Uvod
V nadaljevanju je, v tem tednu, govora o konverziji spletnih strani. Pridobivanje prometa na spletno stran (SEO) je prvi cilj spletnega uspeha, drugi del je pridobivanje konverzij (CRO) od tega prometa.
Da igra konverzija spletnih strani pri spletni SEO optimizaciji pomembno vlogo priča spodnji podatek (vir):
![](https://www.seo-praktik.si/wp-content/uploads/2023/07/primerjava-konverzij-spletni-kanali.png)
- izmed vseh raziskovanih kanalov dosega organski obisk iz iskalnikov najvišje stopnje konverzij. Ko, in, če boste raziskovali še več študij na to temo, se konverzijam iz organskih prikazov spletnih strani, približajo (v nekaterih študijah celo prehitijo) KVEČJEMU konverzije iz email marketinga.
- btw: na sliki bodite pozorni na razliko med konverzijami iz organskega prometa vs Google Ads oglaševanja (čez 4 kratna razlika)!!!
Kazalo
- Uvod
- Glavna SEO novost tedna
- SEO namig TEDNA [kam se osredotočiti pri izboljševanju konverzij svojih spletnih strani – PO TEM, ko ste vzpostavili konstantno in stabilno rast obiska na spletno stran]
- SEO izkušnja tedna
- Uporabne vsebine za SEO
- SEO orodje oz. taktika tega tedna [za SEO-te, ki stavite na zdrav razum namesto na draga orodja]
Glavna SEO novost tedna
V SEO skupnosti ostaja TOP novica prihod AI orodij.
Večina SEO-tov je sicer že “ponotranjila”, da se izvajanje spletne optimizacije od konca lanskega leta, za marsikoga drastično spreminja. Redki so in ekstra previdni ter vedno manj jih je, ki “vztrajajo” na izvajanju SEO aktivnosti kot so jih izvajali pretekla leta.
V ta kontekst sodi spodnja misel:
![](https://www.seo-praktik.si/wp-content/uploads/2023/07/seo-novost-tedna-26-2023.png)
Edino kar bi v zgornji misli spremenil je besedica “will“. AI ne BO “zmotil in pretresel” marketinške industrije, ampak jo je že. Vsaj zase trdim, da SEO rezultatov, ki jih objavljam v živo, na našem aktualnem SEO projektu, brez AI, definitivno ne bi bilo.
SEO namig TEDNA [kam se osredotočiti pri izboljševanju konverzij svojih spletnih strani – PO TEM, ko ste vzpostavili konstantno in stabilno rast obiska na spletno stran]
Povprečja so hudič.
Če na konverzijsko stopnjo vaših spletnih strani gledate tako, da opazujete vaše povprečne konverzije, potem boste konverzije na vaših straneh, težko znatno popravili.
Povprečja so vedno seštevek vseh rezultatov. Vseh rezultatov naenkrat pa se ne da popravljati.
Pri izboljševanju konverzij priporočam, da se zato najprej lotite identifikacije url naslovov, ki so vam najbolj pomembni iz vidika konverzij. Nato na teh url naslovih identificirajte (tudi zapišite) kaj konkretno so vaši konverzijski cilji.
Nato določite kako boste konverzijske cilje merili. In šele nato začnite z njihovim izboljševanjem.
Postopek se sliši zapleten in dolgotrajen, zato se ga marsikdo sploh ne loti.
Namesto, da bi izboljševal konverzijo (na vsakem posameznem url naslovu) ostaja pri “nabijanju” organskega prometa (SEO). Ker mu je ta aktivnost že “utečena” in, ker bolj zanesljivo prinaša “zadovoljstvo”.
Namerno sem zgoraj napisal “zadovoljstvo”, ne pa nujno prodajne rezultate.
Ni jih malo, ki v pomenu izboljšanja konverzij ne vidijo takšne dodane vrednosti kot v pomenu izboljševanja obiska na spletno stran.
Da bi morala biti konverzija spletne strani, na točki, ko ima spletna stran že dovolj obiskovalcev, bolj pomembna kot SEO, dokazuje spodnji graf (vir):
![](https://www.seo-praktik.si/wp-content/uploads/2023/07/seo-optimizacija-vs-konverzija.png)
Slika prikazuje, da se je stopnja konverzije (telefonski klici strank) v merjenem obdobju povečala za 22% do 32% (v Google analitiki sta nastavljena 2 konverzijska cilja), medtem, ko je število novih obiskovalcev na spletno stran, upadlo. Poslovni cilji so v tem primeru (kljub manjšemu obisku spletne strani), doseženi v večji meri.
