Sprememba v Googlovih pravilih o spamanju. Želeli jo boste poznati. [SEO KOMENTAR TEDNA 28/2024]

  • težko, težko bi lahko kdorkoli v SEO industriji rekel, da je optimizacija spletne strani, dolgočasna panoga.
    Mogoče se na leto odvijeta eden ali dva tedna, ko se na SEO sceni dogaja hudo malo, vsi ostali tedni pa so, tako ali drugače, živahni, če ne celo “turbulentni”.
    Ena izmed pomembnejših novic, ki ni ostala spregledana med rednimi spremljevalci SEO novosti je sprememba definicije v Googlovem dokumentu, ki je namenjen pojasnilom okrog “spamanja spletnih strani”.
    Za razliko od preteklosti, ko je Google javno objavil in trdil, da nima težav s tem, da imajo spletne strani svoje vsebine ustvarjane s pomočjo AI orodij, je naslednja:

V svojem dokumentu Google spreminja dikcijo pri uporabi prekomerne rabe AI za t.i. produktne vsebine. Pri čemer lahko špekuliramo, da nikjer ne piše, da se ta dikcija ne bi mogla v prihodnosti razširiti še na ostale vrste spletnih vsebin.

Zapisano po domače: Google smatra za spamanje, če se spletna trgovina preveč naslanja na AI pri opisih produktnih vsebin.

Ostale aktualne SEO novosti

  • med ostale SEO zanimivosti sodi nedvomno naslednja:

SEO skupnost opaža, da so nekatere ponovno rastoče spletne strani, ki so po avgustovskem Core update začele opažati, da se “pobirajo” po tem, ko jih je Google kaznoval, znova začele nazadovati.

Volatilnost na SERP-u ostaja strahovita in marsikdo ugotavlja, da smo trenutno na točki, ko izjemna volatilnost na SERP-ih morda postaja nova normalnost:

Kako izvajati SEO v takšnem okolju?

Mislim, da sem napisal že 432.812 krat, da je stanje na SERP-u, kakršnokoli to že je, potrebno sprejeti in svoj SEO posel peljati neodvisno od volatilnosti na SERP-u.

Resnično ugotavljam, tako med našimi SEO projekti in projekti naših strank, da tisti, ki rezultate na SERP-u smatrajo/mo kot posledico svoje SEO strategije, ne pa kot vzvod za njihovo/naše SEO delo, z volatilnostjo na SERP-u nimajo in nimamo težav.

  • naslednja novica se dotika Googlovega testa t.i. carousel prikazov majhnih podjetij na mobilnih napravah. Vaš prikaz bi naj bil povezan z atributom “majhno podjetje” v GMB kartici:
  • možakar na spodnji sliki ugotavlja, da je Google začel z izpostavljanjem kreatorjev vsebin in njihove ekspertize v t.i. Knowledge Panels:

Kar seveda znova potrjuje, da je dokazovanje ekspertize kreatorjev vsebin eden izmed pomembnih faktorjev uspeha na Googlu.

AI vsebine, kot veste, ne gredo z gornjim, ravno z roko v roki.

SEO rezultat za motivacijo

Ker ste me nekateri bralci mojih vsebin spodbudili, da bi zraven aktualnih SEO novosti želeli v teh mojih , petkovih vsebinah, tudi kakšne konkretne informacije o izvajanju SEO, sem se odločil, da v SEOkomentarTEDNA znova vključim to rubriko.

Vsak teden vas bom v tej rubriki poskušal dodatno motivirati k izvajanju SEO z enim izmed naših aktualnih SEO primerov. Zaupne podatke, verjamem, da razumete, ne smem in ne morem, objavljati (npr. panoga, ključne besede, url-naslove, itd…)

  • v tem tednu izpostavljam naslednji SEO rezultat.

To SEO zgodbo smo sami začeli graditi ob koncu letošnjega poletja.

V stolpcu z zabeleženimi rezultati v avgustu 2024 boste videli, da so vse uvrstitve te spletne strani dejansko pod 100, le dva url naslova sta se uvrstila na prvo stran Googla. In še to sta 2 spletni vsebini, ki smo jih objavili na spletni strani v mesecu avgustu.

V septembru smo intenzivno delali na onsite SEO optimizaciji te spletne trgovine (naslovi, meta opisi, vsebine, h oznake, kw density, itd…).

V septembru so se prvi url-ji že začeli pojavljati na Googlu, prvega oktobra letos pa smo zabeležili nove rezultate.

Na sliki lahko vidite kako Google počasi (v bistvu je minilo vsega skupaj 45 dni) začenja “grabiti” url naslove.

Backlinke in nove vsebine gradimo od vsega začetka projekta – kljub temu, da onsite SEO posamezni url-ji še niso bili urejeni.

Kaj sporoča ta zgodba?

Pristop k izvajanju SEO ne more biti od spletne strani do spletne strani, enak.
V istem obdobju smo namreč sprejeli še en podoben projekt, ki pa smo se ga, iz povsem legitimnih razlogov lastnika, lotili iz drugega zornega kota.
Rezultati na tistem projektu so čisto drugačni.

Načeloma pa velja, da morate, v praktično večini primerov spletnih strani, poskrbeti za konstantno izvajanje naslednjih treh SEO front:

  • posodabljanje in izboljševanje obstoječih spletnih vsebin
  • ustvarjanje novih vsebin
  • offsite SEO

Vse ostale SEO novice in uporabne misli delim in komentiram v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno mojim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.

Vodnik kako optimizirati spletno stran
Ostali SEO komentarji TEDNA