Hitri povzetki o tem kaj je SEO optimizacija:
- SEO optimizacija je izraz za Search Engine Optimization oz. optimizacijo spletnih strani
- SEO optimizacija je postopek povečevanja števila obiskovalcev na vaših internetnih straneh
- SEO optimizacija je postopek izboljševanja uvrstitev vaših spletnih strani na Googlu
- SEO optimizacija je spletni kanal, ki povečuje prodajo
- SEO optimizacija je metoda, ki znižuje stroške plačljivega spletnega oglaševanja
- SEO optimizacija je proces, ki vključuje znanja o raziskovanju ključnih besed, znanja o pripravi ustreznih SEO vsebin ter znanja kako mrežiti svoje spletne strani na internetu
Od kakovosti izvajanja SEO optimizacije na vaših spletnih straneh je odvisno koliko obiskovalcev boste uspeli pritegniti na vaše internetne strani. Bolj kakovostno kot boste izvajali SEO optimizacijo vaših spletnih strani, višje boste vaše internetne strani, uvrstili na Googlu.
SEO optimizacija se izvaja na 3 načine. Spodaj so predstavljene vse 3 vrste SEO optimizacije (s katerimi boste dosegali največ uspeha).
Kazalo
Kaj je SEO optimizacija
SEO optimizacija je postopek, ki pomaga vaše internetne strani uvrstiti med najprej prikazanimi spletnimi strani na Googlu.
SEO optimizacija je kratica za angleški izraz “search engine optimization”. V slovenščini se za SEO optimizacijo, v glavnem, uporabljata izraza “optimizacija spletnih strani” oz. na kratko: “SEO”.
Predstavljajte si, da preko svoje spletne strani prodajate npr. vgradne omare. Kot lastnika spletne strani z vgradnimi omarami, bi vas sigurno zanimalo, da se vaša internetna stran uporabnikom Googla, ki v iskalnik vtipkajo besedno zvezo “vgradne omare”, na Googlu, prikazuje med prvimi.
Prej kot se Googlovim uporabnikom prikaže vaša spletna stran, več “oči” in obiskovalcev pritegne.
Posledično to pomeni, da SEO optimizacija spletnih strani prispeva k večanju števila obiskovalcev na vašo spletno stran.
Da si boste lažje predstavljali kaj je SEO in kako zgleda SEO optimizacija v praksi, poglejte spodnjo sliko:

V PREMISLEK:
Če se zanimate za izvajanje SEO optimizacije vaših spletnih strani, imate za to, načeloma 2 možnosti.
Prva, hitrejša in seveda lažja možnost je, da izvajanje optimizacije spletne strani prepustite SEO agencijam in strokovnjakom, ki se s spletno optimizacijo, ukvarjamo redno. Slabost te opcije je, da to stane.
Druga opcija je, da se izvajanje optimizacije strani, priučite sami. V tem primeru bodo sicer rezultati malenkost počasnejši, a znanje boste lahko uporabili tudi pri SEO optimizaciji vaših morebitnih dodatnih spletnih strani, v prihodnosti. In tudi s plačevanjem SEO storitev, agencijam, boste lahko zaključili.
Seo-Praktik.si ponuja obe opciji. Tako izvajanje optimizacije spletnih strani kot učenje spletne optimizacije (t.i. SEO mentorstvo). Podrobnosti najdete na povezavi.
5 glavnih vrst SEO optimizacije
SEO optimizacija se deli na onsite, offsite, tehnično, lokalno in semantično SEO optimizacijo.
Kaj je onsite SEO optimizacija
Onsite SEO optimizacija spletnih strani (ponekod imenovana tudi onpage SEO optimizacija) pomeni upoštevanje aktualnih SEO smernic na vaših spletnih straneh.
K onsite SEO optimizaciji (od najpomembnejše SEO smernice navzdol) sodijo:
- priprava ustreznih vsebin glede na iskalni namen uporabnikov Googla. Vse ostale, v nadaljevanju (spodaj) naštete onsite SEO smernice, ne bodo koristile nič, če boste z vsebino zgrešili NAMEN uporabnika Googla, ki je vašo targetirano ključno besedo vtipkal (ali izgovoril) v iskalnik. Podrobnosti o search intentu, vključno s prikazom primerov, najdete v članku Kako “search intent” uporabiti pri SEO optimizaciji vsebin.
