SEO članki [Vse kar je treba vedeti za kakovosten SEO članek]

Od vsega začetka obstoja panoge SEO optimizacije spletnih strani, predstavljajo SEO članki, eno od glavnih “orožij” uspešne spletne optimizacije.

Z leti in razvojem spletnih iskalnikov se standardi za kakovostne SEO članke, vedno bolj zaoustrujejo, zanimanje za čimbolj kakovostne SEO članke, pa v primerjavi s preteklimi leti, ko je na SEO področju prevladovalo zanimanje predvsem za čim večjo količino SEO člankov, narašča v prid vedno višje kakovosti.

SEO članki in predvsem njihova KAKOVOST odločata o tem ali vam bo v spletni optimizaciji uspelo ali ne.

PRILOŽNOST ZA SEO PISCE
Na Seo-Praktik.si upravljamo z lastno bazo SEO piscev, ki jih kontaktiramo, ko se pojavi potreba za SEO storitve.
Če se želite pridružiti našim SEO piscem, nam na e naslov matija.zajsek@seo-praktik.si pošljite:
– ime in priimek
– niše za katere ste že pisali
– izkušnje o tem kakšne vrste SEO člankov ste že pisali (npr. onsite SEO članke v povpr. dolžini 1500 besed, PR članke, tekste za pristajalne strani, opise produktov in kategorij za spletne trgovine, ostale statične tekste za spletne strani, offsite SEO članke, drugo,…)
– jezike v katerih lahko pišete
– povezave do nekaj referenc (vaših objavljenih tekstov)
– pričakovano ceno
– želen način plačila (napotnica, preko fakture na s.p. ali d.o.o, preko avtorske pogodbe, drugo,..)

Spodaj je predstavljena zbirka vseh aktualnih vprašanj in odgovorov, povezanih s SEO članki.

Kaj so SEO članki

SEO članki so tekstovne spletne vsebine, spisane in optimizirane tako, da z njimi dosegate najvišje uvrstitve na Googlu.

Če je v prvih obdobjih pojava panoge SEO optimizacije, veljalo predvsem, da je za visoke uvrstitve na Googlu, potrebno na internetnih straneh imeti čim več SEO člankov, se z evolucijo Googla, ta zgodba obrača v smer, ko količina SEO člankov ne vpliva na uvrščenost vaše internetne strani na Googlu. Vedno več piscev SEO člankov se zaveda, da na uvrstitev člankov na Googlu, vpliva KAKOVOST vaših SEO člankov.

Kakovostni SEO članki ne upoštevajo več “samo” vseh aktualnih SEO pravil, ker se vedno več piscev res kakovostnih člankov, zaveda, da ni pomembno samo, da ste s svojimi članki uvrščeni na prvih mestih Googla, ampak tudi, da so ti SEO članki dejansko spisani tako, da jih njihovi obiskovalci dejansko preberejo, konzumirajo in na podlagi prebranega izvedejo naslednji korak na vaši internetni strani (npr. naročijo se na spremljanje vaših e novic, opravijo nakup, pošljejo povpraševanje,…)

Nič ne koristi, če ste s svojim SEO člankom uvrščeni celo na prvo mesto, na prvi strani Googla, če vaš SEO članek obiskovalci le “preletijo” in celo, po delno prebranem, ne naredijo nič (ampak gredo celo podobno vsebino prebirat na druge spletne strani).

IŠČETE SEO PISCA ?
Na povezavi cenik za SEO najdete ponudbo za pisanje različnih SEO vsebin na vaših spletnih straneh.

Na povezavi Offsite SEO optimizacija najdete ponudbo za pisanje in objavljanje offsite SEO člankov z backlinki.

Vrste SEO člankov

SEO članki se med seboj razlikujejo po različnih vrstah. Vsaka posamezna vrsta SEO članka ima (zraven SEO optimizacijskega cilja, t.j. biti uvrščen čimvišje v iskalniku Google) svoje dodatne namene s katerimi se, zraven visokih uvrstitev na Googlu, dosegajo še ostali marketinški cilji.

Več o tem v nadaljevanju, kjer so predstavljene posamezne vrste SEO člankov.

