Spodaj je, med orodji za pregled internetnih strani, iz vidika onsite SEO, predstavljeno orodje SiteCheckerPro. Kot z ostalimi orodji za onsite SEO pregled internet strani, je tudi s tem orodjem, prikazan primer pregleda kar strani SeoPraktik (tako me nobeden ne “ganja”, da razkrivam njegovo spletno stran in imam mir :)).
SiteCheckerPro deluje ekstra enostavno (če se prijavite ali ne prijavite v orodje)…..
Hiter pregled internet strani (brez prijave/posredovanega email naslova v orodje)
V okence za hiter pregled (ene) internet strani poknete svoj url naslov (v spodnjem primeru me je zanimal pregled vhodne strani SeoPraktika):
in kliknete tisto modro puščico na desni…..
Po minuti ali dveh, SiteCheckerPro vrne rezultat.
Na vrhu poročila pregleda je najprej povzetek pregleda, v nadaljevanju pa podrobnejši opis točk, ki jih je SiteCheckerPro, pregledal….
PageScore strani SeoPraktik (na dan 24.1.2019) je 81/100 in označen zeleno (s čimer me orodje želi najbrž pohvaliti in mi povedati, da je to ok).
Kritičnih napak orodje na pregledani vhodni strani ni našlo (rdeča nula od 60 kritičnih pregledov).
Orodje priporoča 6 opozoril (rumena šestica), ki so v nadaljevanju tudi podrobneje predstavljene. Od teh šestih opozoril, se dve opozorili dotikata uporabniške izkušnje (user experience) in štiri hitrosti nalaganja spletne strani.
Vsebinsko gledano je vhodna stran SeoPraktik-a, očitno ok:
Pregled internet strani (s prijavo z elektronskim naslovom)
Da boste videli, da je vredno SiteCheckerjuPro oddati elektronski naslov, boste razbrali iz spodnje slike.
Če se namreč prijavite in registrirate račun (prijava je brezplačna, samo zahteva par sekund več dela), SiteCheckerPro, pregleda celo stran (proti plačilu pa več strani).
Za pregled celotne spletne strani sicer potrebuje malenkost več časa (cca. 15 minut), a podatkov o napakah in opozorilih (in s tem možnosti izboljšav na spletni strani), vrže neprimerno več, kot v primeru, ko pregleda samo en url naslov.
Na mojem primeru (po pregledu 74 url naslovov (SeoPraktik v tem trenutku gradim šele od maja 2018), je slikica celotne strani, malenkost drugačna od zgornje:
- skupen website score je iz 81 padel na 74
- število napak na celotni spletni strani je skupno 102 (na pregledani vhodni strani 0)
- število opozoril je na celotni spletni strani 74 (od tega na prvi strani 6)
Sprehod v globino poročila pregleda strani, še bolj natančno pokaže napakice in opozorila za prvih 10 najpomembnejših/najtežjih/najmočnejših url naslovov:
Onsite SEO rezerve, s katerimi je mogoče spletno stran še izboljšati so npr.:
- podvojeni naslovi (21 primerov)
- predolgi naslovi (24 primerov)
- url naslovi brez meta opisa (4 kosi)
- url naslovi brez H1 (17 kosov)
- podvojene H1 oznake (34 kosov)
- več kot ena oznaka H1 (1 primer)
- podvojen meta opis (25 primerov)
- ena nepravilna kanonična označba
- 13 naslovov s premalo vsebine
- razmerje vsebina vs koda pod 10% = 28 primerov
Glede na to, da orodje za vse možne izboljšave javi tudi konkretne url-naslove, kjer je treba spremeniti pregledano in glede na to, da že brezplačna verzija, javi popravke za prvih 10, najbolj pomembnih spletnih strani, ni razloga, da brezplačne verzije, ne bi za onsite SEO popravke, človek uporabil. Za manjše spletne strani, pa tudi (mesečna) cena 8$ ni prehuda. Še posebej, ker plačljiva verzija obljublja pregled internetne strani minimalno vsaj vsakih 120 minut.
Iskreno zapisano, na SeoPraktik-u za analiziranje internetnih strani, plačljivega SiteCheckerPro ne uporabljamo (ker, za različne potrebe spletnih strani, uporabljamo več različnih orodij). Od katerih so nekatera plačljiva, druga pa ne.