SEO novosti:
- prva novost tega tedna je članek, ki govori o optimalni dolžini SEO naslovov za potrebe optimizacije. V članku boste našli kaj o dolžini “title tag-ov” pravi SEO stroka, Googlov predstavnik John Muller, pa tudi kakšna je “uradna” izjava Googla o tem. Članek najdete tu.
- drugo novost sem sicer tekom tedna že objavil, v četrtek, v svoji zaprti, BTB podporni skupini na Facebook-u, uvrščam pa jo tudi v SEO komentar tedna zato, ker pojasnjuje kako odstranjevati strani in vsebine za potrebe učinkovitejše optimizacije spletnih strani.
Večina ustvarjalcev vsebin k izboljševanju svojih spletnih strani in vsebin, prišteva izključno dodajanje novih vsebin in novih poglavij v obstoječe vsebine, na to, da na SEO rezultat spletnih strani vpliva pa tudi brisanje odvečnih, zastarelih in neuporabnih vsebin, pa dostikrat pozabimo. Članek najdete tukaj.
- kot tretjo novost objavljam 25 krajših namigov za optimizacijo vsebine za obiskovalce in iskalnike hkrati, ker pa je vsebina malenkost daljša, priporočam, da jo vzamete kot checklisto 25-tih namigov, ki se jih splača preveriti ali jih upoštevate pri optimizaciji vaših vsebin. Tukaj.
- kot zadnjo novost tega tedna prilepim odlično razmišljanje in prispevek o tem ali je rankbrain ranking faktor ali ne. Preverite.
SEO misel tedna:
SEO misel tega tedna, ki je pristala med mojimi zaznamki, je tokrat:
Tistim, ki se redno ukvarjamo s SEO optimizacijo, je zgornja ugotovitev, že poznana, za “novince”, ki šele vstopate na SEO sceno, pa si jo je vredno zapomniti.
Iskalni volumni (t.j. search volume) uporabnikov Googla za določeno stvar, niso enaki iz meseca v mesec. Skozi čas se zanimanje za različne stvari (tudi produkte in storitve) spreminja, sezonsko lahko celo povsem izgine, z razvojem zavedanja o neki niši (panogi), pa se tudi iskalni nameni (t.j. search intenti), utegnejo spreminjati.
Če so se v neki, na novo nastajajoči in novejši panogi, v preteklosti, uporabniki Googla, večinoma zanimali kaj to je in kako deluje, utegne čez čas biti, da jih bo večinoma bolj zanimalo koliko to stane pri različnih ponudnikih in zakaj so med različnimi ponudniki razlike.
Ko pripravljate nove spletne vsebine, se to splača upoštevati.
Moj pogled:
Da ne začnem poglavja z mojim pogledom, znova s tem, kako opažam, da se je na SEO področju, ta teden spet ogromno dogajalo (ker je zdaj že več kot očitno, da je vsak SEO teden, super živahen), tokrat to rubriko SEO komentarja tedna izkoriščam za to, da spomnim, da smo krepko zakorakali v zadnje, pravijo, da tudi najbolj klikabilne, mesece leta.
Glede na to, da se povprečne SEO kampanje planirajo 3 do 6 mesecev vnaprej, je za letošnje klike in rezultate, verjetno za marsikoga, karkoli še izboljšati in spremeniti, prepozno.
Pridejo pa po novem letu, novi meseci. In novi boji.
Ponavadi si okrog novega leta zastavljamo nove cilje in nove (osebne) projekte. Čeprav pravijo, da je včasih bolje molčati s planiranimi strategijami za prihodnost, izdam tukaj moje želje za naprej.
Definitivno se nameravam v prihodnosti lotiti dveh izzivov. Prvi je PPC oglaševanje (tudi storitev ekipe Seo-Praktik.si), drugi pa štart spletnega projekta, katerega osnovni namen je ustvarjanje pasivnega zaslužka za penzijo nekoč.
O drugem projektu šele zbiram misli.
O prvem, odločitvi za vstop, zraven SEO optimizacije, tudi v PPC področje, sem razmišljal že dlje časa.
Razlogov za vstop v PPC, je več:
- pred 10 leti sem bil začetnik na digitalnem področju, kot začetnik pa si denarja za PPC nisem mogel, še manj pa želel, privoščiti. Zdaj je drugače.
- o storitvi PPC me, vsak mesec znova, pobara vsaj tretjina povpraševalcev, ki se zanima za SEO.
V večini primerov sem jih napotil h krasnim in res izkušenim PPC strokovnjakom, a ves čas mi je v glavi odmevalo vprašanje zakaj za hudiča, tega ne obvladam in ponujam tudi sam. Da bi lahko (morda) kadarkoli v prihodnosti PPC storitve (Google Ads) ponujal tudi sam, je seveda predpogoj, da jih sam, do dobra tudi spoznam.
- tretji razlog, zakaj šele zdaj intenzivno razmišljam o PPC oglaševanju, pa je, naj se sliši še tako neverjetno, to, da si nisem mogel privoščiti novih strank, ker jih enostavno, glede na moje predstave o količini dela, ki ga želim čez dan preživljati za računalnikom, nisem imel več kam dati.
Da ne bo pomote. Kot SEO mentor, freelancer in v moji ekipi, edini, ki izvajam SEO mentorstvo, sem z mentoriranji “zabasan” do 15.00, ko končam s šihtom. Praktično vsak delovni dan. A eden izmed izzivov, s katerimi se v mesecih pred iztekom starega leta, želim spopasti je še boljša optimizacija časa za nadaljno rast.
Po kmečko: če SEO mentoriram 5, 6, ob nekaterih dnevih pa tudi že 7 mentorirancev na dan, ni teorije, da mi ostane še čas za izvajanje SEO marketinga. Torej mi drugo kot PPC, pravzaprav niti ne preostane.
Lep vikend…
OPOMBA: Petkov SEO komentar tedna pišem že več let. Sprva sem ga objavljal samo v Facebook zaprti, BTB podporni skupini, ki je namenjena mojim aktualnim in (nekaterim) ex SEO mentorirancem, v juliju 2022 sem začel te komentarje objavljati na Seo-Praktik.si (ker mi je FB konstantno “težil”, da kršim njihova pravila objav zaradi preveč povezav do drugih uporabnih vsebin (izven Facebooka !!!)). Če me FB noče, me pa Seo-Praktik.si sigurno hoče 😝.
SEO opomnik: Moj “evergreen” SEO vodnik, ki ga nekajkrat na leto ažuriram, da boste non-stop na tekočem o tem kakšne so aktualne SEO smernice pri optimizaciji spletnih strani – Kaj je optimizacija spletnih strani, čemu služi in kako se izvaja [Vodnik].