konzola pokaže hitro izvedljive, skrite SEO rezerve posameznih podstrani, tehnične težave in napake spletnih strani,(crawability), idr…)

Brez SEO analize in posledično izdelane SEO strategije/načrta, si ne znamo predstavljati kako lahko spletna stran sploh dosega svoje SEO cilje.
Še posebej, ker je SEO optimizacija spletnih strani, aktivnost, ki se je ne naredi z enim klikom, ampak proces, ki ga je potrebno redno izvajati in spremljati, je pravzaprav (iz naše dosedanje prakse) SEO optimizacija brez kakovostnega načrta, obsojena na neuspeh. Priporočilo: Kaj je SEO optimizacija.

Seo analiza spletnih strani pomeni povezanost spletne strani s predhodno opravljeno analizo ključnih besed in predvsem pregled internih povezav med posameznimi podstranmi. Interne, notranje povezave na spletni strani, pomagajo Googlu boljše razumeti strukturo in tematiko spletne strani, boljše Googlovo razumevanje tega pa se odraža v višji uvrstitvi spletne strani v iskalniku.

Seo analiza manj nišne spletne strani ali spletne trgovine, pomeni tudi pozornost na pravilno strukturo tematskih sklopov (topical clusters) posameznih vsebin, dodatno pa pregled SEO naslovov in meta opisov z namenom doseganja čimboljšega CTR-ja, glede na iskalni namen, analiziranih ključnih besed. SEO analiza spletnih strani vključuje tudi preverbo pravilne gradnje zunanjih (outbound povezav), optimizacijo vsebin in spremljanje konkurence.

Dobra SEO analiza je hkrati analiza ključnih besed (po tematikah in dolgorepih besedah) in hkrati analiza trga.

.

Skupna, vsem spletnih stranem, je tehnična SEO analiza spletnih strani (t.i. onsite SEO audit) kjer se preveri varnostne certifikate (https), pripravljenost spletne strani za mobilne naprave, zakonodajno ustreznost (gdpr in eu cookie consent), hitrost nalaganja spletnih strani, osnovno upoštevanje ustreznih SEO pravil, idr…).

Zraven zgornjih točk, je pri SEO analizi spletnih trgovin, ponavadi potrebno dodatno preveriti ali delujejo vsi plačilni sistemi, testirati uporabniško izkušnjo prihoda obiskovalcev na spletno stran iz različnih kanalov (PPC, organski obiskovalci, obiskovalci iz družabnih omrežij,…), pregled funkcionalnosti spletne trgovine in rezerve pri upselling-u, pregled modulov ter pregledati vnešene in opisane produkte v spletnih trgovinah, glede na aktualna SEO pravila.

TISTIM, KI SE KASNEJE ODLOČIJO ZA SODELOVANJE S SEO-PRAKTIK.SI, OPRAVLJENA SEO ANALIZA SLUŽI KOT DOKUMENT PO KATEREM BELEŽIMO IZVAJANJE AKTIVNOSTI IN REZULTATOV OPTIMIZACIJE SPLETNE STRANI.