- priprava ustreznih oblik spletnih vsebin (t.i. content format) glede na, v zgornji točki, identificiran iskalni namen.
Primeri:
– če ste v prvem koraku za vašo targetirano ključno besedo identificirali nakupni namen, potem pripravite bodisi pristajalno stran (landing page) na kateri boste predstavili ponudbo svojih storitev, bodisi prikaz produktov ali kategorij izdelkov v svojih spletnih trgovinah.
– če ste v prvem koraku (zgoraj) za vašo targetirano ključno besedo identificirali informativni namen, potem za uporabnike Googla oblikujte vsebino npr. v obliki blog zapisa ali video vsebine.
- priprava ustreznih spletnih vsebin glede na zorni kot (t.i. angle) vsebine v primerjavi s konkurenčnimi vsebinami.
Kaj to pomeni v praksi?
Če želite, da se bo vaša spletna vsebina med Googlovimi prikazi spletnih vsebin prikazala pred konkurenčnimi vsebinami, potem mora biti vaša vsebina tudi bolj kakovostna od konkurenčnih vsebin.
A v precej primerih niti to ne bo zadoščalo za boljšo uvrstitev vaše spletne vsebine od konkurenčne na Googlu.
Zakaj ne?
Na to, kam se bo na Googlu uvrstila vaša spletna vsebina, ne vpliva samo to ali je vaša spletna vsebina bolj kakovostna od konkurenčne. Temveč tudi številni drugi dejavniki. Med njih sodi tudi t.i. stopnja zaupanja Googla v vašo spletno stran.
To, zapisano po domače, pomeni, da bo Google praviloma višje uvrstil spletne vsebine tistih spletnih strani, ki jim bolj zaupa. To so pa praviloma tiste spletne strani, ki so že dlje časa prisotne na Googlu in že dosegajo določeno prepoznavnost in veljavo.
Zapisano zgoraj pove, da ni vedno nujno, da vam bo uspelo vašo spletno vsebino uvrstiti pred prikazom konkurenčne vsebine na Googlu. Tudi, če bo vaša spletna vsebina bolj kakovostna od konkurenčnih vsebin. Še posebej boste imeli težave z višjim uvrščanjem vsebin, če je vaša spletna stran znatno “novejša/mlajša” od konkurenčnih spletnih strani.
Če kljub temu želite targetirati na ključne besede na katere targetira tudi konkurenca (ki ji Google bolj zaupa), se ne osredotočite na pripravo boljše vsebine od konkurence, ampak predvsem na pripravo drugačne vsebine od konkurence.
To pomeni, da z vsebino targetirate na ključno besedo iz drugega zornega kota kot vaša konkurenca.
Zakaj ta SEO optimizacijska taktika deluje?
Zato, ker je Googlu v interesu prikazovati na vrhu njegovega iskalnika obravnavanje posamezne tematike iz čim več različnih zornih kotov in ne, da prikazuje spletne strani, ki vsebujejo več ali manj, podobne vsebine. Ki se med seboj razlikujejo kvečjemu po globini obravnavane tematike (več: Importance of angle in SEO copywriting (1))
- ustrezno označevanje naslovov vsebin (t.i. SEO Title). Osnovno SEO pravilo je, da v SEO naslov vključite ključne besede na katere targetirate s svojimi spletnimi vsebinami. Za podrobno razlago in prikaz primerov poglejte članek Kaj je SEO naslov in kako ga pravilno uporabljati za SEO.
- ustrezno označevanje meta opisa spletne vsebine. Osnovna SEO smernica za meta opis je, da v njem uporabite targetirane ključne besede ter ga spišete tako, da marketinško, bolj privlačno od konkurenčnih meta opisov, pove kakšna vsebina se nahaja za klikom na prikazano spletno stran v Googlu. Podrobnosti, vključno s prikazom primerov, o ustreznem opremljanju meta opisov po aktualnih SEO smernicah, najdete v prispevku Kaj je meta opis.
- ustrezno označevanje H oznak v vsebini. H oznake so pojem za “headings” oz. naslove. Osnovno pravilo za ustrezno in po SEO pravilih pravilno opremljanje H oznak je, da vaše H oznake vključujejo targetirane ključne besede, so pa nekatere posebnosti, specifične za H1 oznako in ostale H oznake. Na povezavi H oznake so prikazani primeri in podrobnosti kaj vse je potrebno upoštevati pri opremljaju H oznak.
