SEO članki – Kako jih spisati kakovostno in HITRO (in kakšne so cene SEO člankov)

Čeprav se “logika” za pisanje onsite (onpage) SEO člankov, kaj dosti ne razlikuje od logike pisanja off site SEO člankov, so spodaj prikazana navodila in najpomembnejše točke, ki so bolj pomembne pri pisanju člankov za offsite SEO optimizacijo. Zraven tega pa si boste lahko spodaj ogledali še kakšna je cena za pisanje offsite SEO člankov na slovenskem (in tujih trgih), dodatno pa odgovorjam tudi na vprašanja, ki jih interesenti za sodelovanje z nami, postavite največkrat.

Pred prikazom navodil za pisanje seo člankov za offsite SEO, samo še disclaimer:
Offsite SEO članki (in kontekstualni backlinki v njih) nimajo nobene dodane vrednosti ne za spletno stran in ne za izboljšanje uvrščenosti spletne strani – če je onsite (onpage) SEO optimizacija spletne strani, površna, hkrati pa, če backlink prihaja iz manj kakovostne (v Googlovih očeh, manj zaupanja vredne), manj avtoritativne in manj tematsko sorodne spletne strani oz. članka.

Bolj kot je kontekstualna (editorial) povratna povezava, bližje tematiki ciljanega url-ja in bolj kot povratna povezava priteguje klike, ki peljejo iz neke spletne strani, na ciljan url, bolj je takšna povezava močna.

Viri vse te, zgornje filozofije, so naslednji:

 

Načela pisanja offsite SEO člankov

Načela, ki se jim za potrebe offsite seo optimizacije, poskušamo (z vajo in treningom) približati pri pisanju offsite SEO člankov, so naslednja:

  • ker je offsite SEO člankov, pogosto potrebno kar nekaj, je prva, izmed najpomembnejših metrik ta, da so napisani hitro (kar naj ne bo zamenjava za manj kakovostno). Pri nas, na Nubii, je norma za napisan offsite SEO članek, max. 30 minut. Potem sledi še pribl. 7 minut finalne optimizacije, evidentiranja in arhiviranja.
  • offsite SEO članki morajo, tako kot onpage SEO članki, biti v popolnosti SEO optimizirani (za WordPressovce, ki uporabljamo Yoast), to pomeni, da se trudimo, da VSE “lučke” v Yoast plugin-u, svetijo zeleno.
  • offsite SEO članki morajo vključevati pravilen anchor text.
  • offsite SEO članki morajo pokrivati široko tematiko ciljanega url-ja.
  • z offsite SEO članki moramo “ujeti” pravilen link velocity (dinamiko pisanja SEO člankov). Za vsako ključno besedo posebej.
  • offsite SEO članki morajo biti objavljeni na indeksiranih spletnih straneh (z realnim obiskom na spletni strani).
  • offsite SEO članki morajo biti evidentirani in arhivirani (datum objave, anchor text, url spletne strani, na kateri so ti članki objavljeni,…). Brez evidence člankov in zgrajenih povratnih povezav, se hitro zgubimo, kje je povratna povezava že bila zgrajena, brez arhive lahko gre vso delo v nič (če se npr. sesuje ali preprosto izklopi strežnik na kateri gostuje spletna stran, kjer je objavljen članek).

 

Kako offsite SEO članek napisati HITRO

Pokažem na primeru spodaj. Poglejte….

Recimo, da je ključna besedna zveza, za katero je potrebno pripraviti offsite SEO članek “msm prah” (to je mineral lepote):

SEO orodje Keywords Everywhere, ob ključni besedi “msm prah”, prikaže še sorodna iskanja:

seo članki ključne besede

Če bomo pri pisanju članka, upoštevali še sorodna iskanja, bo Google, boljše razumel tematiko članka, hkrati pa tudi s temi, sorodnimi besedami, ciljamo na višje uvrstitve SEO članka v Googlu. Višje uvrščene offsite SEO članke si želimo, ker je pač povratna povezava iz članka, ki ima dejanski, organski promet in obiskovalce, VREDNA VEČ več od povezave, ki sicer obstaja na spletni strani, a je ne obišče nihče.

Te, sorodne ključne besede, uporabimo kot iztočnice za poglavja v članku.
Medtem, ko naslov članka, označimo z h1, poglavja v članku označimo z h2.
Če je le mogoče, ključne besede iz sorodnih iskanj, vključimo tudi v H1 (in v SEO titile tag ter meta opis).

Zasnova seo članka bi zato lahko izgledala tako:

Naslov (označen z h1) = Msm prah – kje ga kupiti, kako ga uporabljati in izkušnje uporabnikov
1. poglavje (označeno z h2) = Kaj je MSM prah?
2. poglavje (označeno z h2) = Kje kupiti msm prah?
3. poglavje (označeno z h2) = Kako uporabljati msm prah?
4. poglavje (označeno z h2) = Kakšni so stranski učinki uporabe msm prahu?
5. poglavje (označeno z h2) = Kaj se o msm prahu pogovarjajo na spletnih forumih?

seo članki nasvetSeveda za pisanje offsite seo članka, ni treba toliko poglavij, da pa vseeno zadostimo smernicam optimiziranja spletnih vsebin, pa bo končna zasnova offsite seo članka zgledala tako:

