Uvod
Včeraj zvečer je po SEO skupnosti odjeknilo to (kar smo pričakovali, a si ne želeli 😁):

Ko takšno novico objavijo velika SEO imena, seveda SEO-ti spustimo vse lonce in piskre, ki jih imamo v rokah in hitimo v svoja orodja preverjat kam je (če sploh je) odpihnilo naše spletne strani.
Če piha navzgor, težko rečemo, da je kriv algo. Takrat smo največji SEO sposobneži na svetu.
Če piha navzdol, je vsega kriv zlobni Google. In postanemo SEO kalimero.
Na eni od mojih strani piha tako:

Nežen, topel in prijeten vetrič v želeno smer.
Če bo tako ostalo, bom vesel.
Če ne bo, pa pač ne bom.
Gremo k ostalim SEO zanimivostim.
SEO zanimivosti
- poleg zgornje, iz katere zna marsikdo narediti slona, mi je simpatična naslednja slika:

KOMENTAR: SGE bi naj kot kredibilen vir navajal mnenje nekoga na Quori….. Hmmmm?
O tem smo že govorili v preteklih SEO komentarjih.
Ali bo res kredibilno mnenje tistih iz socialnih omrežij (kjer vemo, da sta eni izmed glavnih meril “glasnost” sporočevalca in “neverjetnost” samega sporočila)?
Ne vem.
Ne sliši se čisto ok.
- naslednja, lahko tudi rahlo “strašljiva”, a tudi poučna SEO zanimivost je tole:

KOMENTAR: Organski promet wikipedije je javno dostopen. S tem si lahko pomagate tako, da, ko boste za neko ključno besedo, zaznali upad pri wikipediji (ker se je na SERP-u pojavil t.i. chat search (SGE ali karkoli pač), lahko predvidite potencialni upad tudi pri vas.
Koliko je to dobra informacija ne vem.
- tretja uporabna SEO misel utegne zmotiti marsikaterega social media managerja:

KOMENTAR: Predvsem na točko ena bi rad spomnil. Don’t forget why you do SEO.
Ne zato, da rangirate prvi.
Ne zato, ker ljubite ustvarjanje vsebin.
Ne zato, ker utegnete čez 22 let od tega nekaj imeti.
Postavite si “revenue cilj” za naslednje leto, temu pa podredite SEO aktivnosti.
- četrti SEO uporaben namig in opomnik:

KOMENTAR: Evo super lahke poti do anchorjev. Ki jo radi pozabimo. Pa si bi jo bilo vredno “zalepiti” na steno.
- peta SEO novost so na novo dizajnirani sitelinki

KOMENTAR: Všečno. Če ni fake in se bo obdržalo. CTR bi, po moji oceni (ki je lahko čisto mimo) znal zaradi tega biti višji. Ugibam.
Vse ostale SEO novice in uporabne misli delim in komentiram v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno mojim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.
SEO izkušnja tedna
Ob koncu leta je nastavljen moj SEO izziv za naslednje leto:

Podrobnosti tukaj:
V vednost: nekatere informacije iz našega zadnjega, aktualnega SEO projekta, ki ga izvajamo na Hrvaškem, so zamegljene oz. spremenjene. Celotno spletno stran plus konkretne SEO prakse, ki jih izvajamo na opisovanem projektu na povezavi, delim med moje aktualne SEO mentorirance na online individualnih SEO mentoriranjih in na izobraževanjih za digitalni marketing za skupine.