Kaj morate storiti vsak teden če želite ostati uspešni v SEO igri

SEO je zelo dinamičen in zahteva redno spremljanje in optimizacijo, da lahko vaše spletno mesto ostane visoko uvrščeno v iskalnikih. Tu je nekaj dejavnosti, ki jih je dobro izvajati vsak teden:

  1. Spremljajte svoje pozicije ključnih besed: Ugotovite, katere besede se najbolje ujemajo s spletnim mestom in spremljajte, kako visoko se pojavljajo v rezultatih iskanja.
  2. Optimizirajte svoje spletno mesto: Poskrbite, da bo vaše spletno mesto dobro strukturirano in pregledno, da bodo ljudje in iskalniki lažje razumeli vaše vsebine.
  3. Ustvarjajte kakovosten vsebinski marketing: Ustvarjajte vsebine, ki so zanimive in uporabne za vaše občinstvo.
  4. Sodelujte z drugimi spletnimi mesti: Sodelujte z drugimi spletnimi mesti in objavljajte gostujoče članke za povečanje svoje prepoznavnosti in promocijo svojega spletnega mesta.
  5. Analizirajte svoje rezultate: Redno spremljajte svoje rezultate in uporabite te podatke, da izboljšate svoje SEO strategije.

Optimiziranje obstoječe vsebine

Spletna stran bi morala biti v vsakem trenutku ažurna kolikor je to mogoče. Seveda je to kar zahtevna naloga. Sploh če pišete dosti vsebine, ki je povezana z aktualnim dogajanjem ali pa z letnimi statistikami ali periodičnimi podatki. Vseeno je dobro imeti v tedenskem urniku tudi optimiziranje obstoječe vsebine če želite biti uspešni v seo igri.

Torej če imate napisan vodič za najboljše hotele na Jadranu v letu 2022 bo to v letu 2023 že izvenelo. Torej morali boste optimizirati obstoječi zapis. To pa ne pomeni, da le zamenjate letnice in ste rešeni! Morate tudi preveriti ali so vaši podatki še resnični. Ali so omenjeni hoteli res še vedno tako dobri, kot so bili, ko ste jih prvič omenili.

Optimizirati pa je potrebno tudi vsebino, ki ni povezana s sezonami ali leti če želite biti uspešni v seo igri. Tudi zapis poročna fotografija bo z meseci ali leti začel izgubljati mesta če ga ne boste vsake toliko osvežili. Vsekakor morate vedeti, da že vi vsako leto več veste o določeni temi. Prav tako pa tudi vaši bralci! Zato lahko tudi o poročni fotografiji vsake toliko napišete kaj več ali pa še bolje če napišete boljše oziroma bolj uporabne podatke!

Pri optimiziranju obstoječe seo vsebine si lahko pomagate tudi z Google search console.

Analizirajte delovanje strani preko Google Search Console

Poiščite vsebino, ki ne rangira na vrhu in ugotovite zakaj. Ko boste našli razlog boste mogoče ugotovili, da ste napisali osnovni blog za popolnoma napačen iskalni namen. Tako boste z prilagoditvijo načina pisanja lahko hitro pridobili veliko mest. 

Lahko tudi poiščite vsebino, ki ima veliko ogledov in malo klikov. Pri takšni vsebini optimizirajte za CTR. CTR je click true rate ali razmerje med tem koliko oseb je videlo zapis v iskalniku in koliko jih je kliknilo na njega. Če je ta odstotek nizek potem je pametno, da posodobite naslov in meta opis, ki se prikazujeta v iskalniku. Tako boste lahko bralce bolj navdušili, da bodo kliknili na vsebino.

Združevanje vsebine

Če immo dva zapisa: poroka na Krasu in Cena poroke na krasu ju lahko oz moramo združiti v enega če želimo biti uspešni v seo igri.

Pri tem pa moraš poskrbeti za 301 preusmeritve in popraviti interno povezovanej, da bodo sedaj vse povezave kazale na tisti en ostali zapis.

Če imate dva zapisa, ki se oba borita za pozicijo pod enako ključno besedo ju morate vsekakor združiti. Recimo, da imate napisan blog o družinskem fotografiranju. V blogu je glavna tema družinska fotografija in vse povezano z njo. Recimo:

  • oblačila za družinsko fotografiranje
  • letni čas, ki je najbolj primeren za družinsko fotografiranje
  • ura v dnevu v kateri lahko ustvarimo najlepše fotografije

Poleg tega pa imate na spletni strani tudi cenik družinskega fotografirana. Če cenik prav tako rangira na iskalniku pod ključno besedo družinsko fotografiranje lahko razmislite o združevanju obeh.

Če sta oba zapisa na prvem in drugem mestu potem bi ju jaz ne bi združil. Če je pa osnovni zapis na 6 mestu in je cenik na 8 mestu potem bi ju združil. Rekel bi, da bi združena vsebina vsekakor bila še bolj uporabna za bralca in bi zato bila tudi višje na iskalnikih!

Ustvarjanje nove vsebine

Redno ustvarjanje nove vsebine bo poskrbelo, da boste na vaši strani imeli več potencialne vsebine, ki lahko pripelje nove goste. Torej naredite si seznam ključnih besed na katere si želite pisati in pišite na njih. Poskušajte si to organizirati, ko nekakšno rutino. Recimo vsak mesec eno vsebino. Ali če imate več časa lahko vsak teden eno vsebino.

Recimo spletna stran kjer je trgovina z otroškimi oblačili bo imela novo vsebino že vsaj takrat, ko boste dodali nove produkte. Otroška oblačila se lahko dodajajo zato ker imate novo idejo. Ali pa po letnih časih in oblačilih, ki so potrebna za določen letni čas.

otroska-obalcila

Ne bo pa škodilo če boste v takšnem primeru poskrbeli tudi za novo vsebino na blogu. To pa zato, ker boste preko bloga lahko privabili nove stranke in tako razširili svoj potencial.

Novo vsebino na spletni strani lahko dodajate na različne načine:

  1. Blog objave: Ustvarite blog objave o temah, ki so relevantne za vaše področje in uporabite pomembne ključne besede v svojih objavah.
  2. Video vsebine: Ustvarite video vsebine, ki bodo zanimive za vaše občinstvo in jih objavite na svojem spletnem mestu ali na družbenih omrežjih.
  3. Infografike: Ustvarite infografike, ki bodo vizualno privlačne in bodo pokazale vaše podatke na zanimiv način.
  4. E-knjige: Ustvarite e-knjigo o temah, ki so pomembne za vaše področje, in jih ponudite na vašem spletnem mestu za prenos.
  5. Gostujoči članki: Sodelujte z drugimi spletnimi mesti in objavljajte gostujoče članke, ki bodo povečali prepoznavnost vašega spletnega mesta in prinesli nove obiskovalce.

Ustvarjanje vsebine na Google my business

Vso vsebino, ki jo ustvarite za spletno stran lahko uporabite tudi za osveževanje vašega Google my business računa. Morate se zavedati, da Google želi promovirati svoje produkte in če boste vi sodelovali z njimi boste vsekakor nagrajeni!

Objavite pa lahko vse od fotografij, izdelkov, člankov ali pa lahko vaši gosti napišejo mnenje o vašem podjetju!

Če boste sledili tem navodilom vam zagotavljam, da vas Google ne bo spregledal. Čez čas pa boste zagotovo imeli boljše rezultate.