Kaj so on-site SEO članki

On-site SEO članki so članki, ki jih objavljate na blogu VAŠE spletne strani. Ponavadi so to najrazličnejši nasveti iz vaše panoge, novice o delovanju vašega podjetja, intervjuji z gosti iz vaše panoge (npr. intervju z direktorjem, vodjem proizvodnje,…), novice o objavah v drugih medijih, vodniki o tem kako uporabljati vaše izdelke in storitve, katalogi, itd…

On-site članki jim rečemo zato, ker jih objavljamo ON SITE (na svoji spletni strani).
SEO članki jim rečemo zato, ker s temi članki poskušamo upoštevati čimveč aktualnih SEO pravil.

NAMIG: Upoštevanju vseh aktualnih on-site SEO pravil je namenjena rubrika On-site SEO optimizacija, na našem blogu.

Kaj so off-site SEO članki

Off-site SEO članki so članki, ki jih objavljate na internetu, izven svoje spletne strani. Zato se jim tudi reče off-site.

Namen objavljanja off-site SEO člankov je pritegovati obiskovalce iz drugih spletnih strani in platform (npr. iz družabnih omrežij), da obiščejo vašo internetno stran. Ker tudi za off-site SEO članke želite, da so le ti, uvrščeni čimvišje v Googlu (in jih posledično opazi več uporabnikov Googla), morajo tudi off-site SEO članki biti SEO optimizirani.

O tem kako optimizirati off-site SEO članke je podrobno napisano v ločenem poglavju, v nadaljevanju.

NAMIG: Uporabni SEO nasveti za off-site SEO so objavljeni na povezavi off-site SEO optimizacija.

Ostali članki [ki lahko koristijo tudi SEO optimizaciji]

Ostali članki, ki (lahko) prav tako koristijo optimizaciji vaše spletne strani, so PR članki, guest posting članki, statistični članki, round up vsebine in številni drugi formati.

PR članki

PR članki so tekstovne vsebine, ki jih objavljate na drugih, dobro obiskanih spletnih prtalih in medijih.

Glavna korist PR člankov za SEO je v tem, da ti članki pritegnejo večjo količino obiskovalcev na vaše internetne strani, je pa zaradi njihove hitre zamenjave (tudi drugi objavljajo PR članke na najbolj obiskanih portalih), korist za SEO optimizacijo prej kratkotrajna kot dolgoročna.

Obenem je pri uporabi PR člankov za potrebe optimizacije vaših spletnih strani, smiselno oceniti tudi višino stroška v primerjavi s pričakovanim SEO rezultatom (t.j. višjo uvrščenostjo na Googlu).

PR članki se iz vidika spletne optimizacije priporočajo za uporabo v najtežjih in najbolj konkurenčnih panogah, sicer pa je za njihovo uporabo smiselno narediti letni medijski načrt in predvideti sredstva za njih. Pričakovati (SEO) dolgotrajne rezultate od objave enega PR članka, je iluzorno.

Primer PR članka za bonitetno agencijo Ebonitete.si

Na spodnji sliki je prikazan primer PR članka za Prvo bonitetno agencijo Ebonitete.si, na spletnem mediju časopisne hiše Vecer.com:

PR članek Prve bonitetne agencije Ebonitete.si na Vecer.com
PR članek Prve bonitetne agencije Ebonitete.si na Vecer.com

V čem je dodana vrednost takšnega PR članka za Prvo bonitetno agencijo Ebonitete.si?

Glavnih dodanih vrednost objave takšnega PR članka je več:

  • Prva bonitetna agencija Ebonitete.si s PR člankom doseže obiskovalce spletnega portala Večer.com
  • Prvo bonitetna agencija Ebonitete.si z zgrajeno povratno povezavo v tem PR članku izboljšuje uvrstitev svoje spletne strani ebonitete.si med prikazi neplačanih spletnih strani na Googlu (SEO)
Guest posting članki

Guest posting članki so vsebine, ki jih kot gostujoč avtor objavljate na drugih spletnih straneh. V kolikor želite z njimi dosegati maksimalen SEO izplen, je priporočljivo, da so guest posting članki objavljeni na spletnih straneh, ki delujejo v isti panogi kot delujete sami.

