Zaradi dopusta je bil ta teden za en dan skrajšan. Ker sem prišel iz dopusta šele v zgodnjih jutranjih urah tudi v torek še nisem imel SEO mentoriranj v živo.
Pred dopustom sem vam v zadnjem SEO poročilu v živo pisal o tem, da so rankingi na Googlu znatno zanihali. Moja super stara, osebna spletna stran, matijazajšek.com, je v panogi SEO zanihala, za trenutek, iz drugega celo na 14. mesto.
A je zdaj, po dopustu, stanje na Googlu, znova takšno kot je bilo v preteklosti:
Rezultat, kot vidite, sem izmeril s StartPage iskalnikom, da sem izključil upoštevanje geo lokacije pri prikazih spletne strani.
Featured snippeta, o katerem sem tudi pisal v zadnjem poročilu, pred dopustom, pričakovano več ni. Razlik v prejemanju leadov zaradi tega, pa za tako kratko obdobje, tudi nisem zaznal nobenih.
Število leadov (povpraševanj za SEO sodelovanja) ostaja praktično vse mesece podobno, sicer pa mi zgornji poziciji zadnje 3 leta sploh ne predstavljata glavnega izvora leadov za moje SEO storitve. Na srečo, so moj najbolj donosen vir SEO leadov, priporočila. Kar mi, po svoje, daje potrditev, da je moje delo usmerjeno v pravo smer.
O nihanjih na Googlu, o katerih sem pisal v preteklem poročilu, priča tudi SEO skupnost, ki je volatilnost na SERP-u zaznala 23. julija:
NAUK: Nihanja na Googlu so sestavni del SEO športa. Opcije, ki jih imamo, da se na njih odzovemo, so naslednje:
– znorimo in okrivimo vse druge ter podremo vse mostove, ki smo jih zgradili v SEO panogi
– ignoriramo, tako, da SERP-ov sploh ne spremljamo tako pogosto (spremljamo jih raje enkrat mesečno)
– zavestno spremljamo SERP-e, a ne reagiramo na prvo žogo. Počakamo, da se situacija izkristalizira. In šele nato delamo zaključke.
V mojem primeru, zgoraj, je bilo celo dobrodošlo, da me je volatilnost “zadela” točno en dan pred dopustom. Tako, da se res nisem ne živciral zaradi tega, niti se najmanj želel ukvarjati s tem 😀.
Kazalo
Rezultati sprotnih SEO aktivnosti
V tem, skrajšanem tednu, je bilo treba za naročnike in tudi lastne SEO projekte kar stopiti na plin.
Da mi je uspelo izpolniti plan.
Za spletno stran matijazajšek.com sem sproduciral novo vsebino o tem kaj je konverzija, čemu ta služi in kako se jo meri, sicer pa sem prva, občasna nihanja s ciljano vsebino o digitalnem marketingu že uspel zaznati na Googlu. Kljub temu, da trenutna pozicija še vedno kaže na 8. mesto, so ta občasna nihanja zame že signal, da se vsebina vsaj poteguje za višje pozicije.
Intenzivno na vsebini o digitalnem marketingu nameravam delati šele po poletnih počitnicah, čeprav sem v ta namen že čez poletje sproduciral kar nekaj vsebin:
- o oglaševanju na splošno
- o umetni inteligenci
- o influencerjih
- o instagram oglaševanju
- o tem kako izbrati digitalno marketinški kanal
- in druge
SEO spoznanje tega tedna
Izmed SEO mentoriranj, ki sem jih imel ta teden, izpostavljam naslednje spoznanje:
Uvrščanje spletnih vsebin za najtežje ključne besede (z mojimi mentoriranci jih imenujemo “mamice”) deluje podobno kot starševstvo.
Dober starš, tak, ki si zasluži stati na odru (prve strani Googla) ne postaneš tako, da te drugi trepljajo po rami in govorijo o tebi kakor, da si iz zlata (ker je ta reklama lahko tudi plačana) – ampak tako, da vzgojiš dobre otroke.
“Otroke” v SEO svetu, z mojimi mentoriranci, imenujemo t.i. podporne članke znotraj tematike o kateri ustvarjamo nove vsebine.
Ne postanemo dober starš že s tem, da smo otroke “samo” rodili, ampak s tem, da jih vzgojimo v dobre.
Kdor izvaja SEO z zavedanjem o tem, izvaja dober SEO.
In sploh ve o čem govorim😁.
NAUK: 70% backlinkov usmerite v podporne članke, 30% v pillar, cluster, cornerstone, “mamice” ali kakorkoli pač imenujete svoje vsebine s katerimi ciljate na težke ključne besede.
Za tiste, ki vas zanima kakšne rezultate dosegam iz SEO aktivnosti sam….
Prodajni rezultati mojih SEO storitev (SEO mentoriranje in offsite SEO backlinki)
Z obojim ostajam več kot zadovoljen.
Kljub temu, da so počitnice.
Že sklenjena sodelovanja po počitnicah pa mi dajejo zagon, da SEO panogo razvijam in raziskujem naprej.
Posebej na offsite SEO sem te dni naredil že kar nekaj izboljšav. S čimer sem prepričan, da bo Seo-Praktik.si offsite SEO mreža v prihodnosti še boljša kot trenutno je.
Kakšno leto ali dve nazaj sem stal pred odločitvijo ali se na offsite SEO področju v naši mreži usmeriti v “šminkanje” in lepotni izgled mreže ali v vsebino in izobraževanja kadra, ki v mreži sodeluje.
Odločil sem se za drugo.
Ni mi žal.
p.s.: žal mi je edino tistih naročnikov offsite SEO storitev, ki jih izobraževanje za offsite SEO ne zanima, želijo pa zgolj koristiti našo mrežo. Seveda jo lahko, a za rezultate v teh primerih ne garantiram.
Prodajni rezultati iz pasivnih zaslužkov
V tem tednu znova deluje kakor, da ljudje tudi na dopustih brskajo v mojih panogah. V dveh od sedmih dni je bil znova dosežen zaslužek višji od minimalno želenega.
Se pa po 117 letih obeta, da bom k pasivnim zaslužkom še letos (morda) dodal nov projekt, a o tem v prihodnosti. Če bo do tega prišlo.
Spletna prodaja storitev in produktov (ki niso povezani s SEO)
Moji prodajniki so se vrnili iz počitnic, pa tudi stranke so se zgleda že zbudile. Več povpraševanj zaznavam predvsem pri zanimanju za vgradne omare in lesene nadstreške.