Kazalo
Uvod
Tisti, ki bolj pozorno spremljate moje objave s SEO rezultati meseca, ste najbrž opazili, da si naziv SEO rezultat meseca, ne malokrat podajajo ene in iste spletne strani.
Trije partnerji so, odkar objavljam rezultate, v lanskem letu dosegli naziv SEO rezultat meseca več kot enkrat, Rehamedical.si je ta naziv dosegla najmanj 3 krat.
To pove dvoje:
– ko so enkrat dosegani SEO rezultati, ti (očitno) lahko obstajajo dlje časa
– kljub vedno na novo prihajajočim kandidatom, ki se borijo za ta naziv, so lastniki spletnih strani, z že doseženimi SEO rezultati v preteklosti, očitno še kar aktivni pri optimiziranju svojih strani. Kar je prav, ker je SEO aktivnost, ki bi se naj nikoli ne zaključila.
Razlog za naziv SEO rezultat meseca
Za prvi mesec v letu 2023 je bilo prav zanimivo spremljati SEO rezultate sodelujočih s Seo-Praktik.si.
Še posebej zato, ker je januar minil v duhu številnih posodobitev Googlovega algoritma (o čemer sem sicer pisal v mojih rednih, petkovih SEO komentarjih tedna).
SEO rezultat meseca januarja 2023 je dosegla (znova) spletna stran Rehamedical.si.
Razlog za to je nadaljna aktivna borba za top 5 pozicije na Googlu, tudi, po tem, ko je spletna stran en mesec pred tem “potonila” iz tretje pozicije na 24. mesto.
24. mesto oz. tretja stran Googla, je za ključno besedo, ki vsebuje okrog 3.600 mesečnega iskalnega volumna, že prava mala “SEO katastrofa”. In ni jih malo, ki ob takih nihljajih bentijo nad celim svetom, Googlom, starim Zajškom Seo-Praktik-om in še nad kom 😃.
Rehamedical.si si je naziv SEO rezultat mesec zaslužila ne samo zato, ker se je “uspešno” pobrala po Googlovem plesu, ampak predvsem zaradi odnosa, ki ga imajo do SEO, po tem, ko so “zaplesali” na tretjo Googlovo stran.
Kot že rečeno, sem v svojem 11. letu izvajanja SEO mentoriranja doživel praktično že skoraj vse. Od navdušenj, do razočaranj, “bentenj nad vsem in vsakim” in joka.
A odziv oz. odnos do nadaljnega dela, je pri Rehamedical.si, enostavno zapisano – točno tak kot bi moral biti pri vseh.
Rezultati SEO dela so stvar preteklosti (preteklega meseca).
Za nove rezultate se je treba truditi na novo.
Marsikdaj in pri marsikom pa izvajanje bodočih SEO aktivnosti pade preprosto zato, ker je mindset na pretekle rezultate, preveč črn.
Prvi teden v mesecu imam ponavadi planiran zato, da skupaj s poslovnimi partnerji pregledamo njihove SERP-e. Že nekaj let namenoma, ta teden prepuščam sogovornikom prvo besedo. Zato, da vidim kako sami vidijo svoje rezultate.
Načeloma ločim 3 skupinice:
- SEO-ti, ki vzamejo trenutne SEO rezultate (dobre ali slabe) za preprosto vmesno postojanko do želenega cilja
- SEO-ti, ki so zelo navdušeni, ko so pozitivni rezultati (pri teh me včasih zaskrbi, da bo premo sorazmerno razočaranje, ko in, če bodo rezultati šli v drugo smer)
- SEO-ti, ki vidijo vse črno, čeprav podroben pregled, od url-ja do url-ja, tega niti približno ne prikaže
Ekipa Rehamedical.si sigurno sodijo v prvo skupino.
SEO rezultat meseca januarja 2023 v sliki
Kaj prikazuje slika:
- v vrstici 4 je prikazan iskalni volumen ene od glavnih target ključnih besed, na desni pa lahko vidite, da je pretekli mesec pozicija spletne strani, za to ključno besedo, iz pozicije 3, zdrsnila na 24. mesto.