Posledično so zaradi tega guest posting članki razmeroma draga in pa težka opcija, ker je v vaši panogi, najbrž več spletnih strani takšnih, ki si ne želi predstavljati konkurenčne vsebine, kot takšnih, ki bi odobrili objavo vaših guest posting člankov.

Druga opcija pri objavljanju guest posting člankov je, da poiščete spletne strani, ki sicer ne delujejo direktno v vaši panogi, vaše gostujoče članke pa prilagodite tako, da kontekstualno ustrezajo vsebini na objavljenih straneh, kljub temu pa članki vsebujejo povratne povezave na vaše spletne strani.

Primer gostujočega članka spletne strani prvafina.si na spletni strani ebonitete.si

Prvafina.si je spletna stran, ki deluje v panogi upravljanja s tveganji in zavarovanjem terjatev podjetij. Po svoji naravi je ta panoga neposredno, direktno, zelo tesno povezana s panogo preverjanja bonitet podjetij, kar pomeni, da je gostujoč članek ene spletne strani na drugi (In obratno; gostujoč članek druge spletne strani na prvi), čista in maksimalna SEO dodana vrednost pri spletnem nastopu obeh spletnih strani.

Primer gostujočega članka spletne strani prvafina.si na internetni strani ebonitete.si najdete na povezavi Upravljanje s tveganji & obvladovanje tveganj. Da gre za vnovčevanje SEO koristi, ki jih prinaša tak gostujoč članek, prikazuje spodnja slika, v kateri so označene povezave, ki iz gostujočega članka na ebonitete.si, povezuje spletno stran prvafina.si:

gostujoč članek prvafina
Z rdečo označene povezave prikazujejo povezave, ki iz gostujočega članka na spletni strani ebonitete.si, povezujejo spletno stran prvafina.si
Statistični članki

Statistični SEO članki so članki, ki vsebujejo različne, zanimive statistične podatke in informacije o vaši panogi. Statistični članki so prvenstveno namenjeni medijem in različnim influencerjem ter blogerjem, da statističen podatke navajajo kot vir za svoje članke (s čimer vaša spletna stran pridobi backlinke).

Namen statistični člankov NI prodaja.

SEO članki za reputation management

Seo članki za reputation management so članki, katerih namen je graditi in vzdrževati pozirivno javno podobo podjetja. Reputation management SEO članki so največkrat optimizirani za ključne besede povezane z preverjanjem mnenj in izkušenj uporabnikov Googla o posameznih storitvah oz. o posameznem podjetju

NAMIG: Pisanja in objavljanja SEO člankov na vaših spletnih straneh se lotite strateško. Razmislite kako boste objavljene SEO članke vnovčevali še v ostalih vaših kanalih digitalnega marketinga (npr. v email marketingu, na družabnih omrežjih, itd…).
Če že pišete, želite, da z napisanimi SEO članki, tudi na drugih kanalih, vnovčujete njihovo vrednost. Podrobnosti o ostalih kanalih digitalnega marketinga najdete na povezavi Digitalni marketing za začetnike.

Kako SEO članki koristijo spletnim stranem

Glede na to za katero vrsto SEO člankov gre, SEO članki na različne načine koristijo spletnim stranem.

Koristi on-site SEO člankov

On-site SEO članki koristijo spletnim stranem tako, da s svojo visoko uvrščenostjo na Googlu, pritegujejo nove obiskovalce na spletno stran, posledično pa to pomeni več poslov in prodaj preko internetnih strani.

On-site SEO članki so največkrat optimizirani za informativne, dolgorepe ključne besede. Namen pisanja on-site SEO člankov (npr. na blogu spletnih strani) je pripraviti čim več takšnih SEO člankov, ki se uvrščajo za čim več najdenih dolgorepih, ključnih besed, na čim višjih pozicijah na Googlu.

Skozi redno pisanje on-site SEO člankov, ki jih uspete uvrstiti na visoke pozicije na Googlu, dosegate, da je v Googlu vedno manj takšnih informativnih, dolgorepih ključnih besed, preko katerih se vaša spletna stran, ne nahaja na prvi strani Googla.

