Kaj je in kako deluje WhatsMySerp Rank tracking orodje

SEO orodje SERP tracker iz spletne strani WhatsMySerp.com je deloma brezplačno, deloma pa plačljivo SEO orodje za hitro spremljanje uvrstitev spletnih strani na Googlu, v tej objavi pa je podrobneje predstavljeno kako orodje deluje in kaj omogoča. WhatsMySerp Rank tracker omogoča v brezplačni opciji pregled do 10 ključnih besed, za spremljanje uvrstitev več ključnih besed pa je na voljo več premium paketov (od slabih 5 dolarjev za 25 besed naprej), če vas bo to zanimalo.

Disclaimer: z lastniki spletne strani nimam nobene poslovne naveze v smislu kakršnekoli provizije, tako, da ste lahko prepričani, da v tej objavi ne gre za skrito/plačano ali kakršnokoli drugo obliko reklame. SEO orodje WhatsMySerp sem opisal v okviru predstavitev najrazličnejših SEO orodij na katere naletim pri svojem delu, je pa res, da so me uredniki spletne strani WhatsMySerp kontaktirali preko e pošte in smo se dogovorili, da predstavim njihovo orodje v zameno, da mi brezplačni dostop za pregled do 10 ključnih besed, “dvignejo” na brezplačno sprotno spremljanje 25 ključnih besed.

Kaj je WhatsMySerp

WhatsMySerp Rank tracker je fin, hitro delujoč programček, ki vam omogoča, da na hitro pregledate uvrstitve vaše spletne strani na Googlu, za različne (vam pomembne) ključne besede. Na svoji spletni strani imajo na WhatsMySerp zapisano, da program omogoča neomejeno število pregledov uvrstitev spletnih strani na Googlu, za neomejeno število ključnih besed in, da program deluje zelo hitro. V nadaljevanju, kjer je prikazano kako program deluje, boste videli, da to drži.

Namesto, da ročno spremljate svoje uvrstitve na Googlu, vsaj za tiste, vam najpomembnejše ključne besede, lahko z enim klikom (na “Check all”) zelo hitro pridete do slike kako je vaša spletna stran uvrščena na Googlu. Program preverjeno deluje zelo hitro, zraven običajnih nastavitev, ki jih omogoča večina SERP trackerjev, pa je njegova dodana vrednost tudi v tem, da omogoča celoten historičen pogled (od dneva vpisa ključnih besed v program, naprej), pregled uvrstitev na Googlu, glede na vrsto naprave (desktop, mobile), pregled lokalnih uvrstitev (glede na trg), možnost kreiranja poročil ( v obliki pdf), integracijo z Google analitiko, možnost dodajanja neomejenega števila spletnih domen, prikaz iskalnih volumnov ter CPC (cost per click) stroškov za potrebe izvajajanja plačljivih spletnih kampanj.

Po mojih meritvah in spremljanjih SERP-ov, je WhatsMySerp zelo natančen in prikazuje enake podatke, kot, če bi uvrstitve na Googlu, t.i. SERP-e spremljali ročno.

Kako uporabljati WhatsMySerp

V orodje WhatsMySerp se lahko prijavite z Google računom ali z e naslovom.
Za brezplačen test ni potrebna nobena registracija s kreditnimi karticami:

Po prijavi vas program najprej “napoti” k vnosu spletnih domen za katere želite spremljati uvrstitve na Googlu.

V mojem primeru sem vnesel obe svoji spletni strani: matijazajšek.com in seo-praktik.si (čudni znaki pri prikazu spletne domene matijazajšek.com so posledica tega, ker ime moje osebne, spletne domene, vsebuje šumnik (zajšek)):

Po vnosu ene ali več domen, za vsako domeno vnesete ključne besede, za katere želite, da program preveri uvrstitev vaše spletne strani na Googlu.

Spodaj je prikazana slika za nekatere moje uvrstitve spletne strani matijazajšek.com, za spodaj prikazane ključne besede (na sliki sem posebej označil točke, katerim sem dodal razlago v nadaljevanju). NAMIG: dobro razmislite ali boste vaše ciljane ključne besede javno razkrivali ali ne, ker nikoli ne veste ali na vaše besede, naleti kak konkurent, ki se na Googlu, bori z istimi ključnimi besedami). O tem zakaj sam razkrivam svoje ključne besede, ob kakšni drugi priložnosti.

Razlaga po točkah:

