Vsaj pri mojem delu se že začenja čutiti, da se ljudje odpravljate na počitnice. Število osebnih, online SEO mentoriranj se iz tedna v teden znižuje (oz. prestavlja na tedne v prihodnosti), pa tudi člankov, ki jih podjetja oddajate v našo mrežo za grajenje backlinkov, se znižuje.
Če se v delovno najbolj intenzivnih mesecih v SEO panogi, vsak dan nabere med 20 do 30 člankov, ki jih moram med 8.00 in 9.00 zjutraj objaviti po naši SEO mreži, se zdaj številke vrtijo okrog 15.
Je pa ta situacija vsako leto, že več kot desetletje, identična. Prepričanost, da se bodo številke znova obrnile navzgor, mi dajejo že potrjena nadaljevanja sodelovanj takoj po končanih dopustih in počitnicah.
Kazalo
Rezultati sprotnih SEO aktivnosti
Pred dvema tednoma je v letošnjem letu prvič prišlo do tega, da je Seo-Praktik.si zanihal iz prve pozicije na drugo, v boj za prva 3 mesta pa je se prebil nov konkurent, tako, da je moj Vodnik o optimizaciji spletnih strani, ki ga imam objavljenega na osebni spletni strani matijazajšek.com in je rangiral do takrat na drugem mestu, pristal celo na tretjem.
Zato sem začel s ponovnim intenzivnejšim izvajanjem aktivnosti za rangiranje mojega Vodnika (o čemer sem pisal v preteklih dveh poročanjih, tu in tu), kar zaenkrat rezultira v tem, da je Vodnik za SEO premaknilo na prvo mesto, Seo-Praktik.si, pa je trenutno (as we speak), drugi:

Seveda vmes izvajam aktivnosti tudi na Seo-Praktik.si, tako, da zna biti, da se bodo spremembe med vodilnimi znova dogajale pogosteje. Še posebej, ker se ne sme pozabiti, da svoje aktivnosti izvaja tudi konkurenca, pa tudi Google rad s svojimi posodobitvami algoritma poseže med uvrstitve.
Konkretne aktivnosti, ki sem jih izvajal za dosežene rezultate so se dotikale predvsem optimizacije vsebin za “featured snippets”, pa posodabljanje vsebin na obeh url-jih z novimi vsebinskimi segmenti in bolj ažuriranimi podatki, gradnja backlinkov za oba url-ja pa je tako ali tako, sistematično izvajana preko naše offsite SEO mreže.
Bi pa rad, še v tem letu, znova popravil tudi uvrstitev moje vsebine o digitalnem marketingu, saj sem jo pretekla leta kar precej zanemarjal.
Za namene SEO optimizacije in tudi za ta drugi namen, izboljšanje uvrstitve moje vsebine o digitalnem marketingu, sta bili ta teden sproducirani naslednji 2 vsebini:
- Kaj je Google Search Console, kako se uporablja in kako koristi pri SEO optimizaciji in
- Kako izbrati najbolj ustrezen digitalno marketinški kanal za svoj spletni nastop
Vsebina, v kateri pišem o osnovah digitalnega marketinga se je sicer že pred leti uvrščala med top 3 pozicije na Googlu kar je razvidno iz spodnje slike:

S točko ena prikazujem pretekle uvrstitve po mesecih, s točko 2 pa prikaz, da sem dejansko “boj” za to besedno zvezo opustil do te mere, da sem celo prenehal z merjenjem rezultatov.
Po spominu se spomnim, da je ta moja vsebina zdrsela celo že na 13. mesto na Googlu, po nekaj popravkih v tem tednu je zdaj na devetem mestu, ciljam pa z njo znova med top 3.
Gledano iz stališča konverzij izključno iz organskega prikaza, ta beseda prinaša nekaj strank, je pa res, da je pri strankah, ki se zanimajo za sodelovanje z nami preko te ključne besede, potrebno nekaj več vložka v pojasnjevanje razlik med digitalnimi kanali.
Še beseda o ostalih SEO aktivnostih:
- ta teden sem stestiral novo AI orodje za hitro pisanje SEO optimiziranih vsebin (in z rezultati nisem zadovoljen)
- zadovoljen pa sem predvsem z lastno razvitim procesom ustvarjanja novih vsebin (ker jih zdaj uspem pripraviti že v slabih 45 minutah).
Prodajni rezultati iz pasivnih zaslužkov
Pasivni zaslužki sicer ne spijo, številke pa tudi niso rekordne, kot sem pojasnil v svojih SEO poročilih že pretekli teden.
Lahko bi rekel, da so tudi pasivni zaslužki šli na dopust 😁.
Kar ni nič narobe.
Malenkost upam, da se bodo številke po počitnicah odklonile od zdajšnjih povprečij navzgor, še enkrat pa povem, da se moji pasivni zaslužki ne imenujejo zastonj “pasivni”. Na teh projektih, zdaj že nekaj mesecev, ne delam. Nič.
Zaslužek od njih pa tudi puščam na računu. Za penzijo.
Spletna prodaja storitev in produktov (ki niso povezani s SEO)
Tukaj je zgodba zelo zanimiva.
Pozicije teh projektov tudi niso več med mesti s katerimi bi se ravno hvalil, ampak povpraševanja pa še kar prihajajo (v podobnem številu kot vse pretekle počitniške mesece).
Tako, da iz tega naslova kak evro spet bo, še več pa se ga obeta tudi tukaj po počitnicah, ko imam s poslovnimi partnerji že dogovorjene nove aktivnosti.
Prodaja SEO storitev
Kaj reči o teh?
S prodajo teh sem zadovoljen že zadnjih 5 do 7 let, malo pa mi celo ustreza, da gre naša družina letos malenkost pozneje na dopust kot ostali (ki se že kopate), ker lahko zaradi tega bolj mirno produciram nove vsebine in optimiziram svoj proces dela.
Za poznejše dopuste smo se odločili, ker hčerka cel junij piše maturitetne izpite, z ženo pa sva se za to obdobje odločila biti doma. Prvi pobeg načrtujemo tako šele sredi julija (takoj po maturitetnih rezultatih), potem pa, kot vsako leto, najbrž vandranje vsak mesec nekam. V obliki krajših in daljših izletov.