Tisti, ki že veste kaj je to spletna optimizacija ne znajdete se pa z Youtube SEO boste našli v tem članku veliko uporabnih informacij. Najprej nekaj besed o samem Youtube kot platformi. V zadnjih letih je Youtube postal drugi največji spletni iskalnik. Prvi je še vedno Google takoj za njim pa je že Youtube. Ljudje smo se navadili, da je informacije še lažje dobit preko avdio in predvsem video vsebine. Zato je Youtube vedno bolj zanimiv. Na njemu najdemo vse od glasbe do informativne in izobraževalne vsebine. Seveda je ogromno tudi lifestyle vsebine, ki so neke vrste kopija resničnostnih oddaj iz TV kanalov.
Torej če je Youtube drugi največji iskalnik na spletu se tudi tukaj splača optimizirati vsebino, da bo čim večkrat pokazana. S časom pa boste seveda začeli ciljati tudi na prikaze, ki bodo prinesli največ “koristi”.
Na Youtube lahko poleg vsega zgoraj omenjenega tudi predstavljate svojo znamko. Če bi recimo želeli predstaviti znamko LABI otroška oblačila bi lahko posneli video o tem kako nastanejo otroške kape. Seveda bi lahko naredili tudi nadaljevalne videe o tem kakšne otroške kape vse izdelujejo pri LABI otroških oblačilih. Na koncu pa bi lahko naredili tudi oglasni video, ki bi prikazoval vesele otroke, ki nosijo LABI kape.

Kako pa poskrbeti, da bodo vsi ti videi vidni in kot sem že zgoraj omenil, da jih bodo videle prave oči? To bom razložil v naslednjih odstavkih Youtube SEO članka!
Raziskava ključnih besed na Youtube
Če že delate raziskavo ključnih besed na Googlu za svoje pisane vsebine potem ne boste imeli težav. Raziskava ključnih besed je podobna raziskavi na Googlu. Je pa zelo pomembno, da si zapomnite, da ne morete sklepati, da lahko enake ugotovitve kopirate. Torej to kar ste ugotovili na Googlu nikakor ne morete kar sklepati za Youtube. Tudi obratno drži to kar ste ugotovili za Youtube ne morete uporabiti za Google. Torej to je prva zelo pomembna informacija, da ne mešajte teh dveh platform. Čeprav sta obe kar močno povezani.
Metode za iskanje ključnih besed na Youtube, ki jih sam najraje uporabljam. Seveda jih obstaja več. Ena od pomembnih metod je tudi to, da po tem ko naredite vse kar bom spodaj napisal opazujete kaj se dogaja z videom. Malce morate tudi sami predvidevati in uporabljati logiko in predvsem zdravo pamet.
Keyword suggest
Popolnoma enako kot pri Googlu lahko tudi na Youtube vpišete začetek ključne besede in boste ugotovili kaj vse še iščejo gledalci na to temo. Torej napišete recimo družinsko fotografiranje in pritisnete preslednico. Nato vam bo Youtube predlagal še več možnosti besed, ki jih lahko dodate k temu, ki jih gledalci vpisujejo. Verjetno družinsko fotografiranje v studiu, družinsko fotografiranje v naravi in še in še. Seveda boste vi uporabili tiste, ki se vam zdijo blizu oziroma na katere imate kaj za povedati.

SEO orodja
Tukaj težko izgubljam kaj dosti besed. Danes jih obstaja že kar veliko, ki imajo tudi Youtube SEO in vsa v nekaterih stvareh odlična in v drugih malce slabša. Najti morate tisto, ki vam odgovarja tako po uporabnosti kot po uporabniški izkušnji. Potem pa seveda vpišete začetno ključno besedo in na podlagi ponujenih nadaljujete z bolj podrobnim iskanjem. V teh orodjih je seveda prednost to, da imate tudi dosti več podatkov. Recimo koliko oseb to besedo vpiše, v katerem delu leta jo najbolj iščejo itd….
Predvidevanje
Na podlagi zgoraj opisanih metod in vaši opažanj po objavljenih videih seveda lahko začnete tudi malce predvidevati kaj je tisto kar bo v določenem času najbolj zanimivo. Konec leta so to lahko nasveti za naslednjo sezono. Pred sezono menjave pnevmatik so lahko to testi pnevmatik… Torej vedno delajte raziskavo s svojo glavo in ne le s tem kar vam kažejo razna orodja in pripomočki.
Video za Youtube montirajte tako, da se bo zanimivost stopnjevala zato, da bodo gledalci ostali do konca videa
Ne pozabite, da je velik dejavnik pozicije vašega videa med iskalnimi rezultati tudi kakšen del si ga gledalci pogledajo. Torej scenarij pišite tako, da bo na začetku gledalec izvedel kaj bo dobil z vašim videem. Potem pa začnite z vsebino, ki jo stopnjujete do konca videa, kjer razkrijete najpomembnejše podatke. Tako boste zadržali večji del svojih gledalcev in si s tem dvignili procent pogledanih minut vašega videa.
Optimizirajte svoje Youtube videe
Ne pozabite, tako kot optimiziramo vsebino na spletnih straneh jo moramo optimizirati tudi na Youtube! Vse od naslova, prave ključne besede, imena datoteke, opisa in tudi tega kaj govorite v videu je pomembno pri pozicioniranju vašega videa. Torej kaj so ključne stvari, ki bi jih jaz predlagal vsakomur, ki se še ne znajde pri ustvarjanju optimiziranih videov.
Izgovorite svojo ključno besedo
Google oziroma Youtube zna tudi iz vizualne, avdio in video vsebine razumeti besede. Torej če boste snemali video na temo poročne fotografije in boste v videu izgovorili besedo poročni fotograf bo to podobno kot, da bi jo zapisali v blogu (če govorimo o optimizaciji za Google seveda). Pa naj vas to ne zavede, da boste v videu na silo ponavljali poročni fotograf, ker bo seveda to škodilo kakovosti videa in predvsem ker tega ne bi naredili če ne bi prebrali zgornjega stavka. Vse kar delate mora biti logično in naravno!

Naslov videa
Naslov videa mora biti optimiziran na več stvari. Seveda je dobro če vsebuje ključno besedo oziroma to koristi tehničnemu SEO. Poleg tega pa je seveda pomembno, da je všečen naslov, ki si ga bo gledalec želel pritisniti. Pomembno je tudi, da res predstavlja to kar bo kasneje v videu tudi videl. Poskušajte in si seveda zapišite razlike med raznimi naslovi, ki so delovali in tistimi, ki niso delovali.
Preimenujte video
To je preprosta reč ampak se jo splača narediti. Preimenujte ime video datoteke preden jo naložite na Youtube. Poimenujte ga s ključno besedo. Seveda pa lahko dodate tudi še kaj kar še bolje opiše video. Tudi če nismo prepričani če to deluje ali ne je to tako malo dela, da se splača narediti, ker škodi vsekakor ne!
Opis videa
Tisti iz klasične spletne optimizacije lahko opis videa razumete kot meta opis. Youtube SEO za vas res ne bi smel biti prevelika uganka. Verjetno zna biti večja uganka posneti zanimiv in privlačen video. To pa zato ker je te vsebine že tako veliko, da morate biti res kreativni, da boste unikatni. Če vam pa uspe pa lahko hitro pridobite še eno platformo na kateri boste lahko povzdignili svoj posel!