Kazalo
Uvod
V tokratnem SEO rezultatu meseca je prikazan dosežek, ko je sodelujočemu s Seo-Praktik.si, uspelo z 18.100 volumensko ključno besedo priti na prvo stran Googla, na 4. mesto. Ključna beseda seveda ostaja skrivnost, ker bi ne bilo pošteno, da jo ravno začne “napadati” polovico SEO slovenske scene 😁.
Dosežek je uspel spletni strani Chameleon.si, ki sicer deluje v panogi prodaje ovitkov za telefone in ostalih zanimivih ter zabavnih elektronskih gadgetov.
Razlog za naziv SEO rezultat meseca
Kot rečeno v uvodu, je spletni trgovini Chameleon.si, v minulem mesecu (maj 2023) uspelo pripraviti eno vsebino s katero so na slovenskem Googlu targetirali na ključno besedno zvezo, ki ima cca. 18.100 iskalnega volumna. Vsebino so, brez backlinkov, po prvem merjenju rezultatov uspeli rangirati na 4. mesto (incognito), trenuten rezultat pa je celo tretja uvrstitev na Googlu (merjeno s StartPage nastavljenim na prikaz slovenskih rezultatov).
Kaj preveč o ključni besedi ne smem povedati, da ta ne postane prehitro tarča drugih SEO-tov.
SEO rezultat meseca maj 2023 v sliki
Slika žal ne more pokazati kaj več kot to, da na njej vidite očitno vodeno evidenco za optimizirane vsebine, pri čemer je v vrstici 601 označena (zakrita) ključna beseda s katero se targetira na 18.100 iskalnega volumna in s katero je bila dosežena četrta uvrstitev na Googlu:
Iz slike je kljub zakritim podatkom mogoče razbrati, da gre za ključno besedo spletne strani Chameleon.si, ki ima v tem trenutku največji iskalni volumen in, da je tudi rezultat eden izmed boljših izmed vseh optimiziranih vsebin.
IZ OSEBNE PRAKSE:
Targetirana ključna beseda je predvsem odlična za monetizacijo skozi Google Adsense (ali druge platforme, ki omogočajo zaslužek preko klikov na reklame (Ezoic, Mediavine,….). Z nekaj več marketinške kreativitete in testiranjem pa bi se rezultat dalo monetizirati tudi na druge načine. V ta namen je na spletni strani postavljen UTM link, da se na vsebini natančno meri obnašanje obiskovalcev.
Kaj se je delalo
Čeprav ne smem preveč povedati o tej ključni besedi in kaj točno se je na vsebini delalo, lahko povem ta del, da je vsebina predvsem precej jedrnato natančna glede na namen informacij, ki jih preko targetirane ključne besede imajo uporabniki Googla.
To pomeni, da vsebine, niti približno ni “ogromno”, kot je to pogosto v navadi pri visoko volumenskih ključnih besedah, ampak je očitno objavljena predvsem vsebina, ki jo uporabniki Googla želijo najti.
ZAHVALA: Za zgornji dosežek se zahvaljujem ekipi spletne trgovine Chameleon.si za izkazano zaupanje za SEO mentorstvo. Kot v veliki večini mojih primerov, gre za super krasno ekipo, s katerimi je užitek sodelovati.
Moje mnenje in videnje nadaljnih priložnosti iz doseženega
Spletna trgovina Chameleon.si ima v svoji panogi (ki je kar zahtevna) še priložnosti, kljub temu, da se s številnimi ključnimi besedami že nahaja na prvi strani Googla. A je pri marsikateri izmed njih še rezerva v doseganju top 5 ali celo top 3 rankingov.
V opisovanem primeru je rezerva predvsem v iskanju monetizacijskih priložnosti in izboljševanju konverzij, pa tudi v potencialu, ki ga prinaša izkušnja s targetiranjem na tako visoko volumensko ključno besedo. Obenem se bo najbrž z nekaj backlinki mogoče z opisovanim primerom boriti tudi za prvo mesto na Googlu.
Po kliku na gumb se prijavite na kratek in neobvezujoč telefonski pogovor o optimizaciji vaše spletne strani.
POJASNILA:
– SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni.
– Lestvica vseh SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih SEO analiz vsakega rezultata, je to: Seo rezultati meseca – Lestvica
– Kljub večim kandidatom, ki se potegujete za naziv SEO rezultat meseca in, ki bi si, glede na svoje uvrstitve na Googlu, tudi ta naziv zaslužili, se pri dodeljevanju tega naziva, med ostalim, upošteva najbolj odmeven premik med najvišje, organsko uvrščene spletne strani na Googlu. Zato nekatere spletne strani, ki že konstantno dosegate prve pozicije na Googlu, ne nujno prejmete ta naziv, kljub temu, da so vaši SEO rezultati, impresivni in ponavljajoči.
– Za tiste, ki vas zanima samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani, najmanj 2 krat na leto, na povezavi Kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi SEO, posodobim moj Vodnik za SEO z vsemi aktualnimi informacijami.