  • točka 1 = seznam/pregled vnešenih ključnih besed. Glede na to, da preko spletne strani matijazajšek.com izvajam SEO mentorstva in različne tečaje ter izobraževanja za digitalni marketing, lahko vidite, da, v primeru spletne strani matijazajšek.com spremljam uvrstitve spletne strani matijazajšek.com za ključne besede spletni marketing tečaj, marketing svetovanje, digitalni marketing tečaj in podobne. NAMIG: zraven spremljanja SERP-ov, t.j. uvrstitev ključnih besed na Googlu, spremljajte še konverzije posameznih ključnih besed!!! Nič ne koristi, če ste na Googlu uvrščeni na vrhu, s ključnimi besedami, ki ne prinašajo konverzij.
    V tem seznamu boste opazili tudi slovensko zastavico, kar pomeni, da prikazani rezultati veljajo za slovenski trg (slovenski Google).
  • točka 2 = aktualne dosežene uvrstitve na Googlu. Desno od stolpca 2 se vam bodo skozi dalj časa uporabe orodja, prikazovali podatki o doseženih uvrstitvah v preteklosti (pretekli dan, pred sedmimi dnevi, pred mesecem dni,…)
  • točka 3 = iskalni volumen oz. število vtipkanj posamezne ključne besede (v tem primeru na slovenskem Googlu)
  • točka 4 = url naslovi posameznih spletnih vsebin na spletni domeni matijazajšek.com (ki jih iskalnik Google prikazuje med prikazi spletnih strani)
  • točka 5 = čas preverjanja (na sliki piše “a few seconds”, kar pomeni, da sem rezultate uvrstitev na Googlu, preverjal nekaj sekund nazaj)
  • točka 6 = povprečna pozicija/uvrstitev in gibanje povprečne pozicije spletne strani za vnešene ključne besede (v zadnjem obdobju/zadnjih nekaj dneh). Na sliki lahko vidite, da je moja povprečan uvrstitev, za vnešene ključne besede, nekoliko upadla (v stolpcu 2 pa lahko vidite razlog. S ključno besedo “digitalni marketing” sem izgubil pozicijo 2 (nova uvrstitev je 3).
  • točka 7 = ocenjen promet števila obiskovalcev na podlagi doseženih uvrstitev. Na sliki lahko vidite, da je ocenjen promet obiskovalcev nekoliko narastel.
  • točka 8 = skupna ocena razporeditev uvrstitev spletne strani za posamezne ključne besede. Z dvema (vnesenima) ključnima besedama je spletna stran matijazajšek.com med top 3 uvrstitvami, s 7 besedami se nahaja med 4. in 10. mestom, z eno besedo (optimizacija spletnih strani) je matijazajšek.com na 16.mestu (druga stran Googla).
  • točka 9 = omogoča “preklop” prikaza SEO uvrstitev na Googlu za namizne računalnike in mobilne naprave.

Kako vnašate ključne besede v WhatsMySerp

Na spodnji sliki lahko vidite primer vnosa nekaterih ključnih besed, ki bi utegnile biti zanimive bonitetnim hišam (npr. bonitetna hiša Prva bonitetna agencija d.o.o.).

Ključne besede “bonitete, boniteta, bonitetno poročilo, boniteta podjetja”, vtipkate v osrednji del programa, “keywords remaining” pa vam prikazuje koliko ključnih besed še lahko vtipkate do izpolnitve kvote paketa, ki ga uporabljate. Z dvema puščicama sem prikazal kje nastavite trg in naprave, ki jih naj program pregleda:

whatsmyserp vnos kljucnih besed

Kako natančen je WhatsMySerp

Na spodnji sliki lahko vidite primerjavo rezultatov, ki jih je izmeril WhatsMySerp (na desni) in rezultatov uvrstitev spletne strani, kjer sem uvrstitve pregledal ročno (na levi):

V pregled sem vzel spletno trgovino Pohištvo123.si in primerjal SERP rezultate za ključne besede vzmetnice, počivalniki, klubske mizice, pisalne mize, itd….

Izmerjeni rezultati ročno (čez StartPage, izklopljena geolokacija in IP naslov) in čez WhatsMySerp so identični.

Bonus pri registraciji v WhatsMySerp

Čeprav je WhatsMySerp prvenstveno namenjen temu, da z njim izmerite uvrstitve svojih spletnih strani na Googlu (za posamezne ključne besede), prinaša registracija v WhatsMySerp še dodaten bonus – to je možnost raziskovanja iskalnih volumnov ključnih besed, direktno na Googlu.

Poglejte na spodnji sliki ….

V Google sem vtipkal ključno besedo “digitalni marketing” in na desni strani iskalnika se prikažejo sorodne ključne besede (related keywords) ter iskalni volumni zanje, kakor tudi podobne ključne besede (people also search for), ki jih pri raziskovanju digitalnega marketinga, na Googlu, uporabljajo drugi:

Zaključek

WhatsMySerp, po mojem mnenju, že v brezplačni varianti, omogoča hitro in natančno spremljanje uvrstitev na Googlu in ga zato priporočam za vse freelancerje in tiste podjetnike, ki upravljate z manjšimi spletnimi stranmi (kjer ne targetirate hkrati na čez 100 ključnih besed).
Je pa seveda, vsaj po moji izkušnji, tudi super uporaben za večje spletne strani, ker deluje hitro in natančno, cena za spremljanje več ključnih besed pa se mi tudi zdi primerljiva ostalim SERP checkerjem.

Dodatne informacije

  • O spremljanju SERP-ov, na različne načine, s plačljivimi orodji ali brez, pišem precej tudi kot gostujoči avtor na dveh blogih, s spletno optimizacijo direktno nepovezanih internetnih strani. Z obema spletnima stranema, kjer sem gostujoči avtor, sodelujem na področju spletne optimizacije. Z eno v okviru predavanj o SEO optimizaciji, ki jih izvajam na njihovem posestvu (trnulja.com), z drugo pa v okviru svetovanja za pridobitev SEO certifikata (magus.si).
  • O uporabni vrednosti ostalih SERP checkerjev (CleverStat, SerpSurf, KW Finder SerpChecker, RankRanger, Nightwatch, itd,…) je zraven testiranja posameznih orodij, priporočljivo, če poznate koga, ki katero od teh orodij tudi uporablja. O NightWatchu sem sam, uporabne izkušnje, dobil od SEO mojstrov, ki upravljajo Euroton.si.
  • WhatsMySerp product review (v angleščini) boste našli tudi na FatRank.com.