Onsite SEO audit orodje SeoMinion [primer uporabe za spletno trgovino Bambini.si]

Onsite SEO audit orodje SeoMinion najdete v Chrome WebStore: tukaj.

Spodaj je prikazan prikaz primera uporabe SeoMinion-a, na eni izmed podstrani spletne trgovine Bambini.si, podstran otroška oblačila.

Orodje se uporablja zelo enostavno.
Ko ga (brezplačno) inštalirate v Chrome, se (tako kot ostale razširitve za Chrome), pojavi v brskalniku, desno zgoraj.
S klikom na ikonico SeoMinion, se odpre začetni meni orodja:

začetni meni seo minion

S klikom na “Analyze On-Page SEO” (prvi meni na desni), se odpre hiter, onsite SEO pregled dotičnega url naslova, s tem pa lahko z enim klikom, hitro preverimo kako je onsite SEO optimizirana vsaka podstran neke spletne strani.

Iz spodnje slike lahko razberete, da ima ciljana spletna stran (katere cilj je uvrščati se visoko na ključno besedo “otroška oblačila”), kar nekaj onsite SEO rezerv:

onsite seo rezerve otroška oblačila

Onsite SEO rezerve po prioriteti:

  • Seo Title (Title v desnem meniju) se ne začne s ključno besedo “otroška oblačila”. Seo optimalno bi bilo, da se Seo naslov začne s ključno besedo (npr. Otroška oblačila Bambini – Ekstra KUL spletna trgovinica z oblačili za otroke in nosečnice).

 

  • Meta Description (meta opis) se odlično začne s ključno besedo (tu ni rezerve, razen kasnejšega testiranja drugačnega SEO naslova in meta opisa z namenom doseganja boljšega CTR-ja).

 

 

  • Url naslov spletne strani ne vključuje ključne besede. V url naslovu je brand name “name it”, SEO optimalno pa bi bilo, če bi v url naslovu bila tudi ključna beseda. Še bolj optimalno bi bilo, če bi spletna trgovina Bambini bila strukturirana tako, da bi url naslov imel čim manj poševnic (/). Super SEO optimalen url naslov za dotično stran, optimizirano za ključno besedo “otroška oblačila” bi bil: https://bambini.si/otroska-oblacila. Priporočam: Kako optimizirati spletno stran – Kompleten “NO BULLSHIT” vodnik za optimiziranje spletnih strani.

 

  • prvi odstavek spletne vsebine vključuje ključno besedo otroška oblačila (a se ta v ostali (tekstovni) vsebini, premalokrat ponavlja. Rezerva je v spremembi/dopolnitvi tekstovne vsebine tako, da ta vključuje še nekajkrat ponovljeno besedo “otroška oblačila”, hkrati pa tudi druge sorodne ključne besede in sinonime. Priporočam: Vodnik za iskanje ključnih besed

 

Onsite SEO audit orodje SeoMinion Onsite SEO audit orodje SeoMinion ima zraven zgoraj opisanih funkcionalnosti, še eno funkcionalnost (ki je ne gre spregledati in, ki je nisem opazil pri drugih onsite SEO audit tools-ih). To je SERP checking primerjava za dva Google trga hkrati (meni vrstica Google Search Location Simulator). Tu vtipkate samo ključno besedo za katero želite preveriti SERP-e, levo in desno pa lahko hkrati izberete dva trga, tako, da lahko hitro vidite kakšen je vrstni red organskih spletnih strani, za isto ključno besedo, na dveh trgih, hkrati.

Poglejte prikaz spodaj:

primerjava serp dva trga hkrati

p.s.: ni nepomembno omeniti, da mi je prva, onsite SEO audit orodje SeoMinion, na Twitterju, priporočila Aleyda Solis, SEO ekspertka in strokovnjakinja za SEO, še posebej za SEO naprednih spletnih aplikacij (t.i. progressive web apps PWA’s).

Onsite SEO audit orodje SeoMinion [primer uporabe za spletno trgovino Bambini.si]
5 (100%) 4 vote[s]