SEO komentar TEDNA 35/2022

SEO novosti:

  • redko se zgodi, da v SEO komentarjih tedna, med povezavami do uporabnih vsebin, objavim linke do več člankov enega in istega SEO eksperta. Pravzaprav to naredim samo v primerih, ko objavljam najbolj zanimive SEO novice iz portalov, ki so namenjeni spletni optimizaciji (npr. SearchEngineJournal, SearchEngineLand, itd…). A v tokratnem SEO komentarju tedna boste opazili ravno to.

    Spodaj so objavljene 3 povezave do ene in iste spletne strani (digitalna agencija Terakeet) in sicer do treh, njihovih zelo uporabnih vsebin, ki jih tokrat priporočam v branje.

  • Prva vsebina pojasnjuje kaj je anchor text v SEO, v članku pa je odlično razložena razlika med pojmoma kontekstualna smiselnost povezav med dvema različnima vsebinama in relevantnost spletnih vsebin.

    Za številne SEO optimizatorje sem skoraj 100% prepričan, da na pojma kontekst in relevantnost naletijo pravzaprav v večini vsebin o optimizaciji, redke pa znajo jasno razložiti kaj konkretno je mišljeno pod tema dvema pojmoma.
  • tretja vsebina agencije Terakket se dotika primerjave med TikTokom in Googlom (ta članek). Izbral sem jo zato, ker je, iz tedna v teden, porast mojih sogovornikov, ki vse bolj omenjajo TikTok, vse večji.

    Članek povsem “nenavijaško” za eno ali drugo stran, pojasni zakaj in kdaj je primeren TikTok in kdaj Google. Ter kakšne so koristi in slabosti rabe ene ali druge platforme.

SEO misel tedna:

Med zaznamki, ki so v tem tednu zapolnili mojo Bookmark listo, so se ta teden znašli rezultati septembra 2022 zaključene mini SEO ankete, v kateri so bili SEO strokovnjaki “pobarani” o tem katerega izmed “novih iskalnih trendov” je po njihovem mnenju, najbolj smiselno ignorirati:

seo komentar tedna 35 2022

V nasprotju z mojimi pričakovanji (sam sem mislil, da bo večina SEO optimizatorjev več glasov namenila ignoriranju Google Core posodobitvam algoritma), večina SEO anketirancev v tej anketi meni, da ni pametno ignorirati ravno Googlovih “pogruntavščin” (GA4 in posodobitve algoritma).

Veseli me, da se je na drugem mestu znašla umetno generirana vsebina, po čemer sklepam, da med SEO mojstri le ni tako velik “strah”, da bi bile vsebine, vsaj ta trenutek generirane z umetno inteligenco, kakšna resna nevarnost za nas, ostale, “human” SEO copywriterje. Naj tako tudi ostane 😁.

Rezultat glavne ignorance za TikTok, bolj razumem kot “zagriženo, zapriseženo, mogoče tudi rahlo trmasto” vztrajanje SEO-tov, da je SEO optimizacija prava pot. In nič drugega (npr. TikTok) niti približno ni.

Ob tem je treba upoštevati, da so v anketi bili povprašani predvsem SEO-ti in ne TikTok-ovci, pa tudi za “splošno navdušenje” nad spremembami vemo kakšni so, ponavadi, odzivi večine.

Moj pogled:

  • kar se tiče mojih SEO aktivnosti, ki sem jih izvajal ta teden, moram najprej objaviti izkušnjo, ki sem jo napovedal pretekli petek v SEO komentarju tedna. To je izvajanje mojega prvega SEO mentoriranja v angleščini.

    Kaj naj rečem?

    Bilo je zanimivo, definitivno pa mi ni beseda tekla tako kot mi v domačem jeziku, pa tudi bistveno večkrat sem med samim mentoriranjem, sebe in stranko, moral vprašati ali je to kar razlagam, razumljivo.

    Čeprav smo sklenili sodelovanje za 6 mesecev, z živim, online srečanjem, enkrat na mesec, sem že po prvem mentoriranju ugotovil, da tako ne bo šlo. Da se moramo videti pogosteje (isto kot s Slovenci, enkrat na teden), ob tem pa, dogovorjene cene do njih, nisem povečal.

    Razlog je v tem, da smo ceno dogovorili pred sodelovanjem, če pa jaz, zdaj, tekom sodelovanja, ugotavljam, da jih moram videti večkrat, če želim, da bodo imeli rezultate, pa to ni njihova “krivda”.
    Kar pomeni, da gredo te dodatne ure pač v moj “minus”.

  • od ostalih, lastnih SEO aktivnosti, sem v tem tednu večino časa, posvetil izboljševanju notranjih povezav, na mojih spletnih straneh, v večji (in daljši) prenovi pa je v celoti vstopna stran in boljše načrtovanje potovanja obiskovalcev (boljšega prodajnega lijaka) iz vstopne strani Seo-Praktik.si do ostalih vsebin.

    V povezavi s tem, sem tudi v glavni meni spletne strani Seo-Praktik.si, dodal, na vrh, vsebino, ki po moji oceni, večino interesentov najbolj zanima – to je kratka in jasno razumljiva razlaga kaj je SEO.

OPOMBA: Petkov SEO komentar tedna pišem že več let. Sprva sem ga objavljal samo v Facebook zaprti, BTB podporni skupini, ki je namenjena mojim aktualnim in (nekaterim) ex SEO mentorirancem, v juliju 2022 sem začel te komentarje objavljati na Seo-Praktik.si (ker mi je FB konstantno “težil”, da kršim njihova pravila objav zaradi preveč povezav do drugih uporabnih vsebin (izven Facebooka !!!)). Če me FB noče, me pa Seo-Praktik.si sigurno hoče 😝.
SEO opomnik: Moj “evergreen” SEO vodnik, ki ga nekajkrat na leto ažuriram, da boste non-stop na tekočem o tem kakšne so aktualne SEO smernice pri optimizaciji spletnih strani – Kaj je optimizacija spletnih strani, čemu služi in kako se izvaja [Vodnik].