Kazalo
Razlog za naziv SEO rezultat meseca
Naziv SEO rezultat meseca za avgust 2022 si je (ponovno) prislužila spletna stran E bonitete.si.
Razlog je tokrat samo eden 😜 :
– spletna stran še kar drži “hudičevo dobre” organske pozicije na Googlu (na spodnji sliki).
Se še spomnite katera spletna stran je maja 2022 dosegla naziv SEO rezultat meseca?
Že maja 2022 je naziv SEO rezultat meseca dosegla ista spletna stran: www.ebonitete.si.
Zakaj?
Ker sem takrat prvič zaznal, da so SEO aktivnosti (in posledično rezultati) omenjene spletne strani, konsistentni, hkrati pa smo na spletni strani ebonitete, najdlje z implementacijo naprednih onsite in offsite SEO tehnik (o tem je govora v zadnjem poglavju spodaj).
SEO rezultat meseca avgusta 2022 v sliki
- na spodnji sliki bodite pozorni na seznam (zamegljenih) ključnih besed (A) in pripadajočih mesečnih iskalnih volumnov (B) ter zabeležene organske uvrstitve na Googlu (na sliki na desni), od maja 2022 (ko je spletna stran ebonitete.si prvič dosegla naziv SEO rezultat meseca) in do danes (september 2022).
Večina (volumensko) najpomembnejših ključnih besed je ohranila uvrstitve na prvi strani Googla, na 1. mestu, nekatere manj volumenske ključne besede, pa so še malenkost napredovale.
Iz te slike je, po mojem mnenju, najlažje razbrati pravo dodano vrednost SEO optimizacije.
Če štejem maj, septembra pa še ne (ker to objavo pišem tekom septembra), gre za rezultat, ki je v zadnjih štirih mesecih, skupaj pritegoval 12.400 uporabnikov Googla mesečno. Če je uvrstitev iz meseca v mesec enaka, predstavlja to skupno 49.600 uporabnikov Googla.
Pošteno se tistim, ki dosegajo takšne rezultate, splača boriti za ohranjanje teh uvrstitev.
Kaj se je delalo
Kot sem omenil že v uvodu tega zapisa, sodi ekipa ebonitete.si, med nekatere izmed mojih SEO mentorirancev, s katerimi smo, tekom dobrih dveh let sodelovanja, že pri implementaciji naprednih SEO tehnik.
Kaj sodi k njim?
Zraven nekaterih, ki ostajajo poslovna skrivnost (zaradi specifike panoge), ekipa ebonitete.si, med mojimi trenutnimi mentoriranci, praktično najbolj temeljito implementira tier 2 backlinkanje pri izvajanju offsite SEO optimizacije, diverzifikacijo backlinkov (tudi z guest postingom) in “napadanje Googlove vertikale”.
p.s.: precej star (in zato preveč filozofski) zapis o tem kako dominirati na Googlu vertikalno in horizontalno, sem objavil na povezavi. Odsvetujem branje !!! Počakajte, da napišem boljšega 🤪.
ZAHVALA: Za doseganje zgornjih rezultatov se znova zahvaljujem zglednemu sodelovanju z Urško Jeza in Primožem Potočnikom, s katerima že več kot 2 leti, vsak petek, med 12.00 in 13.00, v živo, online, meljemo o rezervah, ki jih na SEO področju, še najdemo.
Brez njunega sodelovanja, Primoževega poslušanja in predvsem Urškine izvedbe, sam Bog ve, kje bi bila uvrščena njihova spletna stran.
Urška in Primož, hvala.
Moje mnenje in videnje nadaljnih priložnosti za SEO rast spletne strani e bonitete.si
Ob doseženih zgornjih rezultatih bi se marsikdo vprašal ali je treba glede SEO optimizacije na takšni spletni strani, narediti še kaj.
Prvi odgovor je, da je treba poskrbeti, da bodo takšni (in še boljši rezultati, tam kjer je mogoče) ostali tudi v bodoče.
Drugi odgovor pa se je ponudil ravno na današnjem sestanku z ebonitete.si. S sistematičnim “napadanjem Googlove vertikale” smo z ebonitete.si, šele začeli. Ravno danes smo pregledali eno vsebino, ki je “matično” vsebino iz uvrstitve na 3. mestu, izpodrinila na 4.mesto. In sama zavzela pozicijo 3.
Kar nas je naučilo, da vse bolj, kot ekipa, razumemo kako lahko, ne samo z eno spletno domeno, ampak dvema, zasedemo prvo stran Googla.
Kaj nas čaka v prihodnosti?
Igranje z mislijo, da, če, kot ekipa zmoremo na prvo stran Googla, z dvema domenama, zakaj bi ne mogli še z osmimi….
Navsezadnje, Google, SEO optimizatorjem, še vedno daje na voljo 10 pozicij.
POJASNILA:
– SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni.
– Lestvica vseh SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih Case study-jev vsakega rezultata, je to: Seo rezultati meseca – Lestvica
– Kljub večim kandidatom, ki se potegujete za naziv SEO rezultat meseca in, ki bi si, glede na svoje uvrstitve na Googlu, tudi ta naziv zaslužili, se pri dodeljevanju tega naziva, med ostalim, upošteva najbolj odmeven premik med najvišje, organsko uvrščene spletne strani na Googlu. Zato nekatere spletne strani, ki že konstantno dosegate prve pozicije na Googlu, ne nujno prejmete ta naziv, kljub temu, da so vaši SEO rezultati, impresivni in ponavljajoči.
– Za tiste, ki vas zanima samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani, najmanj 2 krat na leto, na povezavi Kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi SEO, posodobim moj Vodnik za SEO z vsemi aktualnimi informacijami.