SEO rezultat meseca Marec 2023 – Vrnitev na SEO sceno po rahlem premoru

Uvod

Za tiste, ki delujemo na SEO področju, na dolgi rok, je skoraj neizogibno, da si v vsem času, mesecih in letih pisanja in SEO optimiziranja vsebin, dajo “predah”.

Bodisi, da jih k temu “prisili” več posla, ki ga dobijo preko spletne optimizacije, bodisi, da ni več takšne vneme ali motivacije pri doseganju dodatnih rankingov.

Ali pa so preprosto razlog doseženi rezultati. In si lahko privoščimo več “zasluženega počitka”.

Razlog za naziv SEO rezultat meseca

Za tokratni, marčevski SEO rezultat meseca, sem izbral spletno stran Magus.si, ki si je, po več kot zasluženem počitku in doseženih rezultatih v preteklih mesecih (in letih), vzela premor iz sistematičnega izvajanja SEO (kot so ga izvajali v obdobju, ko se je njihova Tina borila za pogoje za prejem SEO certifikata).

Podeljen naziv SEO rezultat meseca delim na podlagi mojega opazovanja izvajanja SEO optimizacije spletne strani; ekipa Magus na svoji strani zelo dobro ve, da sama non stop dela in, da vmes ni bilo nobenega počitka :).

Kaj vse se lahko zgodi v enem mesecu, ko se “SEO stari in podkovan maček” ponovno odloči aktivno vstopiti v SEO boj prikazuje spodnja slika:

SEO rezultat meseca marec 2023 v sliki

seo rezultat meseca 2023
  • na sliki bi morali SEO mojstri najprej opaziti primerjavo SERP pozicij (april vs marec 2023). Med podatki novega meseca ni niti ene slabše pozicije kot pretekli mesec !!!
  • iz slike ne boste sicer direktno videli spremembe v sami evidenci spremljanja SEO aktivnosti (ker pač ne vidite slike evidence preteklih mesecev), a, jaz, ki delam s kolegi iz Magus.si, vidim, da je evidenca za izvajanje SEO aktivnosti, “popolnoma” prenovljena. Čista in pregledna evidenca (ter dosledno izpolnjevani podatki v njej) so OSNOVA in garancija za nadaljno rast in SEO upscaling.

Kako lahko kdorkoli, ki nima pregleda nad tem kar želi izboljšati in čemu želi namenjati svojo energijo, sploh karkoli izboljša? Ni možno.

Če ne prej, se začne “lomiti” z vsakim naslednjim mesecem, ko se postavljajo novi SEO cilji in je treba odločiti kam energijo usmerjati v novih mesecih. Koliko energije pa ohranjati za vzdrževanje preteklih rezultatov.

IZ OSEBNE PRAKSE: V svoji, zdaj že 11 letni SEO karieri, se včasih k meni vračajo stranke po dveh, treh ali celo petih letih, sodelovanja.
Preden sploh prav spregovorimo kakršnokoli besedo, si najprej želim videti njihove preglednice izvajanja aktualnih SEO aktivnosti.
Z namenom, da skupaj ocenimo ali je energija usmerjena v prave stvari.
Ni malo krat, ko že sam pogled na evidenco pove, da je rast iz naslova SEO sploh nemogoče pričakovati. V zgornjem primeru, je evidenca SEO aktivnosti za Magus.si, vzorna in točno takšna kot mora biti (pri vseh mojih mentorirancih :)).

  • druga stvar, ki je razvidna iz slike so doseženi (ali pa vsaj evidentirani) premiki in rezultati na katerih ključnih besedah je spletna stran že dobra. Tem ključnim besedam bo v prihodnosti najbrž treba posvečati manj energije, s čimer se avtomatsko energija najde za tiste ključne besede, ki dela potrebujejo več.
  • tretja stvar, ki jo pove tako zložena evidenca je, da spletna stran napada število ključnih besed, skladno s svojimi kadrovskimi zmožnostmi in poslovnimi cilji.

    Kljub temu, da gre pri Magusu za “stare, SEO certificirane mačke”, lahko na sliki vidite, da si niso naložili 13.812 url-jev za dvigovanje njihove spletne strani na Googlu. Ampak zdravo število url-jev (takšno, na katerem dejansko lahko delajo in dosežejo rezultate).
    Kdor dela vse, ne naredi nič!
  • četrta stvar, ki jo pove zgornja slika je strateška razdelitev SEO ciljev na življenjsko pomembne ključne besede (za katere se očitno načrtuje boj tudi, ko bodo doseženi TOP rankingi) in ostale ključne besede (verjetno sekundarne SEO prioritete), ki se bodo pač prestavile v razdelek kjer se SEO rezultati “samo” še spremljajo (razdelek monitoring).
    Po tem, ko bodo pač SEO rezultati doseženi.

Kaj se je delalo

Z eno besedo. Ogromno.

Magus je v minulem mesecu na novo definiral pristop do izboljševanja obstoječih vsebin. Jasno ima začrtan načrt za nove vsebine, offsite SEO optimizacija pa je itak dobila agresiven zagon (a o tem kvečjemu v moji BTB podporni skupini na Fb-ju in z njihovo ekipo).

ZAHVALA: Za zgornji dosežek se zahvaljujem dvema osebama. Prva je Tina Štifter, ki neumorno, ob ponedeljkih, “pritiska”, na ravno pravšnji, zame način, da rastemo še naprej.
Druga oseba je njen mož Jaka. Njega slišim in vidim bolj poredko, ampak možakar se resnično zna iti mega podjetniških poslov. Ko sem ga zadnjič videl v živo mi je predstavil nekatere PPC številke pri katerih se meni kvečjemu zmeša.
Skratka: hvala obema… tukaj javno trdim, da imam v vama znova 2 nova zlata direktorja :).

Moje mnenje in videnje nadaljnih priložnosti za nadaljno SEO rast Magus.si

Priložnosti za še nadaljno rast spletnega nastopa (zdaj že lahko rečem skupine spletnih strani Magus) je,…. hmmmm… kako naj napišem…. več kot imamo prstov vsi trije, ožje vpleteni v njihovo SEO zgodbo, kot tudi več kot prstov prispeva še ostala ekipa (socialna omrežja, ppc,…).

Trg za njihov produkt je cel svet.
SEO je kanal, ki je za njihov produkt, idealen.
Iskalni volumni v panogi so strašljivo visoki.

Kaj bo prinesla prihodnost?
Očitno nekaj lepega, če z Magusom sklepam še tesnejše in strateško “zavezništvo”.

POJASNILA:
– SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni.
– Lestvica vseh SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih SEO analiz vsakega rezultata, je to: Seo rezultati meseca – Lestvica
– Kljub večim kandidatom, ki se potegujete za naziv SEO rezultat meseca in, ki bi si, glede na svoje uvrstitve na Googlu, tudi ta naziv zaslužili, se pri dodeljevanju tega naziva, med ostalim, upošteva najbolj odmeven premik med najvišje, organsko uvrščene spletne strani na Googlu. Zato nekatere spletne strani, ki že konstantno dosegate prve pozicije na Googlu, ne nujno prejmete ta naziv, kljub temu, da so vaši SEO rezultati, impresivni in ponavljajoči.
– Za tiste, ki vas zanima samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani, najmanj 2 krat na leto, na povezavi Kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi SEO, posodobim moj Vodnik za SEO z vsemi aktualnimi informacijami.

  • * aktualni pogoji za SEO certifikat so opisani v razdelku Kaj je SEO mentorstvo/pogoji za prejem SEO certifikata Seo-Praktik.si na prvi strani Seo-Praktik.si