9 prednosti najema zunanje agencije za vzdrževanje spletne strani

Če ste kot večina marketinških ali prodajnih agencij (kot je npr. Magentia), ste nenehno preplavljeni z novimi projekti s področja trženja in spletnega oblikovanja. Radi bi porabili več časa za pridobitev novih strank in pridobivanje potencialnih strank za svoje obstoječe stranke, vendar običajno obtičite pri nenehnem nizu zahtev za vzdrževanje spletne strani.

prednosti vzdrževanja spletnih strani
VIR 1

Zagotoviti, da so spletna mesta vaših strank hitra, varna in posodobljena, je pomembno, vendar si najverjetneje želite porabiti čas za opravila, ki ustvarjajo denar v vašem podjetju – ne za optimizacijo hitrosti spletnega mesta, odstranjevanje zlonamerne programske opreme, ali posodabljanja spletnih mest in trgovine.

Te naloge so lahko zamudne in drage. Zato se več agencij za spletno oblikovanje in trženje odloča za zunanje izvajanje vzdrževanja spletnih strani za svoje stranke.

Kakšne so torej prednosti zunanjega izvajanja vzdrževanja spletnih mest? Preberite, če želite ugotoviti, ali je zunanje izvajanje primerno za vašo agencijo.

sqs trgovina tema
Ne glede na temo spletne strani, je le-to potrebno redno vzdrževati (primer SQS trgovina)

Kako deluje zunanje vzdrževanje spletnih mest?

Večina marketinških agencij začne z upravljanjem vzdrževanja spletnih strani strank v podjetju, vendar hitro ugotovi, da dolgoročno ne bo učinkovito. To je zato, ker ure, porabljene za upravljanje rutinskih vzdrževalnih opravil, vzamejo čas, ki bi ga lahko porabili za pridobitev novih strank, vodenje marketinških kampanj za stranke ali izgradnjo spletnih mest.

Boljša alternativa je, da prepustite vzdrževanje spletne strani zunanjemu podjetju za vzdrževanje spletnih mest.

Princip delovanja je približno tak:

  • Marketinška agencija sodeluje s podjetjem za vzdrževanje spletnih strani
  • Agencija strankam ponuja pakete vzdrževanja po višjih stroških, kot jih agencija porabi za zunanje izvajanje
  • Podjetje ponuja rešitev za vzdrževanje spletnega mesta vse v enem, ki vključuje optimizacijo hitrosti, zaščito pred zlonamerno programsko opremo, podporo pri izpadu, upravljane posodobitve programske opreme (vtičnik, tema in jedro) in poročanje.
  • Agencija ima zdaj ponavljajoč se vir prihodkov, ne da bi se vezala na lastno vzdrževanje spletnega mesta

Z zunanjim izvajanjem vzdrževanja spletnih mest lahko agencije zagotavljajo hitro, varno in posodobljeno spletno stran strank, hkrati pa ohranjajo največjo dobičkonosnost agencije.

Tukaj je torej 9 prednosti zunanjega izvajanja vzdrževanja spletnih mest za stranke vaše agencije.

panheat posodobitve
WordPress z vsemi vtičniki je ravno tako treba posodabljati (primer Panheat IR paneli)

1. Prihranite denar v primerjavi z notranjim vzdrževanjem spletne strani

Agencije običajno porabijo vsaj 5 do 25 ur na mesec za vzdrževanje spletnih strani. Če pomislite, koliko je vreden vaš čas (in čas vaše ekipe), se ti stroški lahko seštejejo.

Na primer, če običajno zaračunate 50 € na uro za svoje delo, boste povprečno porabili 750 € ali več svojega časa za vzdrževanje na vsako stranko.

Za primerjavo, to delo oddate zunanjemu podjetju za 100 ali 200 € na mesec. Če svojim strankam zaračunate 300 ali 400 € na mesec za vzdrževanje, bi zaslužili do 200 € na mesec na stranko!

Nekatere agencije se odločijo znižati svoje pristojbine, da bi bile odločitve za načrt vzdrževanja bolj privlačne za svoje stranke, vendar lahko še vedno ustvarijo zajeten dobiček z zunanjim izvajanjem v primerjavi z upravljanjem tega dela v podjetju.

2. Več časa za storitve, ki prinašajo denar

Kot je opisano zgoraj, povprečna agencija porabi približno 5-25 ur na mesec za vzdrževanje spletne strani za svoje stranke. Te ure se porabijo za diagnosticiranje napak pri hitrosti, varnostnih ranljivosti, konfliktov programske opreme in zrušitve spletnih mest.

Kaj pa, če bi te ure porabili za pridobivanje novih strank, osredotočanje na marketinške kampanje za stranke ali razvoj novega spletnega mesta? Lahko boste ustvarili več denarja za svojo agencijo in boljše rezultate za svoje stranke.

