Ta teden je minil v znamenju poslabšanega delovanja GSC konzole (o čemer sicer podrobneje pišem med SEO komentarji tedna), sicer pa sem med svojim SEO ustvarjanjem, medtem, ko jih večina že počitnikuje, uspel producirati kar nekaj novih vsebin.
Ne samo, da je počitniški čas, obdobje, ko imamo na voljo več možnosti za produkcijo novih vsebin (če seveda sami nismo na dopustu), ampak je to tudi čas, ko ogromno število študentov in dijakov povprašuje po dodatnem delu.
Tako, da tisti, ki jih potrebujemo, ta čas izkoristimo tudi za to, da si s pomočjo študentov in njihovega dela zagotovimo produciranje vsebin (ne samo za poletne dni, ampak tudi za prihodnost).
Sam, svoje naloge sicer predajam mojim otrokom. Ravno včeraj sva s hčerko zaključila dodatno mentoriranje na področju onsite SEO optimizacije (tako, da mi zdaj že oba otroka pomagata pri onsite in offsite SEO vsebinah).
Kazalo
Rezultati sprotnih SEO aktivnosti
Za razliko od preteklega tedna sem ta teden nekaj časa uspel najti celo za izboljševanje moje t.i. “pillar” vsebine o digitalnem marketingu, hkrati pa sem ji v podporo uspel dodati še dve vsebini.
To sta vsebina o tem Kaj je influencer, kako postati in koliko zaslužijo influencerji in vsebina o instagram oglaševanju.
Me pa sicer na področju izboljševanja SEO pozicije za pillar vsebino po počitnicah čaka še kar nekaj dela. Predvsem iz vidika še bolj celovite prenove vsebine in tudi iz vidika uporabniške izkušnje.
Stanje na Googlu, za v moji panogi meni najbolj pomembno ključno besedo “optimizacija spletnih strani“, ostaja iz preteklega tedna enako, se pa je ta teden malenkost manj prikazoval konkurenčni featured snippet, tako, da je klikov na obe spodnji vsebini, bilo nekaj več:
Prodajni rezultati iz pasivnih zaslužkov
Pasivni zaslužki ostajajo znova na istem kot pretekle tedne. Drugače, kot že rečeno, v nič koliko prejšnjih SEO poročilih v živo tudi ne more biti – ker na njih ne delam nič.
Pa tudi v bližnji prihodnosti ne vidim možnosti, da bi ti projekti dobili kaj več moje pozornosti. Ker so pač moji cilji trenutno usmerjeni drugam.
Spletna prodaja storitev in produktov (ki niso povezani s SEO)
Na tem področju se dogaja poletno zatišje. Lesenih nadstreškov, namakalnih sistemov, team building programov, produktov za izvajanje magnetne terapije doma in vsega drugega, kar prodajam preko spleta, v teh vročih dneh ravno ne iščejo ljudje in podjetja v takšni meri, kot v ostalih obdobjih leta.
A, ker to velja za vsa pretekla leta, si tudi višje prodaje iz tega naslova ne obetam.
Zaslužek za sladoled ali tri pa, kot vsako leto, iz tega bo tudi letos 😃.
Prodaja SEO storitev (SEO mentoriranje in offsite SEO backlinki)
S tem dvojim sem zadovoljen.
Če primerjam prodajne številke s preteklim poletjem bo ob koncu poletja iz tega naslova zagotovo rast (cca. 10%), sicer pa mislim, da bo celoletna rast prodaje teh storitev znova okrog 10 do 13%, kot je to že pretekla leta.