Cilj pisanja on-site SEO člankov je, da čez več let pisanja, skoraj več ni ključne besede, preko katere se na prvi strani Googla, ne bi pokazal vaš SEO članek.

Koristi off-site SEO člankov

Koristi off-site SEO člankov se izkazujejo v povratnih povezavah v teh člankih. Off-site SEO članki dosegajo maksimalno vrednost iz vidika SEO optimizacije takrat, ko so optiizirani tako, da so uvrščeni visoko v iskalniku Google, hkrati pa vsebujejo povratno povezavo (t.i. backlink) na vaše spletne strani (na url naslove, ki jim želite izboljšati uvrstitev na Googlu).

SEO koristi ostalih vrst člankov

SEO koristi ostalih vrst člankov se izkazujejo v hkratnem zasledovanju SEO ciljev in drugih marketinških ciljev. Ti so:

  • doseganje večjega dosega objav na družabnih omrežjih
  • pohitritev pisanja SEO člankov (npr. v primerih, da članki gostujejo na vaši spletni strani)
  • divezifikacija vsebin na blogu in na družabnih omrežjih
  • branding oz. znamčenje
  • pridobivanje naravnih povratnih povezav (namesto gradnja povratnih povezav)

Zakaj je za SEO pomembna kakovost člankov

Da je kakovost posameznih SEO člankov pomembnejša od njihove količine, je v praksi, v največ primerih, nerazumljivo. In interpretirano ravno nasprotno.

Večina SEO piscev (začetnikov) sklepa, da se DALJŠE vsebine uvrščajo na Googlu, višje. To je posledica različnih raziskav in SEO študij. Poglejte primer:

seo članki dolžina
Daljši SEO članki se na Googlu RES uvrščajo višje. V povprečju so najvišje na Googlu uvrščeni tisti SEO članki, ki vsebujejo malo nad 2400 besed. A pozor: to velja le ob pogoju, da je vsebina SEO članka kakovostna.

Za visoke uvrstitve vaših SEO člankov NI VSEENO kaj piše v teh 2400 besedah. Če pišejo neumnosti in, če vsebina članka ni SEO optimizirana, s takšnim člankom NE BOSTE uvrščeni na prva mesta na Googlu.

Ker, če bi odločala samo količina teksta (brez kakovosti), potem bi bil Google iskalnik neuporaben, saj bi bila najvišje uvrščena tista vsebina, ki vsebuje največ znakov. Ne glede na to ali je uporabna ali ne.

Da Google, v prvi vrsti, zanima predvsem uporabna informacija, ne pa “dolžina informacije” dokazuje spodnja slika.

Dobro poglejte sliko:

Na prvih dveh mestih Googla, po tem, ko vanj vtipkam ključno besedo “vreme”, najdem dve informaciji, od katerih:

  • prva informacija pove kakšno je vreme (na slikovni način in sploh ne z besedo). To je informacija brez besed!!!
  • druga informacija, na arso.si, vsebuje 2 besedi

Govorimo o dveh prikazih, ki se prikazujeta na Googlu, povsem na vrhu, kar 2.240.000 milijona mesečnim “vtipkačem ali izgovorjevalcem” besede “vreme”.

NAMIG: Če potrebujete izkustveni dokaz, da količina besed za visoko uvrstitev na Googlu, ne vpliva (edina), napišite 20.000 besed dolg članek o vremenu, ga SEO optimizirajte za vreme in opazujte kako se na Googlu NE BO pokazal med najvišje prikazanimi spletnimi stranmi 😜 

Kako pisati on-site SEO kakovostne članke

Kakovostne on-site SEO članke pišete po naslednjih korakih:

  • najdete targetirano, informativno ključno besedo (prva pisanja člankov izvajajate za čim lažje, t.i. long tail ključne besede)
  • pregledate konkurečne članke, ki so trenutno uvrščeni na prvi strani Googla (za targetirano ključno besedo)
  • si izpišete poglavja, ki jih v člankih obravnavajo vaši konkurenti
  • dopolnite poglavja s t.i. content gaps (to so poglavja, ki jih vaši konkurenti ne obravnavajo)
  • določite ustrezen vrstni red poglavij (tako, da beseda lepo teče od najpomembnejše informacije najprej, navzdol, t.i. most important information first)
  • spišete vsebino po začrtanih poglavjih
  • v poglavja dodate slike
  • celotni SEO članek SEO optimizirate

Kako pisati off-site SEO kakovostne članke

Čeprav se “logika” za pisanje onsite (on-site) SEO člankov, kaj dosti ne razlikuje od logike pisanja off-site SEO člankov, so spodaj prikazana navodila in najpomembnejše točke, ki so bolj pomembne pri pisanju člankov za offsite SEO optimizacijo.

