Optimizacija spletne strani MatijaZajšek.com

Osebno spletno stran in osebni blog Matija Zajšek.com, sem začel graditi že leta 2012 (ko o spletni optimizaciji, sigurno nisem vedel še tega, kar vem danes), zato boste iz spodnjega povzetka optimizacije moje osebne spletne strani, lahko razbrali predvsem tisto, kar ponavadi nimajo optimizirano, nobene spletne strani, preden se srečajo s SEO.

Tako kot večina neoptimiziranih spletnih strani, je tudi moja stran Matija Zajšek.com, imela (in še ima) url naslove napisane in objavljene izključno na podlagi tega, kar sem želel, da uporabniki in obiskovalci vidijo na spletni strani, niti približno, pa na začetku postavljanja spletne strani, nisem imel url naslovov postavljenih na podlagi analize ključnih besed

optimizacija spletne strani matija zajšek.comTudi zdaj (po izvajani redni onsite optimizaciji strani) url naslovi na strani Matija Zajšek.com, ostajajo enaki, so pa razen url naslovov, drugi SEO elementi, upoštevani. En primer tega je npr. stran o meni, ki je SEO optimizirana za ključno besedo specialist za spletni marketing, iz url naslova (klik na povezavo) pa lahko vidite, da v njem še vedno ostaja besedica “o meni”.

Optimizacija spletne strani matija zajšek.com, se dogaja ves čas. Novih blog zapisov sicer ne pišem več tako redno (1 x tedensko) kot sem to počel prve dve ali  tri leta, zato pa ves čas redno, na strani spreminjam fokus ključnih besed s katerimi se prerivam na prvo stran Googla, dodajam reference in se trudim testirati SEO novitete, ki jih Google priporoča za SEO (Google my business, Google news, schema mark up,….).

Nove blog zapise, še vedno v celoti SEO optimizirane, se na osebni spletni strani, trudim dodajati najmanj 1 x na mesec, njihova objava pa mi potem služi tudi za 1 x mesečni emailing in kot promocija na družabnih omrežjih (LinkedIn in zaprta skupina na Facebook-u).

Twitter družabno omrežje uporabljam za učenje o spletni optimizaciji in preko Twitterja večinoma sledim SEO strokovnjakom iz tujine. Sicer pa k “novejšemu delu” optimizacije osebne spletne strani sodi tudi “branding blagovne znamke” (zato dobivajo moje, spletnemu marketingu, namenjene spletne strani) enotno podobo (CGP) in bolj natančno definirane namene, čemu so namenjene.

Oceni ta prispevek