Januarski zabeležen rezultat je znova prva stran Googla, zaenkrat na 5. mestu.
- s točko 2 je označen pogled na vedno več zeleno pobarvanih pozicij (s katerimi označujemo pozicije od prvega do petega mesta na Googlu). Slika lepo pokaže, da je teh pozicij iz meseca v mesec vedno več.
- s številom 21370 je seštet SKUPEN iskalni volumen, ki se dosega s SEO optimizacijo kot posledico visokih uvrstitev vsebin na Googlu.
Ne nepomembno: spletna stran Rehamedical.si se nahaja v t.i. YMYL (your money your life) niši. Ki bi naj po mnenju marsikaterega SEO strokovnjaka bila najbolj izpostavljena nihanjem in drobnogledu Googla. Posledično pa občutila največ nihanj na SERP-u.
p.s.: na sliki bodite pozorni na “bele stolpce” med pobarvanimi. Številke v njih povedo koliko kontekstualnih backlinkov je bilo zgrajenih za posamezen url na mesec. Kot lahko vidite je Rehamedical v tej SEO aktivnosti, v januarju 2023, malenkost še bolj “stopila na plin”.
Pridni 😁.
Kaj se je delalo
Rehamedical.si pravzaprav ne počne nič takega kar ne bi počeli drugi SEO zagriženi mojstri. Z edino razliko od številnih, ki vmes malo odnehajo. Ali pa spremenijo načrte (cinizem on).
Njihova konsistentnost in rednost izvajanja SEO aktivnosti mi daje slutiti, da utegnejo naziv SEO rezultat meseca, doseči še kdaj letos.
Dostikrat s svojimi mentoriranci ugotavljamo, da same tehnikalije pri izvajanju SEO niti niso tako zapletene (onsite SEO, nove vsebine, backlinki), izziv pri večini je v disciplini in organizaciji dela. Če ne prej, pa najkasneje takrat, ko SEO začne prinašati rezultate in časa za nadaljne izvajanje SEO aktivnosti, preprosto zmanjkuje.
ZAHVALA: Za zgornji dosežek se znova zahvaljujem Renatu Brunšku in njegovi ekipi. Zaradi tega, ker ne samo, da naše SEO sodelovanje, ki se je začelo junija 2022, še kar traja, ampak predvsem zato, ker uspešno gradijo nove SEO projekte. Na katerih se skupaj učimo novih in še bolj učinkovitih SEO praks.
Moje mnenje in videnje nadaljnih priložnosti za nadaljno SEO rast spletne strani rehamedical.si
Kot sem zapisal že v preteklih objavah, ko je Rehamedical.si dosegla naziv SEO rezultat meseca, ponovim tudi tokrat:
Glavna rezerva, ki (menda) počasi vstopa proti realizaciji, se nahaja v celostni grafični prenovi spletne strani (iz katere se obetajo še višji CTR-ji za ves ta promet, ki več kot očitno, priteka na stran).
Je pa po drugi strani tudi res, da se že ob sedanjem prometu, z Rehamedical slišimo enkrat mesečno. Ker imajo očitno več kot dovolj dela.
Čestitke iz moje strani.
POJASNILA:
– SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni.
– Lestvica vseh SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih SEO analiz vsakega rezultata, je to: Seo rezultati meseca – Lestvica
– Kljub večim kandidatom, ki se potegujete za naziv SEO rezultat meseca in, ki bi si, glede na svoje uvrstitve na Googlu, tudi ta naziv zaslužili, se pri dodeljevanju tega naziva, med ostalim, upošteva najbolj odmeven premik med najvišje, organsko uvrščene spletne strani na Googlu. Zato nekatere spletne strani, ki že konstantno dosegate prve pozicije na Googlu, ne nujno prejmete ta naziv, kljub temu, da so vaši SEO rezultati, impresivni in ponavljajoči.
– Za tiste, ki vas zanima samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani, najmanj 2 krat na leto, na povezavi Kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi SEO, posodobim moj Vodnik za SEO z vsemi aktualnimi informacijami.