Primer seo optimizacije za ključno besedo “jedilne mize”

Spodaj prikazujem primer, kako se na hitro, poiščejo onsite SEO optimizacijske rezerve, na konkretnem primeru ključne besedne zveze “jedilne mize”.
Iz prikazanega primera, lahko, na isti način, tudi sami, hitro poiščete SEO rezerve na svojih straneh.

p.s.: ker v sklop celotne SEO optimizacije, poleg implementacije onsite SEO rezerv, spada tudi offpage SEO optimizacija, v prikazanem primeru ne skrivam, da je članek pisan tudi za namen implementacije offpage SEO rezerve (to je gradnje backlinka na ciljan url naslov https://www.pohistvo123.si/jedilnice/jedilne-mize za kw = jedilne mize).

Ko namreč onsite SEO optimizirate nek url naslov, ne pozabite razmišljati o tem, kje bi za optimizirano vsebino, lahko sami našli offsite SEO rezerve.

 

Onsite SEO optimizacija url naslova https://www.pohistvo123.si/jedilnice/jedilne-mize za kw = jedilne mize

 

Po hitrem, prvem pregledu ciljanega url naslova, je na strani, takoj mogoče opaziti 5 super hitrih onsite SEO rezerv (katerih implementacija ne bi smela vzeti čez 15 minut dela).

Podroben opis vseh 5 onsite SEO rezerv najdete pod sliko….

seo optimizacija jedilne mize

Hitre, onsite SEO rezerve na ciljani strani:

  • 1 – SEO Title se krasno začne s ključno besedo (jedilne mize) in odlično izkorišča število dovoljenih znakov za SEO Title (52/60). Tu rezerve ni. Razen, ko stran “prileze” enkrat na prvo stran Googla, svetujem shranjevanje obstoječih SEO Title-ov v evidenco in testiranje novih naslovov (z namenom izboljševanja CTR – click through rate). Še posebej priporočam to taktiko za url naslove, ko ti enkrat dosežejo pozicije od 1 do 5, na prvi strani Googla.

 

Nič ni narobe, če se za dobrimi idejami za SEO Title (in meta opise), pogleda proti plačljivim Googlovim oglasom za ključno besedo (jedilne mize). Konkurenca plačuje za to, da odkrije dober naslov za CTR. Ne pravim, da kar kopirajte naslove in meta opise plačljivih oglasov, ampak, da razmišljajte o tem kako biti s svojimi naslovi (in meta opisi) še bolj izvirni, privlačni, duhoviti, natančni, všečni,…

 

  • 2 – Meta opis ne vključuje “exact” ključne besede jedilne mize. Namesto tega je uporabljen izraz “jedilni set mize in stolov za vsakogar”. Od 150 do 165 znakov (s presledki vred), ki jih omogoča polje meta opis, se da to polje, za namene SEO optimizacije in namene privlačnosti opisa (za čim boljši CTR), izkoristiti bolje:

 

Na primer…..

Jedilne mize, jedilni stoli, jedilniški kompleti ter seti na enem mestu. Unikatne, okrogle, zložljive, raztegljive in druge mize za jedilnice. Super cene do – 50%.

 

Predlog meta opisa ni nastal “na pamet in iz glave”. Besede, ki so vključene v predlagan meta opis, uporabljajo uporabniki Googla za iskanje jedilnih miz (hkrati pa, če uporabljamo sinonime, Google boljše razume “tematiko” url naslova, ki ga SEO optimiziramo. Podoben primer (samo za eno drugo ključno besedo), sem opisal v blog zapisu na moji osebni spletni strani v članku, v katerem delim ideje za SEO managerje, ki iščete blogerje za pisanje vsebin – 3. poglavje). Poglejte sliko:

 

ključne besede jedilne mize

 

  • 3 – Opisi posameznih produktov se začnejo z npr.: MIZA SKONTO, MIZA WALNUT, MIZA GALI, ipd…..
    Drobna “onsite SEO rezervica” bi lahko bila tudi, če bi se kak produkt imenoval JEDILNA MIZA SKONTO, JEDILNA MIZA GALI, itd….

 

  • v točki 4 manjka opis kategorije. Opis kategorije omogoča cca. 250 besed krasnega, uporabnega, marketinško všečnega besedila, ki pomaga “prepričati”, hkrati pa vsebuje ključne besede (jedilne mize + sinonimi). Odvisno od tega kako je strukturirana celotna stran Pohištvo123.si, bi v opisu kategorije lahko dodatno bil interni link na vhodno stran trgovine (na linku). Iz vhodne strani pa povezava nazaj na kategorijo.

 

  • točko 5 sem označil zato, da pokažem, da bi tudi opisi posameznih jedilnih miz lahko bili še malenkost daljši (a ne preveč, da ne zmotijo uporabniške izkušnje, ki v zdajšnji postavitvi omogoča res pregleden prikaz miz).

 

Tehnična SEO optimizacija strani

 

Iz tehničnega vidika, je stran, za namizne prikaze, optimizirana odlično:

tehnicna seo optimizacija namizne naprave

Tudi optimizacija za mobilne naprave je zelo solidna:

tehnična seo optimizacija mobilne naprave

Offpage SEO optimizacija

 

Offpage SEO optimizacijske rezerve in PRISTOP lahko razberete iz spodnje slike (na kateri so vse ostale, težke in generične ključne besede, razen “jedilnih miz”, zamegljene):

 

offpage seo optimizacija

 

  • točka 1 (monitoring) predstavlja segment težkih ključnih besed, ki smo jih dvigovali v zadnjih 12 mesecih in smo z njimi že “prisopihali” na prvo stran Googla. Na pozicije od 1 do 3.Ker so uvrstitve spletne strani, za te 3 ključne besede, stabilno med prvimi tremi organskimi prikazi na Googlu že zadnje štiri mesece (na današnji datum), je v trenutno offpage SEO optimizacijo oz. dvigovanje spletne strani na težke, generične ključne besede (točka 2 – aktualno), dodan sklop novih 5 ključnih besed. Ena od teh je ključna beseda “jedilne mize”, ostale so zakrite, ker pač vem, da moje bloge spremljate tudi drugi SEO borci, ki delujete v isti niši/dejavnosti.
  • v točki 3 se sproti beležijo potencialne ključne besede, za dvigovanje spletne trgovine, po tem, ko bomo tudi z besedami iz sklopa 2, na prvi strani Googla, med top 5 pozicijami vsaj nekaj zaporednih mesecev.

 

Ker, kot verjetno večina ve, k offpage SEO optimizacijii, močno prispevajo kakovostne in čimbolj relevantne povratne povezave, je ta prispevek, ki ste ga ravnokar prebrali, tudi del offpage SEO optimizacije in prispevek backlinkov k dvigovanju spletne trgovine Pohištvo123.si, za ključno besedo “jedilne mize”.

 

Če imate slučajno več spletnih strani, razmislite kako z delom na eni spletni strani, pomagate tudi drugi svoji spletni strani. V primeru pisanja tega prispevka, je spletna stran Seo-Praktik.si dobila, novo (upam, da) kakovostno vsebino, spletna trgovina Pohištvo123.si, pa dve (upam, da) kakovostni povratni povezavi. In še tretje (kar je pravzaprav najbolj pomembno): z vsebino ste pridobili tudi bralci. Seveda, če boste podobno prakso, izvajali na vaših straneh, tudi sami.