SEO novosti:
- da spet ne začenjam SEO novosti tega tedna z govoricami, ki bi jih naj prinesla nova Google Helpful Content posodobitev, lepim tokrat na prvo mesto članek, ki podrobneje opisuje kaj so in kako na SEO vplivajo t.i. recipročni backlinki. Saj veste, to so tisti: “jaz tebi, ti meni“….
Ali koristijo oz. ali škodijo optimizaciji spletnih strani, najdete na povezavi tukaj.
- druga novica se dotika nove posodobitve WordPressa na verzijo 6.1. Zraven ostalih novosti, ki jih prinaša nova verzija WordPressa, mi je pozornost pritegnila predvsem dodana nova funkcionalnost, ki v tej, posodobljeni verziji, omogoča avtomatsko pretvorbo slik iz ostalih formatov v webp.
Hmmmm…. deluje kot, da webp očitno pridobiva na teži. Le kdo si ga je izmislil (sarcasm on).
- lokal SEO borci (t.j. SEO optimizatorji, ki ne zanemarjajo lokalne optimizacije spletnih strani) bodo verjetno z zanimanjem prebrali prispevek o tem ali so t.i. directory submissions, to so vpisi vaših spletnih strani v lokalne direktorije in sezname spletnih strani, še vedno učinkovita metoda za izvajanje lokalne SEO optimizacije. Mnenje najdete tu.
- med priporočljive vsebine tega tedna uvrščam tudi članek, ki temeljito pojasnjuje pomen kakovostnega izvajanja vsebinskega marketinga. Quality content marketing – Why it matters je spisala super uspešna SEO copywriterka Erica Schneider. Tukaj.
- zadnja novica tega tedna naj bo spet namenjena Googlu in njegovi, zdaj že famozni, Google Helpful Content posodobitvi. Kar je znano trenutno novega o tem, najdete na povezavi tukaj.
SEO misel tedna:
Katera SEO misel tedna se mi je tokrat prikradla med bookmarke.
Dakota Robertson je objavil krasen twit, ki nas, SEO copywriterje, spodbuja in opominja, da bodimo v svojih vsebinah, čimbolj konkretni:
Moj pogled:
- zanimanje za optimizacijo spletnih strani (v Sloveniji), je, kar se tiče mojih opažanj, po počitnicah, definitivno in znova (kot vsako leto), v porastu in svojem največjem zagonu.
To vidim po povpraševanjih, ki jih dobivam v inbox in to vidim tudi po oglasih digitalnih agencij in freelancerjev, ki v tem obdobju reklamirate svoje SEO storitve.
- podobno zgodbo o povečani spletni prodaji opažam tudi v ostalih nišah, kjer sam aktivno prodajam (pohištvo, online reklame (adsense)) in tudi v nišah, v katerih prodajajo moji SEO mentoriranci.
Kar pove, da se je spletno prodajna sezona, po počitnicah, očitno spet začela.
Po mojem videnju imamo, med vsemi prodajalci, največjo prednost in največ dela v tem obdobju tisti, ki ogromno vlagamo v procese, ki zagotavljajo obdržanje in vračanje strank.
In, še posebej v SEO sceni, tisti, ki smo pri svojem delu konsistentni in ne spreminjamo (delujočih) marketinških pristopov pogosteje kot mlada mamica pleničke svojemu dojenčku.
Medtem, ko so prvi, ki jim odnos z obstoječimi strankami ni prva stvar na prioritetni listi, “obsojeni”, da ves čas iščejo nove stranke, drugim stranke ostajajo in se celo vračajo nazaj.
Ko gledam svojo pot do tega, da se mi stranke vračajo, priznam, da mi to doseči, po eni strani, niti ni bilo lahko. Komu pa je bilo?
V bistvu se, po 10 letih dela, še vedno trudim, da svojim najnovejšim strankam, dajem še več kot tistim izpred nekaj let.
Opazujem pogodbe o SEO mentorstvu, ki jih imam sklenjene v tem mesecu. 4 stranke so nove (in so prišle v zadnjih dveh mesecih), 16 jih je z mano že najmanj 2 leti, v zadnjih dveh mesecih pa so znova sodelovanje z mano potrdile še 4 stranke…
Pri tem ne štejem poslovnih partnerjev, s katerimi se ne vidim in ne slišim prav pogosto, a uporabljajo mojo mrežo za backlinke.
Če bi moral dati super kratek nasvet za to kam se osredotočiti v svojem poslu, bi svetoval: “osredotočite se na kakovost svojih storitev. Tisti, ki jo bodo prepoznali, ne bodo imeli razloga, da bi podobno storitev iskali drugod. Za ostale je prav, da želeno storitev iščejo naprej”.
Lep vikend…
OPOMBA: Petkov SEO komentar tedna pišem že več let. Sprva sem ga objavljal samo v Facebook zaprti, BTB podporni skupini, ki je namenjena mojim aktualnim in (nekaterim) ex SEO mentorirancem, v juliju 2022 sem začel te komentarje objavljati na Seo-Praktik.si (ker mi je FB konstantno “težil”, da kršim njihova pravila objav zaradi preveč povezav do drugih uporabnih vsebin (izven Facebooka !!!)). Če me FB noče, me pa Seo-Praktik.si sigurno hoče 😝.
SEO opomnik: Moj “evergreen” SEO vodnik, ki ga nekajkrat na leto ažuriram, da boste non-stop na tekočem o tem kakšne so aktualne SEO smernice pri optimizaciji spletnih strani – Kaj je optimizacija spletnih strani, čemu služi in kako se izvaja [Vodnik].
Dodatno: