Razlog za naziv SEO rezultat meseca
Za mesec april 2022 sem uspel pridobiti primerjalne podatke o organskem obisku spletne strani mojeoko.si (ki si je naziv SEO rezultat meseca uspela priboriti že v marcu 2022). Za drugi zaporedni naziv SEO rezultat meseca se ni bilo težko odločiti, ker, kot boste videli spodaj, rezultati SEO optimizacije govorijo sami zase.
Na slovenskem trgu so upravitelji spletne strani povečali organski obisk spletne strani (oz. število klikov) za cca. 15 krat, na srbskem trgu za pribl. 16,7 krat in na hrvaškem trgu za 7,2 krat.
SEO rezultati april 2022 v slikah
- Slika rezultatov povečanja organskega števila obiskovalcev na spletno stran mojeoko.si, na slovenskem trgu:
- Slika rezultatov povečanja organskega števila obiskovalcev na spletno stran mojeoko.rs, na srbskem trgu:
- Slika rezultatov povečanja organskega števila obiskovalcev na spletno stran mojeoko.hr, na hrvaškem trgu:
Moje mnenje in videnje dosedanjega izvajanja optimizacije spletne strani
Glede na to, da so spletne strani www.mojeoko.si, www.mojeoko.hr in www.mojeoko.rs, dosegle SEO rezultat meseca že v marcu 2022 (objava do marčevskega opisa case study – ja, tukaj), lahko tokrat več ali manj, ponovim to, kar sem zapisal že pretekli mesec.
Vse tri spletne strani imajo izjemen SEO potencial v pripravi vsebin, ki targetirajo na dolgorepe ključne besede, ker se večina izmed njih, uvrsti med top 3 uvrstitve na Googlu. To je razvidno iz marčevske objave evidenc omenjenih spletnih strani.
Na njihovem mestu bi zato z dinamiko objav nadaljeval na vseh treh spletnih portalih, pri čemer bi verjetno še več fokusa usmerjal ne samo v najlažje ključne besede, ampak srednje težje in tudi najtežje. Hkrati je nekaj rezerve mogoče še najti tudi v tem, da se posamezno vsebino targetira na več sorodnih, podobnih ključnih besed (za kar je sicer spet potrebna podrobnejša analiza ključnih besed, a je, glede na dosežene rezultate, vredna izdelave).
Vsem trem spletnim stranem ostaja še “boj” za najmočnejše, najbolj konkurenčne in najtežje, generične ključne besede, kjer je v minulem mesecu tudi že zastavljen načrt za še dodatno izboljšanje spletnih vsebin. Posledično se, z vztrajanjem in nadaljnim izvajanjem korakov, ki so vpeljani v redno izvajanje SEO aktivnosti, po mojem mnenju, SEO rezultati lahko še izboljšajo.
Pri izvajanju offsite SEO optimizacije se sicer redno izvajajo aktivnosti, je pa tudi pri teh še rezerva z uporabo t.i. PR člankov v še bolj odmevnih medijih – a je to povezano z marketinškim budžetom (ki se ga, po moji oceni in po pogovoru z upravljalcem strani, glede na trenutno rast in rezultate, zaenkrat ne bo spreminjalo).
POJASNILO:
SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni. Lestvica vseh doseženih SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih Case study – jev za vsak posamezni mesec, je objavljena na povezavi.