Razlika med prvim, drugim in tretjim mestom na spletnih iskalnikih

Prvih pet pozicij na Googlu dobi 67.70% vseh obiskov. V to so vključeni tudi plačljivi oglasi. Si predstavljate kako velik pomen ima biti na enem izmed prvih petih mest?

Več kot dve tretjini vseh iskalcev se ustavi pri prvih petih rezultatih. Torej v resnici se vsi od šestega mesta in nižje borijo (borite) le še za drobtinice organskih klikov na Googlu. Če se še niste vprašali je sedaj čas, da si postavite vprašanje kaj čakate s SEO optimizacijo!

Vsak dan, ko se ne greste optimizacije je dan več ko iz rok izpuščate nove stranke!

Če recimo vzamem za primer iskalno frazo “poročni fotograf”. Ko sem s to frazo prišel iz tretje strani “SERPa” na drugo se je obiskanost moje strani povečala za 200%. Ko sem iz druge strani prišel na prvo stran se je zopet odziv na pojave v “SERPu” povečal za 200%. Enako pa se je ponovilo, ko sem prišel na prvo mesto s to iskalno frazo. Enako lahko rečem tudi za fotografiranje družin. Kot družinski fotograf sem si želel čim več družin, ki me bodo našle v iskanju svojega popolnega fotografa.

Zato sem se tudi v tem primeru lotil optimizacije in klik na mojo stran z družinsko fotografijo so se povečalo podobno kot pri poročni fotografiji.

Nulta pozicija je lahko še boljša predvsem pa lažja pot za nekoga, ki nima dobre avtoritete svoje domene. S pozicioniranjem v “featured snippet” lahko prehitite tudi vse organske pozicije. Če recimo ugotovite, da pri vašem produktu otroške kape iskalci najraje izberejo kape po fotografijah, morate to uporabiti sebi v prid. Dobro optimizirajte vse svoje fotografije na produktu otroške kape. Ne samo to ampak stran postavite tako, da bo fotografija nosila največjo težo. Pokažite Googlu, da vam je pomembno, da obiskovalci pri vas vidijo fotografijo produkta! Tako boste povečali možnost, da bo Google pri iskanju otroških kap na vrhu “SERPa” med fotografijami pokazal vašo. Tako je zagotovljeno, da boste imeli večji obisk tega produkta iz tega naslova!

Enako naredite pri vseh svojih ključnih besedah. Sam sem v zgornjem primeru unikatnih otroških oblačil zato porabil vsaj toliko časa kot za dejansko spletno optimizacijo in pisanje na določene ključne besede. Ko boste tudi to vključili v svoj urnik optimizacije ne pozabite na redno spremljanje rezultatov!

Dvig klikov po ogledih na “SERP-u” z zadovoljevanjem namena iskalca

Kot fotograf se zavedam, da je zadovoljevanje namena zelo pomembno. Enako oziroma še bolj kot pri fotografiji je to pomembno pri spletni optimizaciji. Če nekdo išče produktnega fotografa ga ne zanimajo nasveti kako narediti dobro produktno fotografijo. Torej če išče fotografa se je že odločil, da potrebuje fotografa in ne, da bi se sam učil fotografirati.

Torej preden začnete pisati vsebino se vsekakor prepričajte kakšen namen iskalca morate izpolniti. To bo neverjetno spremenilo razmerje med prikazi vaše spletne strani in klik na njo. Seveda pa posledično tudi pri realizaciji vaši cilje z določeno spletno stranjo.