Optimizacija kategorije v spletni trgovini Omega3.si

Spodaj je na realnem primeru, prikazana spletna optimizacija kategorije v spletni trgovini Omega3.si (ker sem solastnik te affiliate/posredniške spletne trgovine, tudi sam, ne bo nihče imel nič proti, če prikažem primer iz spletne strani, ki sem jo pomagal graditi okrog leta 2016).

Pri optimiziranju kategorij v spletnih trgovinah, za “WordPressovce”, SEO plugin Yoast, zasveti zeleno že, če je besedilo, namesto minimalno predvidenih 300 besed (v blog zapisih in na statičnih straneh, npr. vhodna stran, pristajalne strani,…), dolgo najmanj 150 besed:

optimizacija kategorij v spletni trgovini
optimizacija kategorij v spletni trgovini

Na zgornji sliki sem posebej, z rdečimi kvadratki, označil še okrepljene/boldane ključne besede, ki jih vključuje 150 besed dolg tekst, te ključne besede, pa SI NE ZMISLIMO IZ GLAVE, ampak SINONIME in SORODNE KLJUČNE BESEDE, poiščemo z enim izmed SEO orodij za iskanje ključnih besed (spodaj je uporabljeno orodje Keywords Everywhere):

Dodatno je, pri SEO optimizaciji kategorij, pametno biti pozoren na SEO naslov in Meta opis. Če kategorija vsebuje izdelke (v spletni trgovini), naj bo SEO naslov in Meta opis, sestavljen kot privlačen in unikaten OGLAS oz. povabilo k ogledu izdelkov:

seo naslov meta opis spletna trgovina

Če gre za optimizacijo kategorije blog zapisov, bo bolj prav, da SEO naslov in Meta opis, povabita k branju blog zapisov.

optimizacija kategorij spletna trgovina nasvet

Iz zgornjega primerna sicer ni razvidno, ampak med ostalimi malenkostmi, ki se priporočajo za optimizacijo kategorij v spletnih trgovinah, ni narobe, če kategorije zasnujete kot topical clusterje oz. silo.

V nekaterih spletnih trgovinah, ni najbolj posrečeno, če se 150 besed, pojavi nad izdelki, še posebej, ker so kategorije spletnih trgovin, optimizirane na NAKUPNE ključne besede (pri katerih spletni obiskovalci pričakujejo, da bodo čimprej videli izdelke, ne pa 150 besed teksta), zato poskušajte potreben tekst za SEO, prestaviti pod prikaz izdelkov. 

Nekateri večji spletni trgovci imajo to rešeno tako, da se celoten tekst “skriva” za gumbom “preberi več”, “podrobne informacije” in podobno.

Vsebina pri optimizaciji kategorije v spletni trgovini, ne zahteva slike ali videa (kot je to zahteva, po Yoast-u, pri blog vsebinah).

p.s.: podoben nasvet, z drugačno metodo iskanja sorodnih ključnih besed, sem pred leti, objavil tudi na osebnem blogu. V okviru pisanja Vodnika za ustvarjanje donosnega, prodajnega bloga.