Zraven najpomembnejših točk za pisanje offsite SEO člankov, sem v nadaljevanju objavil tudi pregled cen in trga piscev offsite SEO člankov in odgovore na vprašanja, ki jih v zvezi z offsite SEO članki, postavljate najpogosteje.

Pred prikazom navodil za pisanje SEO člankov za off-site SEO, samo še disclaimer:
Offsite SEO članki (in kontekstualni backlinki v njih) nimajo nobene dodane vrednosti ne za spletno stran in ne za izboljšanje uvrščenosti spletne strani – če je on-site SEO optimizacija spletne strani, površna. Popolna optimizacija spletnih strani sestoji iz kakovostne onsite IN offsite SEO optimizacije. Več o tem v Vodniku za SEO – Optimizacija spletnih strani MatijaZajšek.com.

Načela, ki se jim za potrebe offsite seo optimizacije, poskušamo (z vajo in treningom) približati pri pisanju offsite SEO člankov, so naslednja:

  • ker je offsite SEO člankov, pogosto potrebno kar nekaj, je prva, izmed najpomembnejših metrik ta, da so napisani hitro (kar naj ne bo zamenjava za manj kakovostno). Pri nas, na Nubii, je norma za napisan offsite SEO članek, max. 30 minut. Potem sledi še pribl. 7 minut finalne optimizacije, evidentiranja in arhiviranja.
  • offsite SEO članki morajo, tako kot onpage SEO članki, biti v popolnosti SEO optimizirani (za WordPressovce, ki uporabljamo Yoast), to pomeni, da se trudimo, da VSE “lučke” v Yoast plugin-u, svetijo zeleno.
  • offsite SEO članki morajo vključevati pravilen anchor text.
  • offsite SEO članki morajo pokrivati široko tematiko ciljanega url-ja.
  • z offsite SEO članki moramo “ujeti” pravilen link velocity (dinamiko pisanja SEO člankov). Za vsako ključno besedo posebej.
  • offsite SEO članki morajo biti objavljeni na indeksiranih spletnih straneh (z realnim obiskom na spletni strani).
  • offsite SEO članki morajo biti evidentirani in arhivirani (datum objave, anchor text, url naslov spletne strani, na kateri so ti članki objavljeni,…). Brez evidence člankov in zgrajenih povratnih povezav, se hitro zgubimo, kje je povratna povezava že bila zgrajena, brez arhive lahko gre vso delo v nič (če se npr. sesuje ali preprosto izklopi strežnik na kateri gostuje spletna stran, kjer je objavljen članek).

Kako offsite SEO članek napisati HITRO

Pokažem na primeru spodaj. Poglejte….

Recimo, da je ključna besedna zveza, za katero je potrebno pripraviti offsite SEO članek “msm prah” (to je mineral lepote):

SEO orodje Keywords Everywhere, ob ključni besedi “msm prah”, prikaže še sorodna iskanja:

Če bomo pri pisanju članka, upoštevali še sorodna iskanja, bo Google, boljše razumel tematiko članka, hkrati pa tudi s temi, sorodnimi besedami, ciljamo na višje uvrstitve SEO članka v Googlu. Višje uvrščene offsite SEO članke si želimo, ker je pač povratna povezava iz članka, ki ima dejanski, organski promet in obiskovalce, VREDNA VEČ več od povezave, ki sicer obstaja na spletni strani, a je ne obišče nihče.

Te, sorodne ključne besede, uporabimo kot iztočnice za poglavja v članku.
Medtem, ko naslov članka, označimo z h1, poglavja v članku označimo z h2.
Če je le mogoče, ključne besede iz sorodnih iskanj, vključimo tudi v H1 (in v SEO titile tag ter meta opis).

