Mali podjetniki se moramo ukvarjati z vsem živim.
V zadnjem tednu nas je vlada, normirance, znova “osrečila” z najavo, da bo že drugo leto zaporedoma dodatno zaostrila davčne pogoje za naše delovanje (vir: forbes) in te krasne spremembe (cinism on) bi naj bile implementirane že z novim letom.
Že lani smo normiranci “telovadili” z računi in svojimi firmami, da smo lahko opravljali svoje delo naprej. Očitno vlada te aktivnosti počne zaradi skrbi, ker normiranci, ki cele dneve sedimo za računalnikom, ne telovadimo dovolj.
Če me sprašujete ali kritiziram poteze vlade je odgovor da. Niti približno niso te poteze spodbuda nam, ki delamo samostojno.
Recimo, da smo se nekateri še lani v ta čas “tolažili” s tem, da pač na vladi nekaj poskušajo in upajo, da delajo prav. Ampak, če dodaten udarec ponavljajo še letos, pa je več kot dovolj očitno, da jim mali podjetniki (v tem primeru normiranci) gremo na živce.
Politiko na stran. Gremo k pregledu mojega dela.
Kazalo
Rezultati sprotnih SEO aktivnosti
Prvega junija so SEO merilci volatilnosti SERP-ov zaznali potrese.
Tudi pri meni sta obe spletni strani, matijazajšek.com in seo-praktik.si, zanihali navzdol.
Za Seo-Praktik.si se je to celo zgodilo letos prvič, tako, da zdaj lahko mirno zapišem, da je moje najdaljše zaporedno obdobje, ko sem bil prvi na Googlu s Seo-Praktik.si, polnih 5 mesecev. Očitno je Google (in delo drugih konkurentov) prispevalo k temu, da moram svoje SEO aktivnosti spremeniti, izboljšati ali intenzivirati. Ali pa kar vse troje.
V ta namen sem znova v koledar svojih aktivnosti umestil ustvarjanje novih SEO vsebin na obeh domenah. Pomagam si z AI, ta teden sta nastali na vsaki domeni po ena vsebina.
To sta:
– o hitrosti spletnih strani in
– vsebina o Google Discover-ju in njegovem vplivu na SEO
Da ne bo pomote: nič kaj nisem žalosten, da nisem več stabilno prvi (v tem trenutku se še sicer prva drži pozicija na mobilnih napravah). Je prej nasprotno.
Novo stanje me je namreč prisililo, da po dolgem času na hitrco pogledam kaj počnejo konkurenti pred mano in po 12. letih dela pač imam “to srečo”, da se mi zdi, da sem hitro “ujel” kaj mi je treba početi v prihodnosti, da se znova spustim v dirko z njimi.
Še bo zanimivo 😁.
Prodajni rezultati iz pasivnih zaslužkov
Številke na tem področju niso tako všečne kot so bile pretekli teden. Niso pa porazne. Ne gre za noben nov rekord, a, če bo ostalo tako kot kaže ta teden, se bo znesek za penzijo znova nekoliko povečal. In to je dobro.
Spletna prodaja storitev in produktov (ki niso povezani s SEO)
Tudi na tem področju se stanje malenkost umirja, kar pripisujem sončku, zaključnim šolskim aktivnostim mladine in prihajajočim dopustom. Vsako leto čez poletje si tudi zavestno ne nalagam dodatnega dela, na polno pa začnem znova s septembrom. Za katerega imam tudi letos že sklenjena nadaljevanja sodelovanj.
Prodaja SEO storitev
Nobenega posebnega upada posla si zaradi zdrsa uvrstitve (iz prve na drugo pozicijo) ne obetam.
SEO panoga je namreč ena izmed mnogih, kjer interesenti za SEO, ne glede na to ali ste sami kot ponudnik SEO storitev, na Googlu prvi ali drugi (ali celo tretji), pridobivajo ponudbe iz več koncev.
Rezultat prodaje pa je na koncu stvar prodajnega procesa in pogovora s potencialnimi strankami.
Je pa celotna nova situacija resnično odlična.
Znova se je pokazalo, da konkurenca dejansko koristi.
Ne da ti spati in sili te v izboljšave.
Kar je dobro.