Posledice marčevske posodobitve Googlovega algoritma niso linearne, SEO ni zgolj “čeklista”, itd… [SEO komentar TEDNA 9/2024]

Uvod

SEO skupnost se še kar ubada z marčevsko psoodobitvijo algoritma, največ opažanj pa gre v smer, da so jih “po buči” dobile spletne strani s pretiranimi Google Adsense oglasi, parasitne SEO strani, heavy non brand keywords in AI generirane vsebine.
Toliko je v tem takšnih in drugačnih argumentov, da se tega sploh ne splača komentirati. Čisto resno. “Ugibanja” in ugotavljanja kaj je krivo za rezultate enostavno mnogim vzamejo zdaleč preveč časa. Počakajmo še teh slabih 14 dni, pa bo tudi ta posodobitev končana. In se takrat pogovarjajmo naprej.

Kaj komentiram ta teden:

Novica, ki si je verjetno ne želi noben SEO, ki je utrpel izgube tega marca. Upanja še sicer ostajajo, do konca posodobitve je še nekaj dni, pa v preteklosti so se znali rankingi zadnje dni posodobitev obrniti nazaj navzgor.

Ampak…. jaz na to ne bi stavil preveč.

SEO rast, ki temelji na “upanju”, itak ni zastavljena zdravo :). Ob tem, da ne smemo zanemariti še tega, da jih ni malo (priznanih SEO strokovnjakov), ki objavljajo celo, da se bo drsenje marčevskih SERP-ov pri tistih, ki ne spremenijo ničesar, nadaljevalo.

Zaenkrat je najbližje mojemu razmišljanju o marčevskih SEO turbulencah in odzivu nanje, spodnji zapis.
Žal ni nič kaj dobra in spodbudna novica, ampak takšna je realnost:

“Ročno” izbrane misli, novice in novosti:

  • če vam pade motivacija za ustvarjanje vsebin
  • če ste se kdaj vprašali kako hitro utegne sprememba vašega menija vplivati na SERP-e, evo tukaj katastrofalne informacije :):

Z AI izbrana SEO tema tedna iz Search Engine Land:

Turbulence ahead: The wrath of the March 2024 core update is not linear 

Novica govori o nedavni osvežitvi Googlovega jedra, ki je bila 9. marca 2024. Ta osvežitev je bila napovedana kot ena največjih v zadnjih letih in je povzročila veliko nihanj v uvrstitvah spletnih strani.

Avtor članka opozarja, da ta osvežitev ni linearna, kar pomeni, da se uvrstitve spletnih strani še naprej spreminjajo in se bodo še nekaj časa. To je v nasprotju s prejšnjimi osvežitvami, kjer so se uvrstitve spletnih strani običajno stabilizirale v nekaj tednih.

Avtor članka deli tudi nekaj nasvetov za spletne skrbnike, kako se lahko odzovejo na to osvežitev:

  • Osredotočite se na ustvarjanje visokokakovostne vsebine, ki je uporabna za vaše ciljno občinstvo.
  • Poskrbite, da je vaša spletna stran hitra in enostavna za uporabo na mobilnih napravah.
  • Izogibajte se taktikam črnega SEO.

Avtor članka zaključuje, da je ta osvežitev dobra priložnost za spletne strani, ki se osredotočajo na ustvarjanje odlične uporabniške izkušnje. Spletne strani, ki se ne bodo prilagodile tej novi realnosti, bodo verjetno izgubile uvrstitve v Googlovem iskalniku.

Tukaj je nekaj ključnih točk iz novice:

  • Osvežitev Googlovega jedra marca 2024 je ena največjih v zadnjih letih.
  • Ta osvežitev je povzročila veliko nihanj v uvrstitvah spletnih strani.
  • Uvrstitve spletnih strani se še naprej spreminjajo in se bodo še nekaj časa.
  • Spletni skrbniki se morajo osredotočiti na ustvarjanje visokokakovostne vsebine in izboljšanje uporabniške izkušnje.

Z AI izbrana SEO tema tedna iz Search Engine Journal:

SEO Is More Than A Checklist

Članek govori o tem, da je SEO več kot le seznam opravil. Avtor trdi, da se preveč ljudi osredotoča na sledenje seznama “najboljših praks” SEO, ne da bi se osredotočili na celotno sliko. To lahko privede do razočaranja in slabih rezultatov.

Avtor poudarja, da je za uspešen SEO pomembno imeti jasne cilje. Kaj želite doseči s svojim SEO delom? Ko veste, kaj želite, lahko začnete razvijati strategijo za dosego svojih ciljev.

Avtor trdi, da je pomembno tudi, da se osredotočite na ustvarjanje visokokakovostne vsebine. Vsebina je tisto, kar bo privabilo obiskovalce na vašo spletno stran in jih spodbudilo k ukrepanju.

Nazadnje avtor poudarja, da je SEO tekoči proces. Algoritmi iskalnikov se nenehno spreminjajo, zato se morate nenehno prilagajati. Pomembno je, da ste na tekočem z najnovejšimi trendi SEO in da redno spremljate rezultate svojega dela.

Tukaj je nekaj ključnih točk iz članka:

  • SEO je več kot le seznam opravil.
  • Pomembno je imeti jasne cilje za svoj SEO.
  • Osredotočite se na ustvarjanje visokokakovostne vsebine.
  • SEO je tekoči proces.

Vse ostale SEO novice in uporabne misli delim in komentiram v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno mojim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.
Aktualen vodnik o spletni optimizaciji ažuriram tudi na osebni spletni strani matijazajšek.com.

SEO izkušnja tedna

Pogled na rezultate tega tedna:

Podrobnosti tukaj:

V vednost: nekatere informacije iz našega zadnjega, aktualnega SEO projekta, ki ga izvajamo v Sloveniji, so zamegljene oz. spremenjene. Celotno spletno stran plus konkretne SEO prakse, ki jih izvajamo na opisovanem projektu na povezavi, delim med moje aktualne SEO mentorirance na online individualnih SEO mentoriranjih in na izobraževanjih za digitalni marketing za skupine.