Tema tedna: Micro SEO copywriting [SEO komentar TEDNA 34/2023]

Uvod

O micro SEO copywriting-u “modrujem” spodaj.
Kaj je to?
To je, zapisano po domače, kup enih malenkosti pri pisanju vaših vsebin, ki prispevajo k temu, da vas vaši bralci bolje “začutijo”.

Ko in, če vam uspe to, konverzije bralcev v kupce, niso več vprašanje.

SEO je “lažji del” spletnega posla.
Rangirat na Googlu in pritegovat obiskovalce ni problem. Če imate izdelan za to sistem.
Spreminjat jih v kupce pa je očitno marsikje problem.

Zakaj?

Ker jih ni malo, ki kljub odličnemu izvajanju optimizacije svojih spletnih strani, morajo posegati še po ostalih kanalih in pristopih, da pridejo do novih strank.
Če vas zanima kako prihajati do strank “samo” s SEO, potem vabljeni k branju tokratnega SEO komentarja tedna.

SEO novosti

Glavna novost tega tedna je grozovita 😁.
Če je bil prejšnji mesec turbulenten (vir in slika spodaj) kar se tiče posodobitve Googlovega algoritma z t.i. HCU) nas je Google ta teden šokiral na kvadrat.
V trenutku, ko to pišem, so namreč na SEO sceni znova posodobitve.
A tokrat ne ena, ampak kar 2 (vir, vir).
Mesarski boj se obeta.

Kljub temu, da se SEO-ti pravzaprav vsako leto, v ta čas, trudimo svoje poslovne partnerje obveščati in “opremljati” z informacijami in pristopi, ki so v obdobjih, ko so na mizi Googlove posodobitve algoritma, najbolj priporočljivi, so žal to tudi obdobja, ko poslovne partnerje na področju SEO (digitalne agencije in SEO freelancerje) zamenja največ strank. Bistveno več je tega tam, kjer je podpora strankam in komunikacija s strankami, najmanj živa.
Odkrito povedano, imamo na Seo-Praktik-u tudi za te namene vzpostavljeno BTB podporno skupino na FB-ju, ki pomaga sodelujočim “prebroditi” takšna obdobja. Ostalim utegne mogoče koristiti še ta članek:
How to survive and thrive in a Google helpful content world
.

Tole s posodobitvami je šlo celo tako daleč, da so se znova pojavili SEO teoretiki zarot, ki se sprašujejo ali ni morebiti Google celo pohitel s to core oktobersko posodobitvijo zato, da “zavrti nazaj” (rollback) septembersko posodobitev. Kjer so mnogi utrpeli drastične izgube:

Druga SEO novost je ponovno zaznan zamik pri indeksaciji novo objavljenih vsebin na Googlu:

Kaj to pomeni?

Nič posebnega, razen, da se vam ne splača razburjat, če vaša, na novo spisana vsebina, vsa sijoča in na polno SEO optimizirana, ne zagleda “polic na Googlu”. Prej ali slej bo hitra indeksacija delovala kot v preteklosti – in – prej ali slej se bo zgodba o zakasnelih indeksacijah spet ponovila.

Kot je to bilo že neštetokrat v preteklosti.

Kaj vas lahko to nauči?

Potrpežljivost je mati modrosti. Če “znorite” za eno takšno reč, kot je ta, da pač vaša vsebina ni indeksirana v Googlu v enem dnevu, potem se pripravite na menjavo jeter 😆.

Dobri SEO-ti umirjajo in delujejo kot amortizer med razvijanjem Googla in posledicami, ki se odražajo na spletnih straneh naročnikov, zaradi tega.

NAMIG MED VRSTICAMI: ne samo v SEO industriji, ampak v vseh panogah, se velja spomniti misli, da je vsaka pot vijugasta. Naprej po poti pa gredo večinoma tisti, ki mostov za seboj ne podirajo, ampak strankam pomagajo prebroditi turbulentne dni.

SEO namig TEDNA

SEO namig tedna, kot rečeno v uvodu, govori o micro SEO copywritingu.

Namig začenjam z mislijo: “hvala Bogu, da je micro SEO copywriting” še vedno (ali pa celo vedno bolj) pomemben.

Če bi namreč ne bil, bi očitno šli v smer, kjer bi zadoščalo zgolj to, da s pomočjo AI čimprej napišete vse vsebine povezane z vašo panogo, stranke pa bi posledično prihajale iz dneva v dan.

Da ne bo pomote, so panoge in dejavnosti, kjer z AI lahko dosegate odlične prodajne rezultate.
A ne vse.

Na žalost (ali na srečo) v vseh panogah z AI ne bo šlo.
Že tako vsebinam na internetu ne zaupamo preveč. Če nas nekdo “napetnajsti” z AI vsebino, ga črtamo iz našega seznama kandidatov za sodelovanje. Vsaj tisti ozaveščeni ga.

In v tem pogledu dobiva micro SEO copywriting in “pisanje kot smo ga poznali v preteklosti”, vsaj v mojih očeh, vedno večjo težo.

Razložim po domače…

Predstavljate si, da na YouTubu spremljate prodajni nagovor in nasvete nekoga, ki je generiran z AI. Njegov zvok, njegova pojava, njegove misli so v bistvu misli AI-ja.
Bi kupili od njega?

Morda bi. Vse je mogoče.
Ampak, a bi kupili od njega, če bi se ta predstavljal za pravega, iz kosti in mesa, človeka? Vi pa bi tekom njegovega govora, ugotovili, da ne gre za pravega človeka.

Bi kupili od nekoga, ki se vam je zlagal? Čeprav govori modre misli in čeprav deluje, da vam prodaja uporabno rešitev?

Nič ni narobe z AI. Tudi Google je to naznanil:


Narobe je, če sporočamo, da ni AI, v resnici pa je.
V tem primeru lažemo.
In to je narobe.

NAMIG MED VRSTICAMI: Micro SEO copywriting je priložnost za sporočanje vaših vrednot. Pika. 12 mojih micro SEO copywriting namigov sem pred 388 leti 😉 objavil na svojem osebnem blogu… Če boste slučajno zavili na zapis, boste ugotovili, da med njimi nobeden ne govori o vrednotah. Zato, ker je namig, da uporabite “ročno” pisanje za sporočanje vaših vrednot, dejansko moj 13. namig.

SEO izkušnja tedna

SEO izkušnja ostaja podobna preteklim tednom. Grafek rasti obiskovalcev na našem projektu lepo raste. Škoda je, po eni strani, da mi za projekt, (zelo) zmanjkuje časa, ampak, ker obljuba dela dolg, ga nameravam do dogovorjenega roka, graditi naprej.

Kako bo po tem, sam Bog ve…

V vednost: nekatere informacije iz našega zadnjega, aktualnega SEO projekta, ki ga izvajamo na Hrvaškem, so zamegljene oz. spremenjene. Celotno spletno stran plus konkretne SEO prakse, ki jih izvajamo na opisovanem projektu na povezavi, delim med moje aktualne SEO mentorirance na online individualnih SEO mentoriranjih in na izobraževanjih za digitalni marketing za skupine.

Uporabne vsebine za SEO