- notranje povezave spletnih vsebin (t.i. internal links). Notranje povezave pomagajo Googlu razumeti strukturo vaše spletne strani ter tudi katere spletne vsebine na vaši internetni strani so bolj pomembne od drugih. Spletna vsebina, ki prejema več povezav iz ostalih vaših spletnih vsebin, signalizira Googlu, da je bolj pomembna od ostalih. Podrobnosti o tem kaj upoštevati pri gradnji notranjih povezav in kako graditi notranje povezave najdete v članku na povezavi.
- optimizacija slik. Osnovne SEO smernice pri optimizaciji slik so uporaba kakovostnih, unikatnih slik, visoke resolucije, webp ali jpg formata, čim manjše velikosti (pod 100kB) ter ustrezno označevanje nadomestnega besedila (alt tag) in opisa slik (description). Podrobnosti o optimizaciji slik za SEO, so na povezavi.
- k ostalim onsite SEO smernicam sodijo še upoštevanje zunanjih povezav (t.i. outbound links), gostota rabe ključnih besed v vsebinah (t.i. keyword density), vpenjanje youtube videov v vsebine, itd…
NAMIG: Vsi članki na blogu, ki se tičejo onsite SEO optimizacije, so objavljeni, na povezavi onsite SEO optimizacija.
Kaj je offsite SEO optimizacija
Offsite SEO optimizacija (tudi offpage SEO optimizacija) predstavlja izvajanje vseh tistih SEO aktivnosti, ki jih izvajate na internetu, izven svoje spletne strani.
Sem spada gradnja povratnih povezav iz spletnih forumov, socialnih omrežij, seznamov spletnih strani, ostalih spletnih strani v obliki PR člankov, SEO člankov in gostujočih člankov.
NAMIG: Članki, ki prikazujejo uporabne nasvete za izvajanje offsite SEO optimizacije.
Kaj je tehnična optimizacija
K tehnični optimizaciji spletnih strani sodi skrb za hitro delovanje spletnih strani, skrb za mobilnim napravam prijazno prikazovanje spletnih strani (t.i. mobile first indexing), skrb za varno brskanje po spletnih straneh (uporaba t.i https protokola) ter drugo (npr. strukturiranje podatkov oz. schema mark up).
Hkrati pa SEO optimizacija, za razliko od plačljivega spletnega oglaševanja, ne vsiljuje vsebin uporabnikom interneta, ampak uporabnike interneta priteguje na vaše spletne strani.
S plačljivimi spletnimi oglasi, ponavadi, na bolj ali manj kreativen način uporabnike interneta “zmotite”, “prelisičite”, “spodbujate”, da si ogledajo vaše spletne strani. Hkrati pa za to Googlu tudi plačujete.
S SEO optimizacijo, na nevsiljiv način, dosegate, da si uporabniki interneta, želijo vašo ponudbo in vsebine, ogledati.
Obiskovalci vaših spletnih strani, ki obiščejo vaše spletne vsebine, na podlagi SEO optimizacije, posledično, ne čutijo pritiska, da se jim nekaj na vaših spletnih straneh, poskuša prodati.
Med vsemi spletnimi iskalniki, ki omogočajo brskanje po internetu, Google uporablja zdaleč največ uporabnikov. Posledično se zato SEO optimizacija izvaja v največji meri kot optimizacija spletnih strani za Google:

Vse podrobnosti o tem kaj je SEO oz. optimizacija spletnih strani in kako izvajati SEO [po korakih], najdete tudi v aktualnem Vodniku za SEO, na povezavi.
Kaj je lokalna SEO optimizacija
Lokalna SEO optimizacija povečuje vidljivost vašega podjetja na lokalni ravni in privablja potencialne stranke v vaše fizično poslovalnico. Podrobnosti o tem, kako lokalni SEO izboljšuje vašo spletno prisotnost, da se ujema z iskanji in potrebami lokalne ciljne publike, najdete na povezavi.
Zakaj je pomembno, na katerem mestu na Googlu, se prikaže vaša spletna stran [oz. zakaj je pomembna SEO optimizacija]
Spletne strani, ki se prikažejo na Googlu, so prikazane po zaporedju. Ena za drugo.
Za tisto spletno stran, ki je prikazana prva, rečemo, da je na Googlu prva.
Naslednja za njo je druga in tako naprej.
