Tisti, ki sklepate, da optimizacija spletnih strani, v vseh pogledih traja dolgo časa, boste v spodnji objavi razbrali, da nekatere SEO aktivnosti, ne vzamejo nujno ogromno časa.
Spodaj si lahko pogledate kako NA HITRO preverite uvrstitev spletne strani v Googlu, za več različnih primerov (za eno ključno besedo, za več ključnih besed hkrati, za slovenski Google in za tuje trge).
Kako preverimo uvrstitev spletne strani na Googlu, za ENO ključno besedo
Preverjanje uvrstitve spletne strani v Googlu, za ENO ključno besedo, je najbolj enostavno:
- odprete iskalnik Google (v načinu brez prikazovanja zgodovine in iskalnih navad, zato, da Google prikaže podatke, kot jih vidi povprečna skupina uporabnikov). Za prikaz Googla brez zgodovine (Incognito mode) v Chrome iskalniku pritisnete hkrati tipke Ctrl+Shift+N.
- v iskalnik Google vtipkate ključno besedo (za katero želite preveriti uvrstitev v Googlu)
- ročno preštejete vrstni red prikaza med naravnimi prikazi (štejete samo prikaze spletnih strani, brez prikazov plačljivih oglasov, brez prikaza Googlovih zemljevidov in drugih Googlovih funkcionalnosti (PPA – people also ask, ipd,….))
Primer:
Če bi npr. želel vedeti, na katero mesto se je uvrstila moja vsebina, na osebnem blogu Matija Zajšek.com, za ključno besedo “seo tečaj”, bi to “v načinu ogleda brez zgodovine”, videl na spodnji sliki:

Preverjanje uvrstitve v Googlu, preko “prikazov brez zgodovine in personaliziranih prikazov” (Incognito mode), kljub vsemu, ni najbolj natančno (za vse dele Slovenije), ker si “Incognito mode”, vseeno zapomni geolokacijo računalnika od koder dostopate do Googla.
Ta podatek vidite na dnu Googla:

Če hočete preveriti uvrstitev spletne strani, za eno ključno besedo, brez upoštevanja geolokacije, uporabite drug iskalnik.
Iskalnik StartPage pokaže Googlove rezultate, brez upoštevanja geolokacije.
Kako preverimo uvrstitev spletne strani v Googlu, za VEČ ključnih besed
Preverjanje uvrstitve spletne strani, za več ključnih besed, lahko poteka na dva načina:
- za vsako, posamezno ključno besedo, ponovite zgornji postopek
- vse ključne besede, za katere vas zanima uvrstitev spletne strani v Googlu, dodate v različna SEO orodja, ki omogočajo spremljanje uvrstitev v Googlu. Nekatera od teh SEO orodij so plačljiva, nekatera brezplačna, nekatere pa je mogoče brezplačno uporabljati za določeno število ključnih besed.
Primer:
Orodje SerpCheck, na povezavi, (SERP = search engine ranking position) omogoča 100 brezplačnih pregledov, za 10 preverjanj na dan. Če se v orodje prijavite z elektronskim naslovom, dobite neomejeno število dnevnih preverjanj:

Kam kaj vpisati, opisujejo točke spodaj:
- točka 1 – vnesete ime spletne strani, ki ji želite preveriti uvrstitve
- točka 2 – izberete trg (npr. slovenski Google), na katerem želite preveriti uvrstitve
- točka 3 – izberete naprave s katerimi dostopajo uporabniki Googla do iskalnika (npr. namizje/desktop)
- točke 4 do 8 – vnesete ključne besede za katere preverjate uvrstitve
- točka 9 – opozarja koliko brezplačnih preverb še vam ostaja na tekoči dan
Nekatera ostala, uporabna plačljiva in neplačljiva SERP orodja, s katerimi lahko spremljate uvrstitve vaše spletne strani na Googlu, so še SerpToday, SerpSurf, SerpRobot, DigitalPoint Tracker in CleverStat, sicer pa imate na tej povezavi še lepo preglednico različnih SERP orodij (kjer lahko primerjate funkcionalnosti (in cene) med njimi).