V SEO poročilu v živo sem pred tremi tedni (t.j. teden od 17.6.2024 do 21.6.2024) pisal o tem, da sem delal na optimizaciji za t.i. “featured snippet” oz. t.i. “zero position” na Googlu za meni najpomembnejšo ključno besedo. Preko katere se je večinoma prikazoval featured snippet enega izmed konkurentov, sicer pa sta prvo in drugo mesto na Googlu zasedali moji vsebini o optimizaciji (ta in ta).
Ravno včeraj dopoldan sem v incognito pogledu prvič (na namiznih napravah) zagledal svoj featured snippet:

Kot sem že včeraj tekom dne obvestil člane v moji (zaprti) podporni skupini na FB-ju, ponovim ostalim bralcem, ki spremljate ta moja poročila v živo, tudi tukaj:
- Nimam pojma ali so moje optimizacijske aktivnosti prispevale k prikazu tega featured snippeta, niti si ne obetam, da bi njegov prikaz trajal na Googlu kaj dosti časa. Pravzaprav zmorem njegov ponoven prikaz v trenutku, ko to pišem, videti le še občasno.
Prikazi featured snippetov na Googlu se tako pogosto spreminjajo (med konkurenti in med napravami), da bi bilo od nekoga, ki praktično vsak dan pogleda na SERP-e , naivno pričakovati, da si obeta kaj drugega.
Še posebej ne, ker so ob tem prikazu zanihale tudi ostale spletne strani in tudi, uboga revica, moja do včeraj drugo uvrščena vsebina o spletni optimizaciji (povezava do nje je zgoraj), je zanihala kar pošteno.
Na srečo je pred mano že planiran dopust, tako, da ob trenutnih spremembah na SERP-u ne mislim zganjati nobenih aktivnosti. Ko se pa iz dopusta vrnem, pa bom verjetno znal boljše oceniti ali gre samo za trenuten, kratkotrajni, poletni tango Googla ali je pač v igri spet kakšna nova, trajnejša sprememba algoritma.
Niti sebi, niti vam, bralcem, ne želim delati utvare, da po tem prikazu mojega featured snippeta vem kaj je treba narediti, da se vaša spletna stran znajde na t.i. ničelni poziciji. Z vsemi ostalimi featured snippeti, s katerimi sem namreč v svoji panogi prikazan na vrhu Googla, sem tam prej po “sreči in naključju” (za lahke ključne besede), medtem, ko mi je to tokrat prvič uspelo za težko ključno besedo.
Nameravam pa situacijo, seveda, spremljati še naprej.
Kazalo
Rezultati sprotnih SEO aktivnosti
Ta teden sem zraven SEO pisanja za moje naročnike in zraven gradnje backlinkov (za svoje spletne strani in nekatere naročnike) ustvaril eno novo vsebino na osebni spletni strani matijazajšek.com. Ta vsebina pojasnjuje pojem inbound marketing, sicer pa mi je končno uspelo nekaj več časa najti za mojo “pillar” vsebino o digitalnem marketingu.
Za katero sem že večkrat napisal, da imam z njo cilj uvrstiti se ponovno med top 3 organske prikaze na Googlu do konca leta. Po vseh poletnih dopustih si bom za slednjo očitno moral rezervirati več časa, ker zdaj na tej vsebini delam res samo, ko se mi med sprotnim delom, sprosti kaj časa.
Z namenom, da bi ta moja redna SEO poročila v ŽIVO bila čimbolj uporabna za vas (in, da se v njih ne bi ponavljal iz tedna v teden) dodajam tokrat k poročanju novo poglavje. Spodaj:
SEO premik tega tedna
Pri eni izmed strank s katero sodelujem smo zaznali takšne premike na SERP-u, da sem ta primer izbral za SEO premik tega tedna.
Poglejte sliko:

Pri tej stranki smo v preteklih mesecih delali izključno na onsite SEO optimizaciji, ker do offsite SEO aktivnosti enostavno nismo uspeli še priti.
Pripetilo se je celo, da je glavni akter zgornje zgodbe moral na mesečni oddih (ker je postal očka), tako, da v maju nismo niti merili SERP-ov.
V juniju 2024 smo začeli z offsite SEO kampanjo. V juliju pa, kot vidite na sliki, se kažejo rezultati teh aktivnosti.
KAJ NAUČI TA PRIMER: Backlinki štejejo. Ni pa vseeno kako jih gradite.
Za tiste, ki vas zanima kakšne rezultate dosegam iz SEO aktivnosti sam….
Prodajni rezultati mojih SEO storitev (SEO mentoriranje in offsite SEO backlinki)
Z obojim ostajam zadovoljen tako kot pretekle tedne.
Kot sem že zapisal pred časom…. če ostane tako do moje penzije, se ne bom pritoževal.
Si pa ne delam utvare, da bo tako ostalo samo od sebe. Googlove posodobitve algoritma in aktivnosti konkurence zahtevajo (žal) nenehno angažiranost tudi iz moje strani.
Prodajni rezultati iz pasivnih zaslužkov
Ta teden so zaslužki nekoliko nižji kot pretekli teden, ampak nič kaj alarmantno. Sicer pa kot veste, od njih trenutno nekih pričakovanj nimam, ti zaslužki pa služijo za penzijo.
Spletna prodaja storitev in produktov (ki niso povezani s SEO)
Moji prodajniki, s katerimi sodelujem v največ primerih tako, da jim dostavljam lead-e, so večinoma na dopustih. Če prodaja torej vidi, da je zdaj čas počitka, če tako očitno vidim tudi jaz (marketing) in, če so nenakupno (za moje produkte) razpoloženi tudi kupci, ni kaj skrbeti za trenutno prodajo.
Ta obstaja, a lagal bi, da v panogah, kjer delujem, dosegamo nove prodajne rekorde.
Seveda pa za vsakim poletjem pride novo obdobje.