Zasnova seo članka bi zato lahko izgledala tako:

Naslov (označen z h1) = Msm prah – kje ga kupiti, kako ga uporabljati in izkušnje uporabnikov
1. poglavje (označeno z h2) = Kaj je MSM prah?
2. poglavje (označeno z h2) = Kje kupiti msm prah?
3. poglavje (označeno z h2) = Kako uporabljati msm prah?
4. poglavje (označeno z h2) = Kakšni so stranski učinki uporabe msm prahu?
5. poglavje (označeno z h2) = Kaj se o msm prahu pogovarjajo na spletnih forumih?

seo članki nasvet

Seveda za pisanje offsite seo članka, ni treba toliko poglavij, da pa vseeno zadostimo smernicam optimiziranja spletnih vsebin, pa bo končna zasnova offsite seo članka zgledala tako:

  • Naslov (označen z h1) = Msm prah – kje ga kupiti, kako ga uporabljati in izkušnje uporabnikov
    Nato sledi:
  • 30 besed v prvem odstavku, pri čemer je najmanj enkrat vključena primarna ključna beseda (msm prah). Prvi odstavek naj tudi vključuje povratno povezavo na naš ciljan url (ki je v tem primeru msm prah).
  • 1. poglavje = Kaj je MSM prah?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika, 1 zunanji vir (outbound link na avtoritativno (lahko tudi tujo spletno stran), ki govori temeljito o tem kaj je msm prah (za ugotavljanje avtoritativnosti spletne strani, uporabite Mozbar)
  • 2. poglavje = Kje kupiti msm prah?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika (ali video iz YouTuba), če bo dodan zunanji vir, naj ta kaže na avtoritativne nasvete kje kupiti msm prah
  • 3. poglavje = Kako uporabljati msm prah?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika (ali video iz YouTuba), če bo dodan zunanji vir, naj ta kaže na spletno stran, ki najbolj temeljito odgovarja na vprašanje kako uporabljati msm prah
  • 4. poglavje = Kakšni so stranski učinki uporabe msm prahu?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika (ali video iz YouTuba), če bo dodan zunanji vir, naj ta kaže na vir, ki pojasnjuje stranske učinke uporabe msm prahu
  • 5. poglavje = Kaj se o msm prahu pogovarjajo na spletnih forumih?
    50 – 100 besed konkretnega odgovora na vprašanje, 1 slika (ali video iz YouTuba), če bo dodan zunanji vir, naj ta kaže na spletne forume, kjer teče debata o msm prahu
pisanje člankov nasvet

Ne držite se zgornjih navodil, kot pijanec plota. V enem offsite SEO članku, povratno povezavo zgradite višje, drugič nižje, tretjič nekje vmes, v enem izmed poglavij,….. Pazite na achor tekst na povezavi (ta naj bo vedno drugačen, v približno 50% naj anchor tekst vključuje brand name ciljnega url-ja) (vir)

anchor text razmerje

S tem, ko ste uporabili zgornji pristop pri sestavljanju ogrodja članka, ste:

  • do iztočnic za vsebino članka, prišli zelo hitro (zdaj morate samo hitro odgovoriti na postavljena vprašanja v poglavjih v članku, kar, če ste strokovnjak za področje o katerem pišete, ne bi smel biti problem)
  • tematsko ujeli ključne besede in sinonime, s tem pa Googlu pomagali, da bolje razume tematiko članka
  • seo optimizirali članek, s čimer ste posledično dosegli, da bo uvrščen višje v iskalniku Google
  • zgradili kontekstualno povratno povezavo (ki v svetu spletne optimizacije, velja za eno najmočnejših povratnih povezav (vir: Backlinks – The definitiveGuide – Backlinko, GotchSEO

Bolj kot je kontekstualna (editorial) povratna povezava, bližje tematiki ciljanega url-ja in bolj kot povratna povezava priteguje klike, ki peljejo iz neke spletne strani, na ciljan url, bolj je takšna povezava močna.

Dodatne informacije za off-site SEO članke:

Kako pogosto pisati SEO članke

Pogostost pisanja SEO člankov vpliva na SEO rezultate. Bolj pogosto kot pišete SEO optimizirane članke (ki targetirajo na identificirane ključne besede), hitrejše rezultate pri povečevanju števila obiskovalcev na spletno stran, lahko pričakujete.

