Seo-Praktik.si

SEO članki – Kako jih spisati kakovostno in HITRO (in kakšne so cene SEO člankov)

Čeprav se “logika” za pisanje onsite (onpage) SEO člankov, kaj dosti ne razlikuje od logike pisanja off site SEO člankov (poglejte Kako optimizirati spletno stran), so spodaj prikazana navodila in najpomembnejše točke, ki so bolj pomembne pri pisanju člankov za offsite SEO optimizacijo.

Zraven najpomembnejših točk za pisanje offsite SEO člankov, sem v nadaljevanju objavil tudi pregled cen in trga piscev offsite SEO člankov in odgovore na vprašanja, ki jih v zvezi z offsite SEO članki, postavljate najpogosteje.

Pred prikazom navodil za pisanje seo člankov za offsite SEO, samo še disclaimer:
Offsite SEO članki (in kontekstualni backlinki v njih) nimajo nobene dodane vrednosti ne za spletno stran in ne za izboljšanje uvrščenosti spletne strani – če je onsite (onpage) SEO optimizacija spletne strani, površna. Popolna optimizacija spletnih strani sestoji iz kakovostne onsite IN offsite SEO optimizacije.

Bolj kot je kontekstualna (editorial) povratna povezava, bližje tematiki ciljanega url-ja in bolj kot povratna povezava priteguje klike, ki peljejo iz neke spletne strani, na ciljan url, bolj je takšna povezava močna.

Viri vse te, zgornje filozofije, so naslednji:

Načela pisanja offsite SEO člankov

Načela, ki se jim za potrebe offsite seo optimizacije, poskušamo (z vajo in treningom) približati pri pisanju offsite SEO člankov, so naslednja:

Kako offsite SEO članek napisati HITRO

Pokažem na primeru spodaj. Poglejte….

Recimo, da je ključna besedna zveza, za katero je potrebno pripraviti offsite SEO članek “msm prah” (to je mineral lepote):

SEO orodje Keywords Everywhere, ob ključni besedi “msm prah”, prikaže še sorodna iskanja:

Če bomo pri pisanju članka, upoštevali še sorodna iskanja, bo Google, boljše razumel tematiko članka, hkrati pa tudi s temi, sorodnimi besedami, ciljamo na višje uvrstitve SEO članka v Googlu. Višje uvrščene offsite SEO članke si želimo, ker je pač povratna povezava iz članka, ki ima dejanski, organski promet in obiskovalce, VREDNA VEČ več od povezave, ki sicer obstaja na spletni strani, a je ne obišče nihče.

Te, sorodne ključne besede, uporabimo kot iztočnice za poglavja v članku.
Medtem, ko naslov članka, označimo z h1, poglavja v članku označimo z h2.
Če je le mogoče, ključne besede iz sorodnih iskanj, vključimo tudi v H1 (in v SEO titile tag ter meta opis).

Zasnova seo članka bi zato lahko izgledala tako:

Naslov (označen z h1) = Msm prah – kje ga kupiti, kako ga uporabljati in izkušnje uporabnikov
1. poglavje (označeno z h2) = Kaj je MSM prah?
2. poglavje (označeno z h2) = Kje kupiti msm prah?
3. poglavje (označeno z h2) = Kako uporabljati msm prah?
4. poglavje (označeno z h2) = Kakšni so stranski učinki uporabe msm prahu?
5. poglavje (označeno z h2) = Kaj se o msm prahu pogovarjajo na spletnih forumih?

Seveda za pisanje offsite seo članka, ni treba toliko poglavij, da pa vseeno zadostimo smernicam optimiziranja spletnih vsebin, pa bo končna zasnova offsite seo članka zgledala tako:

Ne držite se zgornjih navodil, kot pijanec plota. V enem offsite SEO članku, povratno povezavo zgradite višje, drugič nižje, tretjič nekje vmes, v enem izmed poglavij,….. Pazite na achor tekst na povezavi (ta naj bo vedno drugačen, v približno 50% naj anchor tekst vključuje brand name ciljnega url-ja) (vir)

S tem, ko ste uporabili zgornji pristop pri sestavljanju ogrodja članka, ste:

SEO članki in (ne bodi ga treba) cena

Cenik pisanja offisite SEO člankov, imamo vse SEO ekipe in freelancerji, oblikovan po svoje. Pri nas, cene pisanja člankov za offsite SEO, najdete na povezavi, sicer pa, kot že rečeno, offsite SEO članke, niti ne pripravljamo, če ni predhodno onsite SEO optimizacija spletne strani “vsaj za silo” porihtana. Hkrati za večino primerov točno vemo za koga pišemo in katere ciljne url-je s pisanjem SEO člankov, želimo potiskati višje v Googlu.

Kolikor je meni znana cena za pisanje člankov pri ostalih ponudnikih, se mi zdi, da se cena pisanja člankov za SEO giblje okrog 6€ na članek, ne vem pa, kako optimizirani so ti članki (predvsem opazim, da objavljeni SEO članki pogosto nimajo internih linkov na druge zapise na spletni strani, kjer so objavljeni,…). Obenem pa na trgu pisanja člankov, obstaja kar velika zmeda, okrog cen (na forumih boste opazili debate v katere se vključujejo novinarji, raziskovalci, itd… in se seveda zgražajo, da sploh kdorkoli piše karkoli za tak denar).

Še podrobneje je cena seo člankov za potrebe offsite SEO razvidna iz prve strani Nubia (klik na sliko vas pripelje direkt na prvo stran):

V tujini so cene offsite SEO člankov, poletele v nebo:

How much does web content writing cost – Contentfac.com
What does SEO cost – Forbes
SEO pricing – 350 agencies, consultants and freelancers reveal how much does SEO costs in 2018 – Ahrefs

Kaj interesenti za SEO članke največkrat vprašate?

Koliko člankov bomo potrebovali, da pridemo na prvo stran Googla?

Odvisno od težavnosti konkurenčne besede (in miganja konkurence), lahko zadošča za posamezno ključno besedo 10 ali 15 člankov. Po drugi strani, je naša ekipa, nekatere ključne besede, pripeljala na prvo stran Googla, z čez 40 ali celo 50 članki. Ob tem tudi ni nepomembno, da se SEO članki ne objavijo vsi naenkrat, ampak, da se za vsako ključno besedo, “lovi” link velocity (dinamika pisanja člankov in dinamika gradnje povratnih povezav).

Ali “samo” SEO članki zadoščajo za preboj spletne strani na prvo stran Googla?

 

Na kratko, ne. Portfelj povratnih povezav mora biti razgiban, naraven. Ni pa naravno, če so vse povratne povezave kontekstualne, iz drugih spletnih strani, niti ene druge povezave pa ni iz socialnih omrežij, blog komentarjev, direktorijev, seznamov, spletnih forumov, itd…. Pred vsakim pisanjem seo člankov, v svoji ekipi priporočamo, da se najmanj 14 do 21 dni najprej gradijo t.i. avtoritativni linkišele nato se POČASI začne dodajati članke s kontekstualnimi povratnimi povezavami.

Priporočam še: Offsite SEO optimizacija – Kaj morate delati, da boste tudi na konkurenčne ključne besede, na prvi strani Googla

Exit mobile version