Vse do desete, zadnje prikazane spletne strani na eni strani Googla (saj Google na eni strani prikazuje 10 prikazanih spletnih strani + do največ 7 spletnih strani, ki so Googlu plačale, da so prikazane na njegovi prvi strani).
Spletne strani, ki so prikazane najprej, torej tiste, ki so med 10 prikazanimi spletnimi stranmi, na vrhu iskalnika, pritegnejo največ ogledov.
Zakaj?
Ker smo ljudje navajeni si ogledati najprej tisto kar najprej vidimo.
Vsaka naslednja prikazana spletna stran priteguje manj ogledov.
Bolj kot je neka spletna stran vidna, večje število klikov na njen prikaz na Googlu, si lahko obeta.
O tem obstoji celo raziskava. Ogromno marketinških študij dokazuje, da je število klikov na spletno stran, povezano s tem na katerem mestu se prikazuje spletna stran na Googlu.
V spodnji študiji (vir) je izmerjeno, da dobi spletna stran, ki je na Googlu prikazana prva, 33% vseh klikov, spletna stran, ki je prikazana na 10. mestu pa okrog 2%:

Kaj je semantična SEO optimizacija
Semantična SEO optimizacija se nanaša na optimizacijo spletnih strani z namenom izboljšanja razumevanja vsebine s strani iskalnikov, predvsem glede na njihovo semantiko oziroma pomen. Semantični SEO temelji na ideji, da iskalniki, kot je Google, ne iščejo le ujemanj ključnih besed, temveč poskušajo razumeti kontekst in pomen celotne vsebine.
Pri tradicionalnem SEO se osredotočamo na optimizacijo posameznih ključnih besed, medtem ko semantični SEO poudarja razumevanje povezanosti med besedami, frazami in celotnimi temami (vir). Namen semantičnega SEO je zagotoviti, da se spletna stran prikazuje v iskalnih rezultatih za relevantne poizvedbe, tudi če ključne besede niso natančno enake.
Semantična SEO optimizacija ne temelji samo na optimizaciji za iskalnike, ampak tudi na izboljšanju uporabniške izkušnje. Z ustrezno uporabo semantičnega SEO lahko dosežete višje uvrstitve v iskalnih rezultatih, več organskega prometa in večjo relevantnost za ciljno občinstvo.
Semantični SEO je marketinška tehnika, ki izboljšuje promet na spletni strani z zagotavljanjem pomembnih metapodatkov in semantično relevantne vsebine, ki nedvoumno odgovarja na specifično iskalno nameravanje. Prav tako je način ustvarjanja skupin vsebine, ki so semantično združene v tematske sklope namesto ključnih besed (vir).
Primer pristopa k semantični SEO optimizaciji

Na zgornji sliki so v prvem stolpcu ključne besede in tematike, ki vključujejo ključno besedo (SEO). V drugem stolpcu so semantične besede in sinonimi, ki prav tako opredeljujejo pojem SEO, a ne vključujejo dobesedno izraza SEO.
Zakaj je to pomembno?
V vse bolj prihajajočem svetu spletne optimizacije, ko zaradi AI orodij (Search Generative Experience, Bard, Bing, itd,…) v ospredje prihaja “pogovorno komuniciranje” z iskalniki je potrebno upoštevati, da vsebine namesto za “klasično” targetiranje na t.i. SEO ključne besede, optimizirate tudi na t.i. semantične, sorodne in sinonimne besede. Ki se dejansko uporabljajo pri pogovoru med ljudmi.
Zakaj je SEO optimizacija spletnih strani najbolj zanimiva ravno za Google
SEO optimizacija je popularna (in njena popularnost iz leta v leto še narašča, vir) predvsem zato, ker, za razliko od ostalih metod pridobivanja spletnih obiskovalcev na vaše spletne strani, ne zahteva denarja.
Najpogostejše zmote o tem kaj je SEO optimizacija
[in kaj SEO optimizacija ni]
V izogib tega, da zamešate SEO optimizacijo (Google SEO) z Googlovim plačljivim oglaševanjem (Google Ads) ter v preventivne namene, da ne bi s SEO optimizacijo, pričakovali nerealnih rezultatov, so spodaj napisani nekateri največkrat napačno razumljeni pojmi okrog tega kaj je SEO optimizacija:
- SEO optimizacija NI zakup ključnih besed (zakup ključnih besed ponuja Google Ads).
- SEO optimizacija NI to, da pokličete na Google in jih prosite, da vašo spletno stran uvrstijo na prvo stran.