  • Naslov (označen z h1) = Msm prah – kje ga kupiti, kako ga uporabljati in izkušnje uporabnikov
    Nato sledi:
  • 30 besed v prvem odstavku, pri čemer je najmanj enkrat vključena primarna ključna beseda (msm prah). Prvi odstavek naj tudi vključuje povratno povezavo na naš ciljan url (ki je v tem primeru msm prah).
  • 1. poglavje = Kaj je MSM prah?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika, 1 zunanji vir (outbound link na avtoritativno (lahko tudi tujo spletno stran), ki govori temeljito o tem kaj je msm prah (za ugotavljanje avtoritativnosti spletne strani, uporabite Mozbar)
  • 2. poglavje = Kje kupiti msm prah?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika (ali video iz YouTuba), če bo dodan zunanji vir, naj ta kaže na avtoritativne nasvete kje kupiti msm prah
  • 3. poglavje = Kako uporabljati msm prah?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika (ali video iz YouTuba), če bo dodan zunanji vir, naj ta kaže na spletno stran, ki najbolj temeljito odgovarja na vprašanje kako uporabljati msm prah
  • 4. poglavje = Kakšni so stranski učinki uporabe msm prahu?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika (ali video iz YouTuba), če bo dodan zunanji vir, naj ta kaže na vir, ki pojasnjuje stranske učinke uporabe msm prahu
  • 5. poglavje = Kaj se o msm prahu pogovarjajo na spletnih forumih?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika (ali video iz YouTuba), če bo dodan zunanji vir, naj ta kaže na spletne forume, kjer teče debata o msm prahu

pisanje člankov nasvetNe držite se zgornjih navodil, kot pijanec plota. V enem offsite SEO članku, povratno povezavo zgradite višje, drugič nižje, tretjič nekje vmes, v enem izmed poglavij,….. Pazite na achor tekst na povezavi (ta naj bo vedno drugačen, v približno 50% naj anchor tekst vključuje brand name ciljnega url-ja) (vir)

anchor text razmerje

S tem, ko ste uporabili zgornji pristop pri sestavljanju ogrodja članka, ste:

  • do iztočnic za vsebino članka, prišli zelo hitro (zdaj morate samo hitro odgovoriti na postavljena vprašanja v poglavjih v članku, kar, če ste strokovnjak za področje o katerem pišete, ne bi smel biti problem)
  • tematsko ujeli ključne besede in sinonime, s tem pa Googlu pomagali, da bolje razume tematiko članka
  • seo optimizirali članek, s čimer ste posledično dosegli, da bo uvrščen višje v iskalniku Google
  • zgradili kontekstualno povratno povezavo (ki v svetu spletne optimizacije, velja za eno najmočnejših povratnih povezav (vir: Backlinks – The definitiveGuide – Backlinko, GotchSEO

 

SEO članki in (ne bodi ga treba) cena

Cenik pisanja offisite SEO člankov, imamo vse SEO ekipe in freelancerji, oblikovan po svoje. Pri nas, cene pisanja člankov za offsite SEO, najdete na povezavi, sicer pa, kot že rečeno, offsite SEO članke, niti ne pripravljamo, če ni predhodno onsite SEO optimizacija spletne strani “vsaj za silo” porihtana. Hkrati za večino primerov točno vemo za koga pišemo in katere ciljne url-je s pisanjem SEO člankov, želimo potiskati višje v Googlu.

Kolikor je meni znana cena za pisanje člankov pri ostalih ponudnikih, se mi zdi, da se cena pisanja člankov za SEO giblje okrog 6€ na članek, ne vem pa, kako optimizirani so ti članki (predvsem opazim, da objavljeni SEO članki pogosto nimajo internih linkov na druge zapise na spletni strani, kjer so objavljeni,…). Obenem pa na trgu pisanja člankov, obstaja kar velika zmeda, okrog cen (na forumih boste opazili debate v katere se vključujejo novinarji, raziskovalci, itd… in se seveda zgražajo, da sploh kdorkoli piše karkoli za tak denar).

Še podrobneje je cena seo člankov za potrebe offsite SEO razvidna iz prve strani Nubia (klik na sliko vas pripelje direkt na prvo stran):

nubia pisanje člankov

V tujini so cene offsite SEO člankov, poletele v nebo:

How much does web content writing cost – Contentfac.com
What does SEO cost – Forbes
SEO pricing – 350 agencies, consultants and freelancers reveal how much does SEO costs in 2018 – Ahrefs

 

Kaj interesenti za SEO članke največkrat vprašate?

Koliko člankov bomo potrebovali, da pridemo na prvo stran Googla?

Odvisno od težavnosti konkurenčne besede (in miganja konkurence), lahko zadošča za posamezno ključno besedo 10 ali 15 člankov. Po drugi strani, je naša ekipa, nekatere ključne besede, pripeljala na prvo stran Googla, z čez 40 ali celo 50 članki. Ob tem tudi ni nepomembno, da se SEO članki ne objavijo vsi naenkrat, ampak, da se za vsako ključno besedo, “lovi” link velocity (dinamika pisanja člankov in dinamika gradnje povratnih povezav).

Ali “samo” SEO članki zadoščajo za preboj spletne strani na prvo stran Googla?

Na kratko, ne. Portfelj povratnih povezav mora biti razgiban, naraven. Ni pa naravno, če so vse povratne povezave kontekstualne, iz drugih spletnih strani, niti ene druge povezave pa ni iz socialnih omrežij, blog komentarjev, direktorijev, seznamov, spletnih forumov, itd…. Pred vsakim pisanjem seo člankov, v svoji ekipi priporočamo, da se najmanj 14 do 21 dni najprej gradijo t.i. avtoritativni linkišele nato se POČASI začne dodajati članke s kontekstualnimi povratnimi povezavami.

Priporočam še: Offsite SEO optimizacija – Kaj morate delati, da boste tudi na konkurenčne ključne besede, na prvi strani Googla

SEO članki – Kako jih spisati kakovostno in HITRO (in kakšne so cene SEO člankov)
4.8 (95.56%) 9 votes