Seo študija [Varčevanje-energije.si]

Z dovoljenjem lastnice in urednice spletnega portala Varčevanje-energije.si, ga. Jožice Ekart, so spodaj objavljeni nekateri rezultati izvajanja SEO optimizacije spletne strani, ki jo je portal izvajal v sodelovanju s SEO-Praktik.si v obdobju oktober 2019 – oktober 2020. Kljub vsem, transparentno posredovanim podatkom iz strani ga. Jožice (iz Google analitike in Google Search konzole), so, z namenom ohranjanja ali še izboljševanja uvrstitev posameznih ključnih besed, nekatere ključne besede, zamegljene. Rezultati so podani v obliki posnetkov zaslona/besed kot jih je posredovala naročnica.

Rezultati

  • splošna ocena in povzetek SEO rezultatov 2020 v primerjavi z istim obdobjem v 2019. Relevantnost obiskovalcev:
seo študija
  • skupni doseg primerjalno 2020 z 2019:
doseg varcevanje energije
  • ključne besede, ki prinašajo največ klikov ter prikaz izboljšanih CTR-jev:
organski kliki
  • konverzijske izboljšave & rezultati:
konverzijske izboljšave
  • SEO rezultat iz Google analitike:
google analitika

Izvajane SEO aktivnosti

SEO aktivnosti, ki smo jih s portalom Varčevanje-energije.si, izvajali v opazovanem/merjenem obdobju:

  • SEO mentorstvo (redno, tedensko, 1 urno, online srečanje z nasveti za SEO optimizacijske izboljšave)
  • onsite SEO izboljšave na obstoječih spletnih vsebinah
  • priprava novih spletnih vsebin po aktualnih SEO pravilih in smernicah
  • offsite SEO

Rezerve

Portal Varčevanje-energije.si, po implementaciji procesa izvajanja optimizacije, svoje prednosti in rezerve vidi predvsem v:

  • tehnični prenovi spletne strani/morebitnem prehodu iz Joomle na drug CMS (WordPress)
  • tehnični optimizaciji (optimizaciji hitrosti nalaganja spletne strani, v strukturiranju podatkov (schema mark up), nadaljni izboljšavi spletnih vsebin iz vidika doseganja še večje relevantnosti vsebin, nadaljnem izboljševanju konverzij iz najbolj branih in obiskanih spletnih vsebin
  • izobraževanju internega kadra in poslovnih partnerjev

Osebno mnenje

12 mesecev sodelovanja z Jožico in Andrejem je minilo (pre)hitro :).
Sodelovanje smo zaključili z izvedbo SEO webinarja za poslovne partnerje portala, sicer pa se, glede na to, da smo se “energijsko ujeli”, pogovarjamo o možnostih sodelovanja tudi v prihodnje.