Offsite SEO optimizacija – Kaj morate delati, da boste tudi na konkurenčne ključne besede, ki imajo veliko iskanj, na prvi strani Googla

V tem zapisu si lahko preberete podrobno o tem kakšno korist lahko ima vaša internetna stran od offsite seo optimizacije, kakšne so vse metode offsite seo optimiziranja, kdaj lahko realno pričakujete, da bo offsite seo optimizacija prinesla rezultat, dodatno pa še za katere produkte in storitve se jo splača izvajati in kako ocenite ali se jo sploh splača izvajati.

..

.

offsite seo optimizacijaOffsite seo optimizacija se uporablja zato, da spletne strani, NA NAJTEŽJE KLJUČNE BESEDE (besede, ki imajo visoke iskalne volumne in na katerih je velika konkurenca), pripeljete na prvo stran Googla. Ker  bo vaša spletna stran na prvi strani Googla, med organskimi, neplačanami prikazi, bo posledično pritegovala več obiskovalcev. Kar pa, če je stran izdelana pravilno, ima za posledico povečano prodajo. Z več težkimi besedami kot ste na prvi strani Googla, večja je posledično prodaja.

.

Kaj je dobro “preventivno” vedeti pred začetkom offsite SEO optimiziranja?

.

Preden se lotite offsite seo optimiziranja (drugi izraz je “dvigovanja težkih ključnih besed”) je dobro upoštevati naslednje 4 točke:

.

  • niso vse ključne besede VREDNE/primerne za offsite seo (ker nekatere besede sploh niso profitabilne (npr. zaradi prenizke marže), ker je na nekaterih besedah prevelika konkurenca in so preprosto pretežke, ker nimajo vse besede nakupnega namena.

.

  • offsite seo optimizacija TRAJA. Po raziskavi Ahrefs (1), 95% spletnih strani, ki so bile ustvarjene v obdobju krajšem od leta dni, Googlove prve strani NE DOSEŽE v prvem letu. Tistim, ki pa uspejo priti na prvo stran Googla, pa prvo stran Googla uspe doseči v obdobju 2 do 6 mesecev. Po raziskavi Neil Patel (2) je povprečno obdobje dvigovanja najtežjih ključnih besed proti prvi strani Googla,  za spletne strani, starejše od leta dni, 3, 39 meseca (oz. 100 dni).

.

.

  • uspešnost offsite SEO optimizacije je MOČNO ODVISNA od (predhodno) uspešno opravljene onsite SEO optimizacije (ciljnih url-jev).

.

Kako se izvaja offsite SEO optimizacija?

.

Offsite SEO optimizacija pomeni, da se trudimo NA DRUGIH spletnih straneh, pridobivati povratne povezave, ki kažejo nazaj na našo spletno stran (oz. ciljni url, ki ga dvigujemo za izbrano/izbrane ključne besede).

.

Povratne povezave se lahko gradijo na različne načine in v različnih oblikah:

.

  • v obliki povezave iz spletnih forumov:

.

povratna povezava forumi
Na tej sliki sem 21. septembra 2017 zgradil povratno povezavo iz foruma Računalniške novice na mojo osebno spletno stran s ciljnim url-jem optimizacija spletnih strani (za ključno besedo optimizacija spletnih strani, 720 iskanj na mesec, vir: Google Ads). Povratne povezave iz forumov se splača graditi tako, da najprej na tematsko ustreznih forumih odprete svoj profil, nekaj časa in z vsaj nekaj posti na forumih preprosto prispevate k debati (brez povratne povezave), ko pa vas družba na forumih po nekaj časa sprejme, pa začnete v vaše forum objave, prilagati povratne povezave. Če boste povratno povezavo zgradili takoj, z vašo prvo prijavo in objavo na forumu, bodo admini “že iz letala” videli, da ste se na forum priključili samo zato, da zgradite povratno povezavo (in bodo vašo objavo po vsej verjetnosti, zbrisali). Dodatno: Are forum links still useful for SEO – Quora

.

  • v obliki skritega ali odkritega blog komentiranja:

.
Na spodnji sliki je zgrajena povratna povezava v obliki odkritega komentarja (povratna povezava kaže iz mojega imena), na meni želen ciljni url (leta 2015, ko sem zgradil to povratno povezavo, sem jo iz mojega imena zgradil na mojo spletno stran preko katere prodajam vgradne omare):

.

povratna povezava komentar
Povratne povezave iz komentarjev še danes veljajo za priporočljivo metodo offsite seo optimizacije. Blog komentarje in povratne povezave iz njih je najboljše graditi na spletnih straneh, ki so tematsko sorodne vašemu ciljnemu url-ju (kar v prikazanem primeru NI pravilno), obenem pa je najboljše, če ste v komentiranju iskreni, odkriti in preprosto najprej z nekaj stavki pohvalite zapis avtorja. Da boste dosegli, da bo avtor odobril vaš komentar, je najboljše, da najprej dejansko preberete avtorjev prispevek, dodate vrednost z vašim mnenjem in potem odkrito pokažete (s povratno povezavo) na vaše delo. Blog komentarje gradite na “živih” blogih in spletnih straneh, ki imajo višje PA in DA metrike. Dodatno: Effect of comments on blog traffic – A case study – ShoutMeloud, Do High PR backlinks from blog comments really work – Matthew Woodward

.

  • v obliki kontekstualnih, gostujočih zapisov na drugih spletnih straneh (ali iz vaše druge spletne strani na ciljni url na prvi internetni strani):

.

kontekstualna povratna povezava
Na tej sliki je zgrajena povratna povezava iz druge spletne strani, ki ima sorodno tematiko mojemu ciljnemu url-ju. V poglavju, v gostujočem, članku tistim, ki iščejo dodaten zaslužek preko interneta, svetujem, da se začnejo tudi sami učiti samostojne optimizacije spletnih strani (s povratno povezavo pa pokažem na moj ciljni url). Dodatno: Guest posting for SEO is dead…Or is it? – Forbes in The real benefits of guest posting – Moz

.