Dodatno: Kaj pomeni izraz konverzija spletne strani & kako jo izboljšati
SEO izkušnja tedna
V tem tednu smo na našem aktualnem SEO projektu, ki ga izvajamo na hrvaškem trgu, spet dosegli nov rekordni obisk.
“Živi” SEO rezultati, skupaj s komentarjem, so objavljeni spodaj:
V vednost: nekatere informacije iz našega zadnjega, aktualnega SEO projekta, ki ga izvajamo na Hrvaškem, so zamegljene oz. spremenjene. Celotno spletno stran plus konkretne SEO prakse, ki jih izvajamo na opisovanem projektu na povezavi, delim med moje aktualne SEO mentorirance na online individualnih SEO mentoriranjih in na izobraževanjih za digitalni marketing za skupine.
Uporabne vsebine za SEO
Uporabne vsebine za SEO delim na aktualne/splošne SEO novosti in SEO uporabne vsebine v povezavi z namigom tedna:
Aktualne SEO novice
Za aktualno SEO “zabavo” v tem tednu je poskrbel Elon Musk. Ta teden so na Twitterju blokirali oglede vsebin neregistriranim uporabnikom Googla. Vse v redu in prav, naj g. lastnik Twitterja dela kar hoče, a ta poteza je blokirala tudi Google Search.
Rezultat: čez 30% padec obiska Twitterja !!!
Zabavo spremljam naprej 😃.
Ostale novice:
- How To Build A Future-Proofed SEO Strategy When AI Is Changing SEO
- Google Predicts £400 Billion Economic Boost From AI In UK
- 5 Enterprise SEO Trends To Watch In 2023
- do 7. septembra vam bom med temi novicami “težil” tudi s spodnjo:
![napredna uporaba chatgpt in ai za seo](https://www.seo-praktik.si/wp-content/uploads/2023/06/uporaba-chatgpt-za-seo.png)
Uporabne SEO novice iz današnje tematike (konverzija spletnih strani)
SEO orodje oz. taktika tega tedna [za SEO-te, ki stavite na zdrav razum namesto na draga orodja]
Plačljiva, kakovostna SEO orodja, niso poceni.
Nasprotno.
Draga so tako, da se človek, ki si želi spletni posel postaviti od začetka, lahko celo premisli, da bo šel v to.
Od vsega začetka moje SEO kariere v plačljiva orodja ne verjamem.
Za digitalne agencije so ta orodja, logično, uporabna. Agencije navsezadnje upravljate z več strankami in več računi.
Vodja ene, dveh ali treh spletnih strani pa teh orodij, za uspeh na spletu, NUJNO ne rabi!
Že leta 2014, ko sem gradil spletno stran na kateri prodajam vgradne omare (ki jih prodajam še zdaj) sem med mojimi referencami objavil spodnji graf:
![](https://www.seo-praktik.si/wp-content/uploads/2023/07/generiranje-leadov.png)
Na grafu je prikazano število pridobljenih povpraševanj za naše vgradne omare.
Z modrimi stolpci je prikazano število povpraševanj v letu 2014.
Z rdečimi stolpci je prikazao število prejetih povpraševanj v letu 2015.
Po mesecih.
Mimogrede: zgornje rezultate imam kot referenco še danes objavljeno na vstopni strani moje osebne spletne strani: matijazajšek.com.
Za tak pregled nisem takrat potreboval nobenega specialnega SEO orodja.
Imel sem ZVEZEK v katerega sem delal črtice vsakokrat, ko je stranka poklicala na telefon, da se zanima za vgradno omaro.
Te “črtice” sem konec meseca vnesel v Google razpredelnico. Z namenom, da vidim ali število prejetih povpraševanj skozi čas, narašča. Ali ostaja isto.
To je vse.
NAUK, ki sem se ga iz zgornje prakse naučil: Zdrav razum in kmečka pamet je NEMALOKRAT čisto dovolj. Vse ostalo na trgu stane.
Lep vikend,
p.s.: od 8.7. 2023 do 21.7. 2023 sem na dopustu.
Beremo in spremljamo se znova od 27.7. naprej.