Kako omogočiti backlink (povezavo) poslovnemu partnerju iz svoje spletne strani [brez, da skazite svojo spletno zgodbo]?

Spodaj je prikazan “trikec” za tiste, ki se ubadate s tem kako iz svoje obstoječe spletne strani, nekomu “podariti/prodati/omogočiti” povratno povezavo na njegovo spletno stran. Četudi vaša spletna zgodba ne sovpada z njegovo, bi pa, zaradi takšnega ali drugačnega razloga, to želeli narediti.

Pod opisom in prikazom postopka, sledi še razlaga možnih razlogov, zakaj bi naj to sploh naredili. In pa tudi razlaga zakaj sem ta SEO trik, sploh objavil.

Kako omogočiti povratno povezavo iz vaše spletne strani, vašemu poslovnemu partnerju?

Povratno povezavo iz vaše spletne strani, na KATEROKOLI STRAN NEKOGA DRUGEGA, lahko zgradite na 3 načine:

  • da je ta vidna spletnim obiskovalcem (in Googlovim pajkom)
  • da je ta vidna samo ostremu očesu spletnih obiskovalcev (ponavadi SEO mojstrom; svoj seznam priljubljenih objavljam na tej povezavi)
  • da je vidna peščici spletnih obiskovalcev (samo tistim, ki vtipkajo določeno dolgorepo, ključno besedo v Google)

Vidna povratna povezava iz vaše spletne strani

Ta je enostavna…..

Primer:

Če želim npr. iz te spletne strani (Seo-Praktik.si), zgraditi vidno povratno povezavo (backlink) na neko drugo spletno stran, potem preprosto v besedilu označim del teksta, za katerega želim, da kaže na želeno (ciljano spletno stran). Recimo… oglejte si moj osebni blog, ki ga namenjam spletnemu marketingu, na povezavi.

Povratna povezava, vidna samo ostremu očesu SEO strokovnjakov

To povratno povezavo želimo zgraditi (o razlogih za to, v zadnjem poglavju), nimamo pa ravno želje, da jo vidi ves spletni svet (npr. zato, ker ciljan url tematsko ne sodi v našo spletno zgodbo).

V tem primeru povratno povezavo zgradimo npr. iz slike, ikonice (smeško), treh pikic, z minusom označene alineje pri naštevanju, itd….

Takšna povratna povezava bi npr. bila:

  • krasni nasveti za gradnjo povratnih povezav, so objavljeni tudi na mojih drugih straneh (MatijaZajšek.com, Nubia.si,). Povezava (link) dela na treh pikicah. V “starih SEO” časih so nekateri SEO mojstri takšne povratne povezave gradili tudi z belimi črkami na belo podlago (kar je Google spammy metoda).

Nevidna povratna povezava

No, povsem nevidna tudi ta povratna povezava ni (ker, če jo skrijemo Googlu, itak nimamo od nje, nobene dodane vrednosti). Zato jo zgradimo tako, da jo Google vseeno opazi, ne vidijo pa je obiskovalci naše spletne strani (razen peščice).

V WordPress si inštaliramo plugin WpHide Post.

Zdaj lahko normalno napišemo neko spletno vsebino (na long tail ključno besedo, ki jo vtipka čim manj spletnih uporabnikov), na dnu editorja v katerem pripravljamo vsebino, pa pred objavo samo označimo, da ne želimo, da se url prikaže na naši strani.

Plugin omogoča, da posebej določimo kje ne želimo prikazanega url naslova:

nevidne povratne povezave

Vsebina bo vseeno indeksirana, ne bo pa vidna na naši strani.

Zakaj je povratna povezava iz vaše spletne strani, poslovnemu partnerju, koristna?

O tem ali ima kak smisel sploh graditi SKRITE povratne povezave na druge spletne strani, bo na internetu verjetno večna debata. Zagovornikov in kontrašev.

Nasprotniki te metode preprosto zagovarjajo, da povratne povezave, na katere spletni obiskovalci ne klikajo, ne prinašajo nobene dodane vrednosti za ciljan url naslov. Obenem pa ni nobene dodane vrednosti tudi, če ciljan url naslov, tematsko ni povezan z vsebino na naši spletni strani.

Zagovorniki gradnje (tudi) tovrstnih povratnih povezav, svoje argumente v glavnem pojasnjujejo s tem, da je treba za gradnjo povratnih povezav, izkoristiti vse možnosti, ki se ponujajo, obenem pa na spletu obstaja tudi precej “case študij”, s katerimi graditelji dokazujejo, da je tudi vsebinsko nerelevantna povratna povezava, boljša kot nič.

So pa še strateški razlogi zakaj se “mogoče” splača takšne povezave graditi….

  • iz čisto poslovnega vidika, “smemo”, če zgradimo nekomu povezavo, vsaj “moralno” pričakovati, da bomo povratno povezavo dobili tudi nazaj. Če je ne dobimo, imamo vsaj “čisto vest”.
  • četudi se bodo našli SEO strokovnjaki, ki bodo trdili, da takšne povratne povezave (t.i. recipročne povezave, jaz tebi, ti meni…) nimajo nobene SEO vrednosti, se s takšno gradnjo odpre celo polje možnosti nadaljnje gradnje povezav (jaz vsem vašim strankam in partnerjem, vi meni vsem mojim strankam in partnerjem). Tukaj pa več ne govorimo o recipročnosti 🙂

 

Zakaj sem objavil ta SEO trik?

Ne vem.

Ker že dolgo nisem napisal novega blog zapisa na Seo-Praktik-u.
In, ker želim objavljati vsebine, ki jih v zvezi z optimizacijo, vsaj na slo trgu, ne najdete ravno v izobilju.

p.s.: offsite seo fanom priporočam še ostale zapise, na povezavi

p.s.2.: metoda je super tudi za tiste, ki imate dostop do spletnih strani drugih. Z opisano metodo v nobenem primeru ne delate ničesar, kar lastniki spletnih strani ne bi vedeli, ker plugin ne omogoča, da aktivnosti ne bi bile vidne v nadzorni plošči wordpress-a. Kar je DOBRO – če gradite s svojimi strankami (lastniki spletnih strani), dolgoročen, transparenten odnos.