Primer optimizacije SEO naslova (Title tag) in meta opisa

Spodaj je prikazan primer kako je izvedena spletna optimizacija naslova (Title tag) in Meta opisa.
Primer je pokazan pri optimizaciji vhodne spletne strani spletne trgovine Bambini.si.

Seo title (imenovan tudi Title Tag) in Meta opis (Meta description) na spodnji sliki, sta PRED OPTIMIZACIJO zgledala tako:

seo stanje naslova in mete zdaj

Seo naslov je bil prekratek (za Title Tag je na voljo 65 znakov). Po SEO vtičniku Yoast (za WordPress), bi se naj Seo naslov začel iz leve proti desni s ključno besedo (na katero je optimizirana vsebina na url naslovu). Oranžna črta pod trenutno napisanim Seo title tag-u, pove, da je naslov prekratek in, da ključna beseda v Title tag – u, ni postavljena optimalno.

Še več informacij:

Meta description, na zgornji sliki, je tudi prekratek.
Za Meta naslov dopušča Google na voljo cca 155 znakov (čeprav meta prostora Google dejansko ne meri s številom znakov, ampak s piksli). Hkrati so bila v preteklosti, tudi “vmesna obdobja”, ko je Google testiral meta prostor, ki je dopuščal cca. 300 znakov.

Tudi Meta opis, bi (po Yoast-u), naj vseboval, iz leve proti desni, ključno besedno zvezo, na katero je optimizirana vsebina na url naslovu, dodatno pa še sinonime oz. sorodne besede, primarni ključni besedi.

Dodatno:

optimizacija seo naslova in meta opisa

Seo naslov in Meta opis naj ne bosta “natlačena” s ključnimi besedami (keyword stuffing), ampak naj bosta najprej pisana marketinško privlačno ter ustrezno glede na iskalčev namen (ki se izraža skozi izbrano ključno besedo (npr. za optimizacijo Seo naslova in Meta opisa za nakupno ključno besedo, sestavimo Seo naslov in meta opis, v obliki marketinško privlačnega oglasa).

Seo naslov in Meta opis PO OPTIMIZACIJI zgledata tako:

optimizacija seo naslova meta opisa

Za optimiziranje vsega, kar je potrebno optimizirati v vsebini enega url naslova, priporočam še: Kompleten “no Bullshit” vodnik za optimiziranje spletnih strani.