Poglejte spodnjo sliko:

pisanje seo člankov 1 na dan
Rast obiskovalcev spletne strani na kateri se je leto dni, VSAK DELOVNI DAN, napisal in objavil 1 nov SEO članek (optimiziran vedno za novo najdeno ključno besedo).

Bolj pogosto pisanje SEO člankov Googlu pove, da morajo njegovi pajki pogosteje obiskovati vašo spletno stran, s čimer dajete Googlu signal, da se na vaši spletni strani, ves čas, nekaj dogaja. Ker je sestavni del iskalnega algoritma tudi upoštevanje svežine vsebin (t.i. freshness of the content), objavljenih na spletnih straneh, je zato redno in pogosto pisanje člankov, pozitiven signal za višjo uvrščanje vaše spletne strani na Googlu.

Kako pogostost pisanja SEO člankov vpliva na SEO

Spodaj so prikazani rezultati študije (Orbitmedia.com), ki prikazuje kako svoje SEO rezultate ocenjujejo različni blogerji, glede na pogostost njihovih objav:

pogostost pisanja SEO člankov SEO rezultati

O piscih SEO člankov

Pisanja in objavljanja SEO člankov za vaše internetne strani se lahko lotite sami, v okviru vaše marketinške ekipe ali pa najamete zunanjo pomoč.

Kako postanete sam dober pisec SEO člankov

Samostojni pisec kakovostnih SEO člankov ne postanete nikakor drugače kot, da se naučite in nato sami redno vadite pisanje SEO člankov. Bolj kot boste redno trenirali svoje pisanje, večja bo kakovost napisanih člankov:

trenign pisanja SEO člankov
Vsakodnevno pisanje je dobra vaja za vaše možgane. Več kot napišete, bolj aktivni so vaši možgani. Podrobne napotke o tem kako sami postati dober SEO pisec, najdete na povezavi.

NAMIG: Pisanje kakovostnih SEO člankov je sestavni, če že ne eden od najbolj odločujočih faktorjev uspeha pri optimizaciji vaših spletnih strani. Celoten proces izvajanja optimizacije vaših spletnih strani, lahko osvojite na povezavi Brezplačni SEO tečaj spletne optimizacije v 24 urah.

Kje najdete kakovostne pisce SEO člankov

Blogerjev in raznoraznih piscev je na spletu ogromno. Najdete jih na forumih in družabnih omrežjih. Boste pa pri njihovem iskanju opazili, da mnogi med njimi ne pišejo po SEO pravilih, pri marsikaterem pa utegne biti tudi težava v nepoznavanju tematike o kateri bi morali imeti napisane članke.

Glavna izziva, ko iščete ustrezne SEO pisce, sta dva:

  • pisec bi moral biti seznanjen s tematiko in jezikom v katerem želite imeti napisane članke
  • pisec bi moral obvladati SEO copywriting (ne samo blogovskih vsebin, ampak tudi tekstov na pristajalnih straneh, v opisih produktov, opisih kategorij na vaših spletnih straneh).

V navezi SEO-Praktik.si nas sicer dela več piscev, a smo večinoma polno zasedeni. Če vseeno mislite, da bi naše pisanje bilo primerno za vaše spletne strani, se nam oglasite čez kontaktne možnosti.

O cenah SEO člankov

Cenik pisanja offisite SEO člankov, imamo vse SEO ekipe in freelancerji, oblikovan po svoje. Pri nas, cene pisanja člankov za offsite SEO, najdete na povezavi, sicer pa, kot že rečeno, offsite SEO članke, niti ne pripravljamo, če ni predhodno onsite SEO optimizacija spletne strani “vsaj za silo” porihtana. Hkrati za večino primerov točno vemo za koga pišemo in katere ciljne url-je s pisanjem SEO člankov, želimo potiskati višje v Googlu.

