Nov Googlov patent za lovljenje “fake novic”, evergreen onsite SEO smernice dobivajo novega “kompanjona”, Googlovci odhajajo na počitnice, itd… – [SEO komentar TEDNA 45/2023]

Uvod

SEO skupnost se očitno deli na dva kosa:
– imamo digitalne agencije, ki izvajajo SEO in
– imamo SEO freelancerje. Ki počnemo enako.

Prvi so ta teden večinoma že objavljali slike iz svojih zaključnih večerij, praznovanj in dogodkov, drugi še danes (petek pred Božičnim vikendom) pišemo SEO komentar tedna 😀.
Da ne bom krivičen – tudi sam sem imel v letošnjem decembru znatno več pogostitev kot pretekla leta. Hujšanje (znova) sledi drugo leto.

SEO novice in uporabne misli

  • zanimiva SEO novost je vložen Googlov patent1, ki bi naj pomagal razbrati t.i. “fake news” na socialnih omrežjih:

KOMENTAR: Če bo tole delovalo, bomo spet pol koraka bližje “čistejšemu” in bolj pristnemu internetu. A upanja v takšne poskuse pretirano ne polagam.
Zakaj ne?
SEO skupnost je polna prikazov primerov fake news in AI zlorab. Ni jih malo, ki v skupnosti celo komentirajo, da so te stvari že ušle izpod nadzora. Včeraj je bil recimo na internetu prikazan primer na SERP-u, kjer je med prvimi dvajsetimi prikazi bilo kar 18 prikazov čisti spam. That’s not good.

  • druga SEO uporabna misel se dotika t.i. evergreen checkliste onsite SEO smernic, ki se jih že vrsto let moramo držati, da bi rangirali tam kjer želimo.

    Bodite posebej pozorni na spodnjo:

KOMENTAR: Vseeno je kako imenujete in razumete to smernico: NLP, MML, AI, semantične besede, moja mama, Jarvis,… Važno je, da jo upoštevate.
Na dveh primerjalnih projektih, ki sem ju izvajal lani, sem na enem bil 100% osredotočen na uporabo semantičnih (moji mentoriranci bodo to bolje razumeli pod pojmom “sekundarnih) ključnih besed, na drugem sem na njih čisto pozabil.

Rezultat:

p.s.: ob neuporabi semantičnih besed je razlika med projektoma tudi v tem, da so se na spletni strani z boljšimi rezultati gradili tudi interni linki iz obstoječih vsebin na nove in pa tudi backlinki.
  • tretja slika prikazuje podatke iz raziskave o tem kako ure odprtja delovnih časov podjetij v GMB vplivajo na rankinge:

KOMENTAR: Ni več kaj za dodati, o tem sem pisal že v preteklih SEO komentarjih tedna. Razen to, da se je tega smiselno spomniti, ko se trudite višje rangirati vaš prikaz pri lokalni optimizaciji, štacuno pa imate v tisti čas zaprto 😀.

  • četrta SEO novica je, da se Googlovci odpravljajo na počitnice:

KOMENTAR: Ne samo, da upamo, da to tudi pomeni manj “napakic” in manj posodobitev algoritma, ampak predvsem me zanima kaj to pomeni za tako dolgo napovedovano SGE, ki bi morala jutri (23.12.) zagledati luč sveta.
Ali je možno, da se Google ne drži datuma svoje napovedi? (cinism on 😁). Seveda da.
Saj je bilo že žnj krat tako in tudi nikomur ni google dolžan držati se besede.
Monopol power, I guess.

  • peta SEO uporabna misel je motivacijska:

KOMENTAR: Spomnite se tega, ko SEO časi ne bodo rožnati. Npr. ne bo strank, obisk na spletni strani bo upadel, algoritem vam popolnoma sesuje posel, itd…
SEO je tekma for life.
Statistično pričakovano je, da se v vsako stvar, ki jo počnemo dovolj dolgo, prikrade napaka, nemir, negativno čustvo, jeza…
V takšnih obdobjih se opremite z zgornjo mislijo.
Ko boste v dvomih, kreirajte.

Vse ostale SEO novice in uporabne misli delim in komentiram v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno mojim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.

SEO izkušnja tedna

Ob koncu leta je nastavljen moj SEO izziv za naslednje leto:

Podrobnosti tukaj:

V vednost: nekatere informacije iz našega zadnjega, aktualnega SEO projekta, ki ga izvajamo na Hrvaškem, so zamegljene oz. spremenjene. Celotno spletno stran plus konkretne SEO prakse, ki jih izvajamo na opisovanem projektu na povezavi, delim med moje aktualne SEO mentorirance na online individualnih SEO mentoriranjih in na izobraževanjih za digitalni marketing za skupine.