- SEO optimizacija NI hiter proces. Pri novih spletnih straneh lahko traja celo več kot leto dni, da bodo vidni pravi učinki SEO optimizacije. Pri že dlje časa obstoječih spletnih straneh so učinki SEO optimizacije vidni v 3 do 6 mesecih.
- SEO optimizacija NI prepovedana metoda za dvigovanje spletnih strani v Google (čeprav so med različnimi SEO taktikami tudi takšne, ki jih Google prepoveduje. Dovoljene in priporočljive SEO taktike iz strani Googla, se imenujejo white hat, prepovedane metode pa black hat SEO metode (vir).
Kaj je SEO optimizacija v očeh večine lastnikov spletnih strani [ugotovitev iz prakse]
Večina interesentov za SEO optimizacijo svojih spletnih strani, pred samim izvajanjem optimizacije, s pojmom SEO optimizacija, razume, da je SEO optimizacija spletnih strani, nekaj, kar se bo (enkrat) NAREDILO na njihovi spletni strani (npr. nastavilo določene nastavitve, obrnilo ključne besede v njihovih vsebinah, itd..) in bo zato njihova spletna stran, na Googlu, uvrščena višje.
Pozorno preberite spodnje:
SEO optimizacija ni nekaj kar NAREDITE (enkrat), ampak nekaj kar IZVAJATE (konstantno). Tudi, ko in, če boste s svojimi spletnimi stranmi na Googlu, nekoč dosegli prvo stran, boste na njej ostali samo tako dolgo, dokler vaš konkurent ne bo boljše optimiziral svojih spletnih strani.
Zato SEO optimizacija ni ENKRATNA AKCIJA (recimo neka nastavitev), ampak POSTOPEK.
Kot postopek, definicijo SEO optimizacije, navaja tudi Wikipedia:

Zakaj se uporablja SEO optimizacija
Osnovna cilja, ki se ju želi doseči s SEO optimizacijo sta 2:
– pritegovanje več obiskovalcev na vašo spletno stran in
– konstantno večanje obiskanosti vaših spletnih strani.
Doseganje teh dveh ciljev omogoča uporabljanje SEO optimizacije na 2 načina:
- v prvem primeru, se večji, naravni (t.i. organski) obisk spletne strani dosega tako, da svojim spletnim stranem izboljšujete višino prikaza spletnih strani v iskalnikih.
Višje kot vam uspe uvrstiti vašo spletno stran v iskalnikih (npr. na Googlu), večjo obiskanost ji boste zagotovili. - Druga taktika SEO optimizacije je pisanje vsebin, ki jih optimizirate za ključne besede, s katerimi vaše spletne strani še ne dosegajo nobenih uvrstitev na iskalnikih. Bolj redno kot boste objavljali nove (SEO optimizirane) spletne vsebine, manjša je verjetnost, da bodo uporabniki Googla, v iskalnik vtipkali takšno besedno zvezo, za katero vi še nimate spisane vsebine.
Predstavljajte si, da za iskanje vaših produktov na spletu, uporabniki Googla, uporabljajo 100 različnih besed.
Recimo, da na svoji spletni strani prodajate “kuhinje”.
Nekateri uporabniki v Google vtipkajo besedo “kuhinje”, drugi “poceni kuhinje”, tretji “kuhinje z montažo in dostavo”, četrti “moderne kuhinje”, itd…
Prej kot boste imeli svoje spletne vsebine, SEO optimizirane za vseh teh, 100 različnih besed in višje kot bodo na Googlu, na podlagi vtipkanj teh besed, prikazane vaše spletne strani, manjša bo verjetnost, da “iskalci kuhinj” vtipkajo še kakšno takšno besedo, preko katere se uporabnikom Googla, vaše spletne strani, še ne prikazujejo.
Z objavljanjem vedno več vsebin tako zmanjšujete možnost, da vaših spletnih strani, uporabniki Googla, v iskalniku ne bi opazili.
Tudi ta SEO taktika prinaša vedno več obiskovalcev, saj se ob rednem pisanju vedno novih vsebin, krči seznam tistih besednih zvez, za katere nimate spisane nobene vsebine.
Spodaj je prikazan (realen) rezultat uporabe SEO optimizacije:

Dodatni razlogi zakaj se uporablja SEO optimizacija, so:
- pridobivanje kakovostnega prometa (obiska) na vašo spletno stran. Kakovosten promet je tisti, s katerim najbolj učinkovito dosegate vaše poslovne in marketinške cilje (konverzije).