Kolikor je meni znana cena za pisanje člankov pri ostalih ponudnikih, se mi zdi, da se cena pisanja člankov za SEO giblje okrog 6€ na članek, ne vem pa, kako optimizirani so ti članki (predvsem opazim, da objavljeni SEO članki pogosto nimajo internih linkov na druge zapise na spletni strani, kjer so objavljeni,…). Obenem pa na trgu pisanja člankov, obstaja kar velika zmeda, okrog cen (na forumih boste opazili debate v katere se vključujejo novinarji, raziskovalci, itd… in se seveda zgražajo, da sploh kdorkoli piše karkoli za tak denar).

Še podrobneje je cena seo člankov za potrebe offsite SEO razvidna iz prve strani Nubia (klik na sliko vas pripelje direkt na prvo stran):

nubia pisanje člankov

Kakšne so cene pisanja SEO člankov v Sloveniji

Cene pisanja SEO člankov v Sloveniji so delijo na cene za on-site SEO članke in cene za off-site SEO članke.

Cena on-site SEO članka, ki vsebuje cca. 1500 besed in je primeren za objave na blogih se giblje od 50€ za članek, navzgor (tudi do 200€ za članek). Cena on-site SEO člankov v Sloveniji je odvisna od zahtev naročnika, konkurečnosti panoge, zahtev po raziskavi tematike, itd…

Cena za off-site SEO članke je v Sloveniji, največkrat vezana na količino backlinkov, ki jih lahko postavite v en članek. Večina digitalnih agencij, ki piše off-site SEO članke, svetuje, da je 1 backlink zgrajen v enem off-site SEO članku.

Članek dolg približno 300 besed in minimalno SEO optimiziran ima ceno okrog 30€ (kot rečeno zgoraj, pri nas, na Seo-Praktik.si, ceno za off-site SEO članke ne vežemo na količino člankov ali na količino zgrajenih backlinkov, ampak na mesečni najem mreže za objavljanje off-site SEO člankov. Podrobnosti o tem v ceniku spletne optimizacije).

Kakšne so cene pisanja SEO člankov v tujini

V tujini so cene SEO člankov odvisne tudi od tega ali gre pri pisanju SEO člankov, tudi za prevod (npr. slovenskih besedil), sicer pa so tudi v tujini cene razdeljene na cene za on-site SEO članke in off-site SEO članke.

Kakovosten on-site SEO članek v srbskem jeziku stane okrog 75€ (z vključenim prevodom).
Kakovostni off-site SEO članki stanejo na trgih Hrvaške, Madžarske, Srbije, Slovaške (preverjeno) okrog 200€ za 5 člankov (s petimi backlinki).

Da so cene pisanja SEO člankov za najzahtevnješe trge (angleščina, nemščina, italijanščina, itd…) še bistveno višje, dokazujejo spodnji zapisi:

How much does web content writing cost – Contentfac.com
What does SEO cost – Forbes
SEO pricing – 350 agencies, consultants and freelancers reveal how much does SEO costs in 2018 – Ahrefs

Kaj interesenti za SEO članke največkrat vprašate

Koliko člankov bomo potrebovali, da pridemo na prvo stran Googla

Odvisno od težavnosti konkurenčne besede (in miganja konkurence), lahko zadošča za posamezno ključno besedo 10 ali 15 člankov. Po drugi strani, je naša ekipa, nekatere ključne besede, pripeljala na prvo stran Googla, z čez 40 ali celo 50 članki. Ob tem tudi ni nepomembno, da se SEO članki ne objavijo vsi naenkrat, ampak, da se za vsako ključno besedo, “lovi” link velocity (dinamika pisanja člankov in dinamika gradnje povratnih povezav).

Ali “samo” SEO članki zadoščajo za preboj spletne strani na prvo stran Googla 

Na kratko, ne. Portfelj povratnih povezav mora biti razgiban, naraven. Ni pa naravno, če so vse povratne povezave kontekstualne, iz drugih spletnih strani, niti ene druge povezave pa ni iz socialnih omrežij, blog komentarjev, direktorijev, seznamov, spletnih forumov, itd…. Pred vsakim pisanjem seo člankov, v svoji ekipi priporočamo, da se najmanj 14 do 21 dni najprej gradijo t.i. avtoritativni linkišele nato se POČASI začne dodajati članke s kontekstualnimi povratnimi povezavami.