Sprememba prikazov v lokalnem SEO, personalizacija prikazov na SERP-u, masovno objavljanje AI generiranih vsebin, nazaj so “How to” reach rezultati, prišel je Gemini, itd… – [SEO komentar TEDNA 43/2023]

Uvod

Redni spremljevalci SEO scene smo že navajeni, da teden v SEO industriji “ne more” miniti mirno. Tudi ta teden je bilo tako.

SEO novosti

  • ni sicer zelo odmevajoča, a vseeno opazna novost, je posodobitev lokalnih rankingov na Googlu, glede na odprti delovni čas podjetja v prikazovanju lokalnih ponudnikov:

KOMENTAR: Me zanima, če bodo zaradi tega, podjetja hitela s spreminjanjem delovnega časa svojih, na internetu, predstavljenih podjetij. Zna biti, da bo še kdo (zraven e trgovin) začel delati 24 ur na dan 😁.

  • druga SEO novost je primer personalizacije prikazov rezultatov na Googlu:

KOMENTAR: Ambicija po personalizaciji SERP-ov je pri Googlu komunicirana konstantno. Saj veste, prikazi spletnih strani glede na vašo lokacijo in iskalne navade, ipd…
Kako v takšnem okolju izvajati SEO?
SEO stroka priporoča, da preprosto svojo SEO strategijo zastavite v objavljanje vsebin, ki pokrivajo vse faze prodajnega lijaka. V pripravo vsebin, ki so primerne za tiste, ki šele zbirajo informacije, za tiste, ki primerjajo ponudnike, za tiste, ki se šele izobražujejo in poučujejo o možnostih in za tiste, ki imajo bolj ali manj že odprto denarnico.
S takšnim pristopom bo vaša spletna stran vidna ne samo v času odločitve potencialnega kupca o nakupu, ampak tudi v vseh ostalih fazah (ki vodijo do nakupa).
Kar se tiče pa spremljanja SEO rezultatov in opazovanja ali na SERP-u s svojo spletno stranjo napredujete, pa jaz že vrsto let, rezultatov ne merim z Googlom, ampak StartPage-om. Ki, v primerjavi s precej testiranimi SERP merilci, dela natančno. Pa še stane me ne 😆.

  • tretja SEO novica ni toliko novica kot bolj v previdnost usmerjen namig za tiste (“bližnjičarje”), ki ubirajo pot do spletnega uspeha na Googlu z masovno objavo novih vsebin s pomočjo AI orodij.

KOMENTAR: Hvala Bogu, sam nisem več v situaciji, ko bi še iskal pristop, ki na spletu deluje. Zgornji poskus (v SEO skupnosti jih je na tone) vidim v prvi vrsti kot poskus nekoga, ki IMA ČAS. Tudi, če bo 99% dela opravil AI, bodo redki, ki me bodo prepričali, da možakar pri tem projektu, ne bo porabljal časa za, če ne drugo, dajanje “ukazov” v AI orodja in spremljanje rezultatov tega poskusa. In seveda promocijo svojega uspeha ali neuspeha.
Sam tega časa nimam. Niti ga ne želim temu namenjati. Z veseljem pa spremljam možakarja, da vidim, kaj se bo (znova) scimilo iz tega.
p.s.: in potem čez par mesecev prebereš kako je Google indeksiral 13 od 1000 objavljenih zapisov. Ali pa kako je Google celo stran vrgel iz indeksa. But, I guess, there will always be fighters.

  • četrta SEO novost je, kar sem že omenjal v preteklosti, ponovno vračanje “How to” prikazov:

KOMENTAR: Če sem še nekaj tednov nazaj pisal o tem, da je Google ukinil prikazovanje “how to” rezultatov in opozoril, da nič na Googlu ni trajno in večno, bi naj bili od tega tedna, “how to” rezultati, nazaj.
Kaj reči ob tem?
Tudi zdajšnje stanje ni večno. Že jutri je znova lahko drugače.
Kako v takšnem okolju izvajati SEO?
Po svojem načrtu in strategiji in ne s prilagajanjem na testne spremembe. Svojo SEO strategijo prilagodite kvečjemu glede na nove trende in trajnejše spremembe v vaši panogi.

  • peta SEO novost, za katero bi bilo nepošteno, da je ne omenim, je prihod Gemini-ja v Bard (tukaj):

KOMENTAR: Sklepam, da nimate ravno dosti časa za branje in gledanje vsebin, ampak spodnjo, o tem kaj zmore Gemini v Bardu, pa le priporočam. Če ne drugo, da dobite občutek kako komunicirajte z Bardom tako, da vam dejansko koristi. Obenem pa boste seveda videli kam gre celotna AI zadeva:

Vse ostale SEO novosti aktualnega tedna delim in komentiram v moji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno mojim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.

SEO izkušnja tedna

Graf, ki prikazuje naše aktualne SEO rezultate v ŽIVO je to:

Poročilo o tem kaj se je delalo ta teden, najdete tukaj:

V vednost: nekatere informacije iz našega zadnjega, aktualnega SEO projekta, ki ga izvajamo na Hrvaškem, so zamegljene oz. spremenjene. Celotno spletno stran plus konkretne SEO prakse, ki jih izvajamo na opisovanem projektu na povezavi, delim med moje aktualne SEO mentorirance na online individualnih SEO mentoriranjih in na izobraževanjih za digitalni marketing za skupine.