- gradnja brezplačnega spletnega kanala, ki je neodvisen od plačljivih načinov pritegovanja obiskovalcev na vaše spletne strani. Lastniki spletnih strani, ki uspete učinkovito uporabljati SEO, si s SEO optimizacijo zagotovite vedno nove in brezplačne obiskovalce svojih spletnih strani. S tem pridobite več manevrskega prostora za zmanjševanje stroškov, ki jih prinašajo, vsako leto dražje, plačljive oglaševalske kampanje na Googlu.
- povprečna stopnja povrnitve investicije v SEO optimizacijo znaša kar 22 : 1, kar predstavlja 2200% (vir).
Še več razlogov zakaj se uporablja SEO, je opisanih na povezavi.
Kako deluje SEO optimizacija
SEO optimizacija deluje tako, da konstantno izvajate vse aktivnosti, ki jih zahtevajo (v prvem poglavju, zgoraj opisane) vse 3 vrste SEO optimizacije:
- z onsite SEO optimizacijo se konstantno trudite bolj natančno upoštevati aktualne SEO smernice za onsite SEO
- z offsite SEO optimizacijo se trudite pridobivati čimbolj kakovostne povratne povezave (t.j. backlinks)
- s tehničnim optimiziranjem spletnih strani skrbite za hitro nalaganje vaših spletnih strani, varno brskanje po spletnih straneh ter čimbolj pozitivno uporabniško izkušnjo.
Uporaben video o tem kako deluje SEO optimizacija (angl.):
Tuji viri o SEO:
- https://moz.com/beginners-guide-to-seo: To je vodnik za začetnike pri SEO optimizaciji iz spletne strani Moz. Moz velja za eno najboljh poznanih SEO agencij, ki ponuja priljubljeno SEO orodje za optimizacijo strani.
- Googlov začetniški vodnik za SEO v angleščini.
- https://ahrefs.com/blog/seo/: To je blog iz spletne strani Ahrefs na katerem so objavljeni članki v povezavi s spletno optimizacijo in delovanjem njihovega SEO orodja (Ahrefs).
- https://www.searchenginewatch.com/sew/how-to/2286185/what-is-seo: To je članek s spletne strani Search Engine Watch, ki ponuja pregled SEO scene in pojasnjuje, kako se lahko SEO uporablja za izboljšanje uvrstitve spletne strani v rezultatih iskanja.
- https://www.wordstream.com/seo: To je stran s spletnega mesta Wordstream, ki pojasnjuje osnove SEO optimizacije in ponuja nasvete in najboljše prakse za izboljšanje vidnosti spletne strani v rezultatih iskanja.
- https://www.searchenginejournal.com/seo-101/what-is-seo/: To je še en članek s spletnega mesta Search Engine Journal, ki pojasnjuje, kaj je SEO in kako se lahko uporablja za povečanje prometa in povečanje prodaje.
- https://backlinko.com/what-is-seo: To je stran s spletnega mesta Backlinko, ki ponuja celovit pregled SEO, vključno z njegovo zgodovino, delovanjem in dejavniki, ki vplivajo na uvrstitve v iskalniku.
Slovenski viri o SEO:
Spoznali ste kaj je SEO > > naslednji korak
.
Največkrat vprašano
SEO optimizacija je izraz za search engine optimization oz. optimizacijo spletnih strani.
Boljše kot se SEO optimizacija izvaja na spletni strani, več obiskovalcev si lahko spletna stran obeta.
Zakaj?
Z izvajanjem SEO optimizacije izboljšujete uvrstitev vaše prikazane spletne strani v iskalnikih (npr. na Googlu).
Spletne strani, ki so v iskalnikih, prikazane višje, opazi več uporabnikov, zato je obisk teh spletnih strani, večji.
Glavnih 5 koristi SEO optimizacije:
– vašo spletno stran si bo ogledalo več obiskovalcev
– večjo obiskanost vaše spletne strani lahko pričakujete še mesece in leta po aktivno zaključeni SEO kampanji
– ker boste na svoje spletne, zaradi SEO optimizacije, pritegovali (brezplačen) obisk, boste lahko razmislili o zmanjševanju stroškov za plačljivo oglaševanje
– SEO optimizacije se lahko nauči vsak
– SEO optimizacijo lahko uporabite za več vaših spletnih strani