Prikaz primera offsite SEO članka

S tem prikazom offsite SEO članka pojasnjujem:

  • na kaj bodite pozorni pri izboru ključnih besed za offsite SEO članke,
  • “mnenje” o optimalnem številu backlinkov v offsite SEO člankih,
  • kakšna je razlika med “sodobno” pisanimi in “starimi” SEO članki, ki jih najdete vsepovsod
  • kako pomembni sta PA in DA (Moz metriki) za kakovost offsite člankov (in linkov).

Dostop do zaprtih, naprednih vsebin imajo aktualni SEO mentoriranci iz MatijaZajšek.com in aktualni naročniki/stranke/poslovni partnerji Seo-Praktik.si

V članku bodite pozorni na:

  • izbor ključne besede za katero je optimiziran članek. Pri offsite SEO člankih večina išče priložnosti za relevantne (tematsko ustrezne/sorodne) spletne strani (čeprav do pravega “dokaza”, da je relevanten backlink močnejši od nerelevantnega, še nisem prilezel). Ali je ključna beseda “raziskava trga”, v njej pa opisani primeri raziskav trga, relevantna vsebina za linke v vsebini, si odgovorite sami 🙂
  • število backlinkov v članku. Teh je krepko nad 10. Je zato vsak ali kateri od njih manj močen? Nimam dokaza, da je temu tako (imam pa dokaze, da ti članki, nič drugače, kot ostali offsite SEO članki, pomagajo v Serpu).
  • interni linki v članku (najmanj 2). Tega, na slo offsite SEO člankih, v večini primerov ni. Se pravi, da se iz letala vidi, če ima neka stran samo outbound linke, čemu služi. Z notranjimi linki (na kontakt, storitev), deluje stran prava monetizacijska (btw: tematika ustreza celotni vsebini na spletni strani)
  • “nizki” PA in DA spletne strani. And so what? Če članek, teoretično, rangira na prvi strani Googla, za kw = 70 iskanj, ima real traffic. Kakšna je vrednost real traffic offsite SEO članka vs offsite SEO članek, ki nima traffica, je pa objavljen na strani z visokima PA in DA, nimam odgovora.

Povezava do članka: