NOVOSTI:
- na prvi povezavi boste našli poglobljen članek, ki govori o tem kako napačno razumevanje ključnih besed ustavlja spletne strani, da konsistentno rangirajo na prvi strani Googla. Gre za enega redkih člankov, ki so me v tem tednu toliko pritegnili, da sem jih dejansko prebral v celoti. Članek je prvi del, sicer večjega in daljšega nasveta za pravilno razumevanje ključnih besed. https://derekseo.substack.com/p/your-misunderstanding-and-misuse. Članek ima še drugi del. Tega najdete pod vsebino prvega dela.
- mentorirancem za SEO, z namenom, da razumete osnove različnih intentov in, da gremo čimprej naprej proti operativnemu izvajanju SEO optimizacije, v prvi uri SEO mentoriranja, ponavadi razložim prve in glavne 3 vrste intentov (info, navigational, buy), ki se nahajajo za posameznimi ključnimi besedami. Search intentov je sicer še bistveno več. V članku na povezavi je podrobno razloženih kar 22 različnih intentov, ki jih imajo uporabniki Googla, ko vtipkujejo določeno ključne besede: https://seochatter.com/types-of-keywords-in-seo-digital-marketing/
- zelo, zelo zanimiv je članek Kevin Indig-a o aktualnih novostih pri prikazovanju spletnih trgovin na SERP-u. Študija (State of e commerce SERP features) je narejena na podlagi spremljanja 20.000 različnih nakupnih ključnih besed: https://www.kevin-indig.com/the-state-of-ecommerce-serp-features/
- zadnji priporočan članek ta teden je spet članek o intentih (se vidi kam me je vleklo ta teden 😁). Ta članek govori o t.i. micro intentih. Splača se prebrat: https://searchengineland.com/micro-intents-seo-content-journey-mapping-386544
SEO MISEL TEDNA:
V SEO skupnostih, ki jih spremljam, sta mi pozornost, v tem tednu, vzbudili 2 objavi:
- prva govori o tem kako pomembno se je SEO optimizacije lotiti z mindset-om na dolgoročno borbo:

- druga govori o tem kako se največ naučimo:

MOJ POGLED:
Še kar smo v počitniškem obdobju. Pravzaprav se mi zdi, da je obdobje med 20. julijem in 15. avgustom res “peak” sezone, ko je večina po dopustih.
Ponavadi si v tem obdobju, v mojem poslu, ne obetam pretirano veliko povpraševanj (v praktično vseh mojih “panogah” (SEO, pohištvene niše, zdravje, reklame, itd…), ampak se je ta teden zgodilo ravno obratno. Klici in maili so me “zasuli”, tako, da sem bil (pozitivno) prisiljen, prvič v svoji karieri, potegniti 2 potezi:
- telefonske številke, na katero sem polnih 9 let sprejemal klice za pohištvene storitve, nisem podaljšal. Javljal se na telefon, na katerega so klicali obiskovalci mojih pohištvenih spletnih strani, nisem že zadnjih 5 let (delal sem izključno preko maila), zdaj sem telefonsko celo ukinil (upajoč, da se mi leadi ne pojavljajo (preveč) na vratih 😁).
- prvič sem javno objavil, da posredujem SEO leade… Sicer sem že v preteklosti kar nekaj SEO leadov “podelil”, ker mi jih ni zneslo obdelat, zdaj pa sem moral to narediti kar javno. Ker sem tako hitreje našel interesenta. Leade sem predal po načelu, kdor prej pride, prej melje…
Kako naj “to tedenske izkušnje in novosti” koristijo vam?
Nastavite svoj SEO mindset na long term fight, dobro premislite v čem uživate (drugače bo long term hitro short 🤪) ali pa boste, ko bo leadov preveč, prisiljeni ugasnit telefonsko, na spletno stran pa boste postavili reklame, da vam Google vsaj plača kak dodaten dopust, če že od spletne strani, nimate kaj več.
p.s.: da ne boste rekli, da ne poznate nikogar, ki se mu je to zgodilo
Lep vikend…
OPOMBA: Petkov SEO komentar tedna pišem že več let. Sprva sem ga objavljal samo v Facebook zaprti, BTB podporni skupini, ki je namenjena mojim aktualnim in (nekaterim) ex SEO mentorirancem, v začetku julija, pa sem začel te komentarje objavljati na Seo-Praktik.si (ker mi je FB konstantno “težil”, da kršim njihova pravila objav zaradi preveč povezav do drugih uporabnih vsebin (izven Facebooka !!!)). Če me FB noče, me pa Seo-Praktik.si sigurno hoče 😝.
SEO opomnik: Kaj je optimizacija spletnih strani, čemu služi in kako se izvaja [Vodnik] – moj “evergreen” SEO vodnik, ki ga nekajkrat na leto ažuriram, da boste non-stop na tekočem o tem kakšne so aktualne SEO smernice pri optimizaciji spletnih strani.
Dodatno: