Kazalo
Razlog za naziv SEO rezultat meseca
Junijski naziv SEO rezultat meseca si je prislužila spletna stran RehaMedical.si zaradi 4 razlogov.
Od najpomembnejšega navdzol sta prva dva razloga preboj spletne strani na prvo stran Googla, za dve zelo težki ključni besedi v medicinski panogi, katerih iskalni volumen je obeh cca. 3600 iskanj na mesec. Tretji razlog je preboj na prvo mesto, na prvi strani Googla, za ključno besedo z 590 volumna. Četrti razlog pa je vodena SEO evidenca, ki sodi v sam vrh urejenosti evidentiranj med večino mojih SEO mentoriranj.
Vsi navedeni argumenti so spodaj predstavljeni še v slikah.
SEO rezultat meseca junija 2022 v sliki
- zaradi varovanja poslovnih podatkov so ključne besede in url naslovi spletne strani www.rehamedical.si, zamegljeni, so pa vsi argumenti, ki so zaslužni, da je spletna stran www.rehamedical.si izbrana za ta naziv, podrobno opisani in predstavljeni pod spodnjo sliko:
- obe ključni besedi, ki jih je spletna stran RehaMedical.si zastavila kot “življensko pomembne in evergreen SEO ključne besede” sta v mesecu juniju 2022 prvič dosegle prvo stran Googla.
Če boste podrobno pogledali sliko, boste videli, da se je RehaMedical.si s prvo ključno besedo (vrstica 4) kar 7 mesecev nahajala na pozicijah okrog 90. mesta, v dveh izmed sedmih mesecev pa s to ključno besedo, RehaMedical.si ni bila uvrščena niti med prvih 100 organsko prikazanih spletnih strani na Googlu. Predzadnji mesec (maj 2022) je bil opazen prvi večji premik na 40. mesto, v mesecu juniju pa premik na 7. mesto.
Druga ključna beseda (vrstica 5, 3600 iskalnega volumna) je prav tako prva dva meseca dosegala pozicije okrog 50. mesta, tretji mesec je bil opazen premik proti tretji strani Googla, na kateri je ostajala naslednje 3, zaporedne mesece. V mesecu juniju 2022 se je stran, s targetirano ključno besedo, prvič uvrstila na prvo stran Googla, na 5. mesto.
- v vrstici 9 lahko vidite boj za tretjo ključno besedo, ki se je zadnjega pol leta, nahajala na drugi in tretji Googlovi strani, v zadnjih treh mesecih pa se je uspela uvrstiti na prvo stran Googla. V juniju 2022 je prvič dosežena pozicija ena na prvi strani Googla.
Številke v belih kvadratkih (ob doseženih mesečnih uvrstitvah) so seštevki mesečno grajenih kontekstualnih backlinkov iz Offsite SEO Nubia mreže ter backlinkov iz nekaj gostujočih prispevkov.
- druga slika, spodaj, prikazuje evidenco, ki jo RehaMedical.si vodi za izvajanje svojih SEO aktivnosti:
Iz evidence lahko opazite, da so SEO aktivnosti vodene po mesecih (kar se je pokazalo dobrodošlo, še posebej pri lovljenju pogojev za pridobitev SEO certifikata, (Renato Brunšek, upravitelj spletne strani, je namreč tudi prejemnik SEO certifkata (tukaj)), sicer pa je vsaka posamezna aktivnost, zabeležena datumsko in s svojo barvo:
- svetlo zelena, backlinki iz Nubia mreže
- roza, backlinki iz guest posting mreže
- modra, backlinki iz forumov
- oranžna, onsite SEO izboljšave
- živo zelena, nove onsite SEO vsebine
Zelo natančno vodena evidenca, vključno s seštevki zgrajenih kontekstualnih backlinkov na mesec, za vsako posamezno, targetirano ključno besedo, posebej, je omogočila (in še omogoča) hitro prepoznavanje rezerv za izvajanje potrebnih SEO aktivnosti v prihodnosti. In sodi, med vsemi mojimi mentoriranci (vključno z mojimi evidencami) za eno izmed najbolj “dodelanih” SEO evidenc.
Kaj smo delali [in kaj se še izvaja] na področju SEO optimizacije na www.rehamedical.si
- najprej je treba povedati, da je bilo sodelovanje na področju SEO mentorstva z RehaMedical.si podaljšano za dodatnih 6 mesecev.
Če smo se prvem delu sodelovanja predvsem osredotočali na uskladitev razumevanja poglavij iz terminskega načrta SEO mentoriranj, se je v drugi polovici sodelovanja začelo bistveno bolj agresivno posamezne SEO aktivnosti tudi izvajati. Pogoji za pridobitev SEO certifikata so se začeli loviti takoj s podaljšanjem sodelovanja v drugo polovico.
Na spletni strani www.rehamedical.si, so, po moji oceni, oboroženi z zelo dobrim razumevanjem priprave ustreznih SEO vsebin, iz zgornje slike pa lahko vidite, da je njihova konkurenčna prednost tudi dosledna SEO evidenca.
Sama spletna stran je na področju SEO optimizacije in predvsem razumevanja kaj pomenijo kakovostne SEO vsebine, zelo napredovala (kar dokazujejo zgornji rezultati), zdaj pa so na strani, na vrsti razgovori za grafično prenovo spletne strani. Da se jo tudi grafično prestavi v višji nivo, ob bok ostalim konkurentom.
Za razliko od večine SEO študij, ki jih spremljam, se je spleta stran www.rehamedical.si, po moji oceni, pravilno lotila najprej razumevanja SEO optimizacije, nato njene izvedbe in šele nato grafične prenove strani. Precej mojih sogovornikov mi namreč pove, da, ko so se pri nekom zanimali za SEO optimizacijo, so jim ti najprej priporočali prenovo spletne strani….
ZAHVALA: Pri sodelovanju z RehaMedical.si se moram posebej zahvaliti Renato Brunšku, ki se je izkazal za super dobrega sogovornika, četudi časovno, v obdobju enega leta, ni vse šlo po načrtih, kot bi moralo. Renato je med samim SEO projektom menjaval tudi svojo poslovno kariero iz javne službe v full time SEO na RehaMedical, obenem pa se je med letnim sodelovanjem, tako kot pri vseh nas, nagnetlo še tudi nekaj “življenskih” izzivov, ki jih je odlično reševal, tako, da SEO delo ni utrpelo večjih zastojev.
Z RehaMedical.si je Seo-Praktik.si sklenil nadaljne sodelovanje.
Renato, hvala za zaupanje.
Moje mnenje in videnje nadaljnih priložnosti za SEO rast
Spletno stran RehaMedical.si zdaj (junij 2022) čaka v prvi vrsti grafična prenova. Na način, da se doseženi SEO rezultati ne podrejo (???), posledično pa se, zraven sistematičnega, nadaljnega izvajanja SEO optimizacije, obeta tudi vedno več vložene energije v izboljševanje konverzij. Levji delež pri tem se obeta s premišljeno in v UX usmerjeno grafično prenovo strani, podaljšanje sodelovanja pa omogoča še več pogovorov tudi za izboljševanje konverzij iz vsebinskega vidika.
POJASNILO:
SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni. Lestvica vseh doseženih SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih Case study – jev za vsak posamezni mesec, je objavljena na povezavi.