Ne obremenjujte se ves čas z vzdrževanjem spletne strani. Razmislite o prenosu tega dela na cenovno dostopno in zanesljivo podjetje za vzdrževanje spletnih strani.

3. Ohranite optimalni čas delovanja spletnega mesta

Kaj se zgodi, ko se spletno mesto zruši? Marketinška agencija s polnimi storitvami si ne more privoščiti, da bi opustila vse, da bi spletno mesto spet vzpostavila na spletu. S podjetjem za vzdrževanje spletnih mest, ki skrbi za spletna mesta vaše stranke, bodo lahko v primeru zrušitve spletnega mesta preskočili na težavo in spletno mesto čim prej postavili na splet.

Ohranjanje optimalnega časa delovanja pomeni, da lahko nadaljujete z izvajanjem trženjskih kampanj brez dragih posledic. To pomeni več prihodkov za vaše stranke in manj stresa za vas.

testiranje hitrosti
Hitrost spletne strani je tudi del vzdrževanja

4. Zaščitite spletna mesta strank pred varnostnimi kršitvami

Varnostne kršitve so lahko zelo škodljive za podjetje, še posebej, če povzročijo zrušitev njihovega spletnega mesta ali nekdo s prevaro dobi dostop do njihovih podatkov. Te težave se lahko slabo odražajo na vaši agenciji in povzročijo izgubo prihodka za vaše stranke.

S pomočjo zunanjih izvajalcev zagotovite, da podjetje nenehno deluje, da prepreči težave z varnostjo spletnega mesta.

5. Redna posodabljanja

Pomembno je, da posodabljate spletna mesta strank, da zagotovite, da njihovi obstoječi vtičniki delujejo pravilno in da imajo najnovejše vtičnike. Tako njihovo spletno mesto nemoteno deluje. Toda posodabljanje vtičnikov ali teme spletnega mesta lahko povzroči zrušitve ali izpade, če tega ne storite, kot je treba.

Ko oddate te storitve zunanjim izvajalcem, bo podjetje posodobilo spletno mesto izven rednega delovnega časa, da ne bi oviralo poslovanja vaše stranke. Poleg tega bodo vedno imeli varnostno kopijo, da se zagotovi, da je spletno mesto vedno mogoče obnoviti, če gre kaj narobe.

6. Vedno imate varnostno kopijo spletnega mesta

Mnoge agencije pozabijo na ustvarjanje varnostnih kopij spletnih mest, dokler ni prepozno. Spletno mesto se lahko zruši in ugotovijo, da ne morejo obnoviti prejšnje različice mesta.

Z zunanjim izvajanjem ste lahko prepričani, da boste vedno imeli varnostne kopije spletnih mest vaših strank. Pravzaprav nekatera podjetja avtomatizirajo varnostne kopije vsako uro. Tako, če naredite kakršne koli spremembe na spletnem mestu, vedno imate varnostno kopijo, ki jo lahko uporabite.

7. Vaše stranke dobivajo ustrezna poročila

Ustvarjanje in pošiljanje poročil o uspešnosti spletnega mesta je lahko dolgočasno. Ko preneste storitev na zunanje izvajalce, lahko to podjetje za vzdrževanje spletne strani ustvari ta poročila za vas in jih pošlje vašim strankam v vašem imenu. In brez skrbi – vedno lahko dodate svojo blagovno znamko, tako da bodo vaše stranke čutile, da prejemajo poročila neposredno od vaše agencije.

8. Spletna mesta vaših strank so hitra, varna in funkcionalna

Hitrost spletnega mesta igra veliko vlogo, ko gre za uporabniško izkušnjo in kako ustvariti konverzije za svoje stranke. Pravzaprav je eno poročilo (2) ugotovilo, da imajo spletna mesta z zamudo pri spletnem mestu več kot 4 sekunde le 1-odstotno stopnjo konverzije; rezultati so bili še slabši, če se je stran nalagala več kot 5 sekund (0,6 %).

konverzija in čas nalaganja
Konverzija je odvisna od hitrosti nalaganja (VIR 2)

Vaše stranke so zadovoljne, ko ustvarite najboljšo donosnost naložbe v njihovih marketinških kampanjah. S tem, da je njihovo spletno mesto hitro, varno in funkcionalno, povečate njihove konverzije in omogočite več prodaje.

9. Ustvarite redne prihodke

Verjetno je, da porabite veliko svojega (ali vaše ekipe) časa za vzdrževanje spletne mesta. Če strankam ponudite načrte stalnega vzdrževanja in oddate to delo zunanjemu izvajalcu, lahko ustvarite ponavljajoč se tok prihodkov, ne da bi pri tem žrtvovali svoj čas.

  • VIR (1) Inno Raft
  • VIR (2) Cloud Fare