Analiza za SEO rezultat meseca julij 2022 – Trnulja.com – [preboj med top 3 Googlove rezultate z onsite SEO prenovo vsebine]

Razlog za naziv SEO rezultat meseca

Julijski naziv SEO rezultat meseca si je prislužila spletna stran Trnulja.com.

Razlogi:

– spletna stran se je popolnoma prenovila (za potrebe boljše UX in SEO)
– lastnica spletne strani je, po debelih dveh letih SEO boja, uspela vzpostaviti strateško/konsistentno pokrivanje onsite SEO aktivnosti na internetni strani. Tako z izboljševanjem obstoječih vsebin kot z dodajanjem novih spletnih vsebin
– na spletni strani so v paleti široko ponujanih, v SEO panogi, zelo konkurenčnih storitev (ponudba apartmajev, wellness ponudba, ponudba team buidling programov in ekološka kulinarika) sezonsko definirane prioritete za izvajanje SEO kampanj (in tudi PPC kampanj)

Konkreten rezultat, ki je prispeval k nazivu SEO rezultat meseca za julij 2022, je preskok Trnuljinega programa team building storitev iz spodnje polovice prve strani Googla (kjer se je spletna stran nahajala več kot eno leto, med top 3 uvrstitve na prvi strani (na podlagi aktivnosti iz druge alineje, zgoraj).

SEO rezultat meseca julija 2022 v sliki

  • Trnuljina vsebina o tem kaj je team building, ki je v minulem mesecu, dosegla najvišji preskok (iz spodnje polovice prve strani Googla (ob nekaterih mesecih se je url naslov uvrščal celo na drugo stran Googla, med uvrstitve 11 do 13)) na 3. mesto), je ob konstantnem izvajanju offsite SEO aktivnosti (zadnji 2 leti), v mesecu juliju, izmed vseh že objavljenih vsebin, prva dočakala onsite SEO prenovo na podlagi novo zastavljenih SEO smernic (predstavljenih v prvem poglavju, zgoraj):
team buildiing Trnulja 3 mesto na Googlu julij 2022
Opomba: SEO rezultat se spreminja (slika rezultata julij 2022)

Kaj smo delali [in kaj se “šele začenja” sistematično izvajati] na področju SEO optimizacije na www.trnulja.com

Trnulja.com je spletna stran, na kateri se že nekaj let, konstantno izvaja offsite SEO optimizacija (gradnja povratnih povezav).

Zaradi zelo konkurenčnih niš znotraj panoge (wellness, ekološka kulinarika, team building programi, ponudba apartmajev (konkurenca Booking, itd…) je bila po cca. 5 letih obstoja že prenovljene spletne strani, sprejeta odločitev o ponovni celotni prenovi spletne strani. Katere cilj je bil, v primerjavi s prejšnjo, narediti novo spletno stran še bolj “zračno” in prijazno za prikaze na mobilnh napravah, izboljšati hitrost nalaganja spletne strani, izboljšati SEO strukturo strani ter pripraviti spletno stran za njeno usklajeno promocijo skozi SEO in PPC kampanje (na Googlu, Instagramu in Facebook-u).

Hkrati se je ob prenovi spletne strani zasledovala tudi ambicija po korporativnem izgledu strani ter možnosti enostavnega dodajanja storitev in novih programov ob rasti spletne strani Trnulja, v prihodnosti.

Ob prenovi spletne strani je bila prva polovica letošnjega leta namenjena tudi vzpostavitvi sistematičnega izvajanja onsite SEO aktivnosti na spletni strani.

Tu je bila rezerva predvsem v dodajanju novih, onsite SEO spletnih vsebin, pa tudi, po prenovi strani, pri implementaciji obstoječih vsebin.

Kot že rečeno zgoraj, je takoj po vzpostavitvi sistematičnega izvajanja onsite SEO aktivnosti, prišla na vrsto prva obstoječa vsebina, ki je vrsto mesecev (več kot leto dni) zasedala uvrstitve med 8. in 13.

Po temeljiti prenovi in dopolnitvi vsebine o tem kaj je team building (na povezavi zgoraj), se je prenovljena vsebina uvrstila na 3. mesto prve strani Googla. Njena zasnova je postavljena za “večni SEO boj” (t.i. SEO evergreen vsebina) za prvo organsko pozicijo na Googlu. Tej prenovi redno, enkrat na 14 dni, sledi prenavljanje ostalih obstoječih spletnih vsebin ali dodajanje novih.

Po želenem doseženem cilju na področju niše ponujanja team building programov, se načrtuje še izboljšan SEO pristop v ostalih nišah.

ZAHVALA: Pri sodelovanju s Trnulja.com se moram posebej zahvaliti ga. Urši Kunz, lastnici posestva Trnulja, s katero sva se spoznala že pred leti, ko sem predaval o optimizaciji spletnih strani na dogodku Digitalna akademija v okviru Gospodarske zbornice Slovenija, v Ljubljani, Z ga. Uršo sodelujem zdaj že več let, med mojimi sogovorniki pa nedvomno velja za zelo podjetno osebo in prijetno sogovornico, ki jo občudujem še posebej pri tem kako se loteva novih poslovnih izzivov (npr. odločitev o sodelovanju v oddaji Štartaj Slovenija, ipd…)

Urša Kunz, hvala za zaupanje.

Moje mnenje in videnje nadaljnih priložnosti za SEO rast spletne strani Trnulja.com

Pravzaprav je, po mojem mnenju, spletna stran www.Trnulja.com, s prenovo svoje internetne strani, šele na začetku svoje SEO rasti. Natančno definirane niše, na katerih se lahko pozicionira spletna stran, sodijo res da med zahtevnejše na slovenskem trgu, a z izdelano strategijo in super podporo, ki jo ima tudi pri izvajanju PPC kampanj, sem prepričan, da bo internetna stran, v prihodnje, samo še napredovala.

POJASNILA:
– SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni.
– Lestvica vseh SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih Case study-jev vsakega rezultata, je to: Seo rezultati meseca – Lestvica
– Kljub večim kandidatom, ki se potegujete za naziv SEO rezultat meseca in, ki bi si, glede na svoje uvrstitve na Googlu, tudi ta naziv zaslužili, se pri dodeljevanju tega naziva, med ostalim, upošteva najbolj odmeven premik med najvišje, organsko uvrščene spletne strani na Googlu. Zato nekatere spletne strani, ki že konstantno dosegate prve pozicije na Googlu, ne nujno prejmete ta naziv, kljub temu, da so vaši SEO rezultati, impresivni in ponavljajoči.
– Za tiste, ki vas zanima samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani, najmanj 2 krat na leto, na povezavi Kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi SEO, posodobim moj Vodnik za SEO z vsemi aktualnimi informacijami.