Kazalo
Uvod
Z vsemi SEO mentoriranci in ostalimi sodelujočimi na Seo-Praktik.si, sodelovanje začnemo tako, da si za SEO rezultate postavimo osnovna merila kakovosti. Vsebine, ki jih uspemo optimizirati tako, da “pristanejo” na prvi strani Googla med prvimi petimi rezultati obarvamo zeleno, vsebine, ki zasedejo pozicije od 6. do 20. mesta obarvamo rumeno, rdeče pobarvane vsebine so tiste, ki pristanejo od 21. mesta (tretje strani Googla) naprej.
Tako delamo že več kot desetletje.
Tam, kjer SEO steče v celoti, je logično, da si za vse svoje vsebine želijo čimboljših rezultatov. Tam predlagam poostritev “redovalnice” (npr. da je z zeleno barvo pobarvana samo prva dosežena pozicija na Googlu).
Samoiniciativno, iz strani SEO izvajalca, se to ne zgodi pogosto.
Zakaj ne?
Je treba vprašat mentorirance 😀.
Razlog za naziv SEO rezultat meseca
V minulem mesecu smo na Seo-Praktik.si naziv za SEO rezultat meseca podelili ekipi spletnih strani ebonitete.si in prvafina.si. Zakaj? Ker so se samoiniciativno odločili, da svoja merila za doseganje še boljših SEO rezultatov še zaostrijo.
To pove, da želijo in zase vedo, da lahko dosegajo še boljše rezultate. Ker nihče pri zdravi pameti, ne bi sam od sebe zaostril standardov za spremljanje svojih lastnih rezultatov, ampak bi na to počakal, da mu naročijo “šefi” 😁.
SEO rezultat junij 2023 v sliki
Tako zgledajo “poostrena” merila spremljanja SEO rezultatov v praksi:
Številka 1 kaže, da so si na ebonitete.si in prvafina.si zadali, da je “po novem” z zeleno pobarvano samo optimizirana vsebina s katero dosegajo na Googlu pozicijo ena. Na številki 2 vidite, da je z rumeno pobarvana že optimizirana vsebina, ki je sicer na Googlu dosegla drugo mesto.
S številkama 3 in 4 sem prikazal, da so v preteklosti bile z zeleno pobarvane tudi optimizirane vsebine, ki so na Googlu dosegle uvrstitve med 2 in 5.
IZ OSEBNE PRAKSE:
Po eni strani utegne “zaostritev standardov” po katerih spremljate svoje rezultate, prvi mesec predstavljati rahel “šok”. Zakaj? Ker lahko dobite občutek, da ne delate dobro (češ, rezultati niso več “pobarvani z najlepšimi barvami” tako kot ste do nedavnega počeli in smatrali za svoje najboljše SEO optimizirane vsebine.
Po drugi strani pa je zaostritev SEO meril po katerih spremljate svoje rezultate, skozi čas, celo priporočljiva. Zakaj? SEO se spreminja in merila za kakovost visoko uvrščenih spletnih vsebin na Googlu, zaostruje tudi sam Google.
Če ste na začetku svoje kariere seveda lahko čisto zadovoljni z uvrstitvami vaših SEO optimiziranih vsebin med pozicijami 1 do 5, tega ne pričakujte (od sebe) po kakšnih parih letih dela v SEO. Vaša ambicija in ne ambicija kogarkoli drugega, bi morala biti, da ste skozi čas, vedno boljši.
Kaj se je delalo
Jedro operativnega SEO dela na prvafina.si in ebonitete.si, opravlja Urška Jeza. S svojimi SEO optimiziranimi vsebinami se “bori” v zahtevni finančni panogi, obenem pa s svojim delom že vrsto let dokazuje, da ji uspe ne samo napredovati z novimi vsebinami, ampak, da tudi uspešno “kljubuje” izzivom, ki jih SEO prinaša za vsebine, ki so bile optimizirane že pred leti.
Po tem, ko nekaj let že izvajate SEO je skrb za vzdrževanje doseženih pozicij, najmanj enako, če ne celo bolj pomembna kot skrb za doseganje dobrih pozicij z novimi vsebinami.
Urški oboje očitno uspeva odlično. Navsezadnje je pred tokratnim nazivom SEO rezultat meseca, ta isti naziv, Urški uspelo do danes, doseči že 3 krat. Zato, Urška, super iskrene pohvale!
ZAHVALA: Zahvala za sodelovanje s Seo-Praktik.si gre pa tudi vodji prodaje na ebonitete, Primožu Potočniku, ki je na sploh omogočil, da ima v poslovanju prvafina.si in ebonitete.si, SEO pristop tako pomembno vlogo.
Moje mnenje in videnje nadaljnih priložnosti iz doseženega
Že sama samoiniciativna zaostritev redovalnice pove, da imajo v ekipi ebonitete.s in prvafina.si visoke ambicije s SEO optimizacijo. Ob izvajanju rednih SEO aktivnosti, se na srečo v njihovi panogi najde vedno znova cel kup ključnih besed (iz naslova zasledovanja trendov v finančni panogi) kakor tudi besed, ki predstavljajo priložnost za grajenje nadaljne spletne avtoritete (t.i. topical authority) svojih internetnih strani.
Po kliku na gumb se prijavite na kratek in neobvezujoč telefonski pogovor o optimizaciji vaše spletne strani.
POJASNILA:
– SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni.
– Lestvica vseh SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih SEO analiz vsakega rezultata, je to: Seo rezultati meseca – Lestvica
– Kljub večim kandidatom, ki se potegujete za naziv SEO rezultat meseca in, ki bi si, glede na svoje uvrstitve na Googlu, tudi ta naziv zaslužili, se pri dodeljevanju tega naziva, med ostalim, upošteva najbolj odmeven premik med najvišje, organsko uvrščene spletne strani na Googlu. Zato nekatere spletne strani, ki že konstantno dosegate prve pozicije na Googlu, ne nujno prejmete ta naziv, kljub temu, da so vaši SEO rezultati, impresivni in ponavljajoči.
– Za tiste, ki vas zanima samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani, najmanj 2 krat na leto, na povezavi Kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi SEO, posodobim moj Vodnik za SEO z vsemi aktualnimi informacijami.