  • v obliki povratne povezave v bio profilih (npr. na LinkedIn-u):

.

povratne povezave bio profil
Družbeno omrežje LinkedIn omogoča, da pod kontaktnimi podatki navedete tudi povezave do spletnih strani, na katerih delujete. V mojem primeru lahko vidite, da sem tretjo (najnovejšo povratno povezavo) zgradil tudi na SeoPraktik.si (povezavi na matijazajšek.com in vgradneomare pa sta nastali že pred leti).

.

Podobno (le, da ima omejitev na največ tri bio profile), omogoča tudi spletna stran Ted – Ideas worth spreading:

.

offsite seo optimizacija

.

  • v drugih oblikah. Offsite SEO metod za grajenje povratnih povezav je seveda nešteto…..

.

SEO stroka jih, glede na to KJE in KAKO so povratne povezave zgrajene, deli na LAHKE in MOČNE povratne povezave.

.

Lahke povratne povezave

.

Med “zastarele in lahke” povratne povezave sodijo:

.

  • social bookmarking
  • vpisi v direktorije
  • objave na socialnih omrežjih
  • image, pdf, audio upload, itd… (spletne strani, ki omogočajo, da nanje naložimo slike, avdio in video posnetke, ob njih pa prilepimo povratno povezavo)

.

Močne povratne povezave

..

Med “močnejše” metode za gradnjo povratnih povezav, večina SEO mojstrov šteje tiste, ki so bolj unikatne in kjer je povratno povezavo težje zgraditi.

.

Argumente imajo za močne povratne povezave, različni prodajalci povratnih povezav (in tudi prodajalci SEO orodij), razmeroma različne.
Med najbolj poznane argumente, ki bi naj dokazovali VEČJO moč povratnih povezav, v SEO svetu sodijo:

.

.

offsite seo optimizacija nasvetiO pomenu in gradnji povratnih povezav, sem na svojem osebnem blogu, že pred časom napisal cel Vodnik na temo offsite SEO optimizacije. Četudi vas vodniki ne zanimajo, priporočam, da samo pogledate na linku 10 poglavij, ki sem jih spisal v Vodniku. S tem boste hitro dobili občutek zakaj je offsite SEO optimizacija prava mala znanost in kaj vse se splača pri njej upoštevati. Namig za tiste, ki se sami ukvarjate z offsite SEO: bodite zelo pozorni na evidenco/dinamiko gradnje povratnih povezav

.

Kdaj offsite SEO optimizacija prinese rezultat

.

Del odgovora na to kdaj offsite SEO prinese rezultat je pojasnjen na spodnji sliki:

.

offsite seo optimizacija rezultati
Offsite SEO optimizacija gre v prid STAREJŠIM spletnim stranem. Ker ga praktično, med mojimi mentoriranci, ki jih mentoriram za SEO in bloganje, ni, ki me ne bi vprašal, kdaj bo njihova spletna stran na prvi strani Googla, sem celotno infografiko raziskave o tem kdaj lahko pričakujejo rezultate od offsite SEO optimizacije, objavil kar na ponudbeni strani osebne spletne strani, kjer ponujam mentorstvo za SEO (na povezavi kliknite na infografiko čisto na dnu ponudbe). Raziskavo sta naredila Ahrefs in spletna hiša WebsiteGroup.

.

koliko povratnih povezavOdgovor na vprašanje kako dolgo morate graditi povratne povezave, da boste na prvi strani Googla, je: “Tako dolgo, dokler ne pridete na prvo stran”. Če boste za eno ključno besedo potrebovali 30 povratnih povezav, ni to noben dokaz, da boste tudi za ostale ključne besede potrebovali 30 povratnih povezav. Je pa res, da BOLJ KAKOVOSTNE kot so povratne povezave, MANJ jih potrebujemo za preboj na prvo stran Googla.

.

Kako ugotovimo
ali se offsite SEO optimizacija splača?

.

Offsite SEO stane.
Od ponudnika do ponudnika različno (pri nas, na Nubii se cene začnejo od 200€ na mesec, naprej, za dvigovanje 5 ključnih besed hkrati, za najmanj pol leta). In še to v primeru, ko avtorji, SEO podporne članke, pripravljajo sami. In imajo že zgrajene nekatere avtoritativne povezave.

.

Preglejte konkurenco in videli boste, da so cene offsite SEO optimizacije, drugod, še višje. Obenem te cene veljajo za slovenski trg, v tujini se offsite SEO cene gibljejo še bistveno višje.

.

Zato offsite SEO optimizacija niti ni primerna za vse produkte in storitve. Niti se ne splača.

.

offsite seo optimizacija roiDa bi ugotovili ali se vam offsite SEO optimizacija splača, morate upoštevati maržo (zaslužek) pri vaših produktih, pričakovan izplen (ROI) od doseženih pozicij in pričakovano konverzijo od doseženih pozicij. Dostikrat je lažje in hitreje do prodajnih rezultatov priti čez Google Adse, zato pogosto svetujemo, da se pred samo offsite SEO kampanjo, vsaj testira konverzija spletne strani za različne ključne besede, potem pa odloči katere ključne besede se splača dolgoročno dvigovati z offsite SEO.

Offsite SEO optimizacija – Kaj morate delati, da boste tudi na konkurenčne ključne besede, ki imajo veliko iskanj, na prvi strani Googla
5 (100%) 4 vote[s]