SEO komentar TEDNA 34/2022

SEO novosti:

  • v oktobru, vsako leto, v jesenskem času, poteka, v Brightonu (UK) t.i. BrightonSEO konferenca, ki gosti številne priznane in tudi nove SEO eksperte, nekaj let pa je že tako, da so po “živih” srečanjih, na voljo še online konference in predavanja, ki bodo tokrat potekala od 19. do 21. oktobra (tukaj seznam online SEO predavanj). Online predavanja so brezplačna, tako, da preglejte med naslovi, če je katero za vas.
  • izmed uporabnih vsebin, izpostavljam v tem tednu, sicer že v letu 2018 objavljeno vsebino, ki govori o pomenu transformacije “tradicionalnega” raziskovanja ključnih besed v raziskovanje ključnih besed, ki izdajajo search intent-e.
    Tukaj je članek, ki je kljub “starosti”, v SEO skupnostih požel kar precej zanimanja.
  • SEO “starosta”, Bruce Clay, je 6. oktobra objavil novo vsebino, ki je tokrat vezana na strukturirane podatke (schema mark up) in njihov pomen za SEO. Priporočam.
  • v Googlovih priporočilih za ustrezno optimiziranje t.i. “product reviews” vsebin (t.j. vsebin, ki opisujejo/primerjajo produkte), so se znašli 3 novi primeri. Če spadate med tiste, ki se precej ukvarjate s pisanjem tovrstnih vsebin, najdete te 3 primere tu.
  • Lazarina Stoy, super SEO ekspertka, je v SEO skupnostih, požela večjo opaznost, s svojimi, res poglobljenimi vsebinami. Obiščite njen blog. Še posebej vsebina (ki jo je spisala sicer že aprila 2022) s celotnim vodnikom za interno linkanje, je vredna ogleda. Tukaj.
  • za tiste, ki še kar iščete svojo idealno grafično obliko svojega bloga, je na OrbitMedia objavljena zelo uporabna vsebina s 13 učinkovitimi praksami čez 100 uspešnih tržnikov o tem kako dizajnirajte svoj blog.

SEO misel tedna:

Med zaznamki, ki so v tem tednu “pristali” v mojem opomniku, izpostavljam ta teden, tega:

SEO optimizacije se je (očitno) mogoče lotiti iz žnj zornih kotov.

Ker različni SEO-ti, tako tudi delamo (začnemo optimizirati vsak iz svoje odskočne točke), se ni narobe, tu in tam, opomniti, da jedro uspeha pri optimizaciji spletnih strani, predstavljajo predvsem zgornje 3 točke. Res kakovostna onsite SEO optimizacija, povezave in vsebine. Vse ostalo je samo še smetana na vrhu torte.

Moj pogled:

  • moj SEO teden, se je, kljub temu, da sem se že pred nekaj leti odločil, da ne vstapljam na tuje trge (čeprav sem sprva imel to ambicijo), začel s tem, da sem se znova začel “odzivati”, na povpraševanja, ki prihajajo iz tujine.

    Do nedavnega sem večino teh zanimanj (večinoma raznih tujih SEO agencij in raznih (spam) backlink providerjev) ignoriral, razlogi za to pa so bili predvsem naslednji:

    – ogromno neresnih in spam povpraševanj, na katere se mi ni, ne dalo, niti nimam časa, se odzivati
    – nobene želje nimam SEO mentorirati izven mojega, “slovenskega” delovnega časa
    – nisem bil “ziher”, da bi mentoriral dobro v angleškem jeziku

Rezultat mojih odzivov, v iztekajočem tednu, je prvo sklenjeno SEO mentoriranje v angleškem jeziku.

V panogi, ki sem jo v preteklosti že mentoriral, a bo v tem primeru izziv drugačen tudi zato, ker naročniki, (vsaj po videnem), za slovenski trg, (zaenkrat) pripravljajo zgolj, iz drugih jezikov, prevedene vsebine.

Kjer jih bom seveda poskušal pripeljati do spoznanja, da v tem ni dovolj dodane vrednosti za top rankinge na slo trgu.

Drugi razlog, zakaj sem sprejel ta izziv, je prepričanje naročnikov, da bo v Sloveniji, ker je majhna, šlo vse gladko in hitro (kakor, da naš trg ne bi imel svojih specifičnosti in ovir).

Drugi teden začnem ob torkih torej tudi z mentoriranji v angleščini.
Bom javil kako kaj to gre 😁

  • druga točka mojih SEO opažanj in aktivnosti iztekajočega tedna, se dotika, kot že nekaj tednov zaporedoma, mojega kolebanja med tem ali (in kako) sprejemati še več mentorirancev pod svoje okrilje.
    Ter kam, v obstoječem delovnem času, umestiti moje SEO pisarije.

    Medtem, ko ta, petkov SEO komentar tedna, še “držim” v koledarju, za ostale SEO vsebine, ki bi jih rad objavil, še kar ne najdem pravega časa.
    Edina priložnost, da nekaj malega (beri: do polovice) izboljšujem, so moje obstoječe spletne vsebine. Edini čas, ki ga imam za pisanje, so tiste ure, ko moji aktualni SEO mentoriranci prestavljajo svoje termine. Ampak v tisti uri narediti tektonske premike na vsebinah (za katere vidim, da bi jih moral), 60 minut ni ravno dovolj.
  • Zadnja misel za ta teden se dotika, znova zadnji hip (včeraj zvečer) objavljenih prvih opažanj nekaterih SEO-tov o večjih nihanjih na SERP-ih.
    Slika tega tukaj (vir slike Marie Haynes):

Dlje časa prisotni na trgu spletne optimizacije SEO-ti, smo vsega “hudega” že vajeni.
Za vsakim dežjem posije sonce oz. kot je krasno, v moji zaprti BTB podporni skupini za SEO, objavil Matej Velišček:

Po vsakem Googlovem dežju, posije SEO sonček.
Matej Velišček, thank you for this.
Za ta komentar si zaslužiš en backlinkec od mene 😆. Izvoli.

Lep vikend vsem …

OPOMBA: Petkov SEO komentar tedna pišem že več let. Sprva sem ga objavljal samo v Facebook zaprti, BTB podporni skupini, ki je namenjena mojim aktualnim in (nekaterim) ex SEO mentorirancem, v juliju 2022 sem začel te komentarje objavljati na Seo-Praktik.si (ker mi je FB konstantno “težil”, da kršim njihova pravila objav zaradi preveč povezav do drugih uporabnih vsebin (izven Facebooka !!!)). Če me FB noče, me pa Seo-Praktik.si sigurno hoče 😝.
SEO opomnik: Moj “evergreen” SEO vodnik, ki ga nekajkrat na leto ažuriram, da boste non-stop na tekočem o tem kakšne so aktualne SEO smernice pri optimizaciji spletnih strani – Kaj je optimizacija spletnih strani, čemu služi in kako se izvaja [Vodnik].