Ubersuggest je vrsto let veljal za super preprosto SEO orodje za iskanje dolgorepih in kratkih ključnih besed in, ker je bil v preteklosti, zaradi enostavne uporabe, zelo dobro zapisan med orodji za SEO, ga je odkupil, svetovno znani marketingaš Neil Patel.
Neil si je z Ubersuggestom zadal nalogo, da orodje še izboljša, seveda pa ga je po nakupu, oblikovno vpel v grafično podobo njegove spletne strani in tudi prestavil na svojo spletno domeno, tako, da je zdaj Ubersuggest del njegove spletne strani. Ubersuggest danes, tudi zato, ker je brezplačen, priporočajo tudi večji, tuji SEO strokovnjaki in vsi, ki jih spletna optimizacija, zanima v profesionalne namene.
Kaj je Ubersuggest?
Ubersuggest je SEO orodje za iskanje ključnih besed. Kot spletno SEO orodje se še danes razvija naprej, tako, da ni več samo orodje za analizo in iskanje ključnih besed, ampak tudi SERP checker, keyword difficulty checker, itd… Je brezplačno SEO orodje, ki v svetu spletne optimizacije, zelo hitro pridobiva na popularnosti. Še posebej odkar ga je prevzel svetovno znani digitalni marketingar Neil Patel.
Hiter video kako deluje Ubersuggest, najdete spodaj, tukaj pa še povezava do Neilove objave tega, zakaj je nakup Ubersuggesta postal del njegove nove SEO strategije in zakaj ima ambicije z Ubersuggestom zgraditi najboljše brezplačno SEO orodje za raziskavo ključnih besed..
Ubersuggest deluje v bistvu zelo enostavno.
Želeno ključno besedo vtipkate v levo polje (slika spodaj), v desnem okencu pa izberete trg (angl., nem., slo…,) za katerega želite, da vam Ubersuggest vrne mesečna iskanja.
Poglejte primer, za ključno besedo “optimizacija spletnih strani”:.
.Po kliku na “search”, se pojavi novo okno, ki prikaže:
- search volume (iskalni volumen oz. število vtipkanj besedne zveze “optimizacija spletnih strani” v slovenski Google (na mesec) = 590
- seo difficulty (stopnja težavnosti uvrstitve spletne strani na ključno besedno zvezo “optimizacija spletnih strani”, na prvo stran Googla) = 29 (easy) – (kar vam bo precej SEO strokovnjakov potrdilo, da to ni niti približno res, sicer pa pozor: vsako SEO orodje drugače prikazuje stopnjo težavnosti rangiranja, tako, da, če nameravate SEO kampanjo zastaviti, glede na težavnost uvrščanja spletnih strani v Googlu, le to spremljajte ZA VSE BESEDE Z ISTIM ORODJEM
- paid difficulty (stopnja težavnosti besedne zveze iz vidika rangiranja plačljivega oglasa)
- cost per click (CPC) = 4,22€ strošek klika na oglas oglaševalca, ki je zakupil besedno zvezo
Temu sledi graf, ki prikazuje povprečne iskalne volumne, za izbrano ključno besedno zvezo, na mesec:
V nadaljevanju iste slike, poda Ubersuggest še ostale ideje ključnih besed, povezane, v tem primeru z “optimizacija spletnih strani”. Za vsako od teh besed, podobno kot s prvo, poda sliko mesečnih nihanj, iskalne volumne, CPC, stopnjo težavnosti rangiranja visoko s plačljivim oglasom in stopnjo SEO težavnosti:
S klikom na “view all keyword ideas”, se vam odpre novo okno, ki na levi prikazuje vse dodatne ideje (v tem primeru je teh 464, na desni pa pokaže aktualne (oktober 2018) spletne strani, ki na besedo “optimizacija spletnih strani”, trenutno rangirajo na prvi strani Googla:
Pozorni bodite na “knof”, imenovan filters.
S klikom nanj se vam odpre novo podokno (slika spodaj), kjer lahko iskanje ključnih besed, filtrirate tako, da vam Ubersuggest pokaže podatke samo iz Google Ads ali iz Google suggestions, ali oboje hkrati.
Za razliko od Keyword shitter-ja, ki NE KAŽE ISKALNIH VOLUMNOV in je NAMENJEN ISKANJU DOLGOREPIH BESED, lahko Ubersuggest, s tem filtrom, uporabite za iskanje kratkih besed (iz Google Ads) in dolgih besed (iz Google suggestions). Ali oboje hkrati.
Za osnovno in hitro raziskavo ključnih besed, je Ubersuggest kot brezplačno SEO orodje, perfektno.
Ni vam treba hoditi v Google Ads in tam klikati po nastavitvah, Ubersuggest pa tudi, tako kot Google Ads, omogoča, da si zajete podatke prenesete v excel razpredelnico. Preden pa se lotite bolj podrobne analize ključnih besed, vseeno, pred uporabo Ubersuggesta priporočam, da preberete članek Why Google Adwords Keyword volume numbers are widly unreliable – Rand Fishkin. V članku na povezavi, se tistim, ki se vam ne ljubi brati, skriva tudi video, ki vse o tem zelo lepo razloži.
Ubersuggest najdete na tej povezavi.