Kazalo
Uvod
Ta teden je v SEO skupnosti minil v znamenju odprtja ChatGPTStore. Iz tega naslova ne gre drugega kot pričakovati še večjo poplavo novih vsebin. Ubogi strežniki Googla, ki morajo to prebaviti.
In… ne čudim se jim, da 96% vsega izpljunejo.
V tej luči v ekipi Seo-Praktik “umirjamo” konje. Produkcija novih vsebin seveda ostaja, a v letu 2024 namenjamo še več energije v kakovost vsebin.
O čem je tekla beseda v SEO panogi ta teden…
“Ročno” izbrane novice in novosti:
- otvoritev ChatGPT store
- govorice so znova o posodobitvi algoritma
- Google je uradno priznal, da se zaveda težave, da v nekaterih primerih rangirajo spam vsebine pred avtoritativnimi, a tud povedal, da dela na tem – potrebuje pa čas (ne denar, po Bratušekovo: we need time, not money :))
Z AI izbrana SEO tema tedna iz Search Engine Land:
GPT-4 vs. Google Cloud: Performance comparison on 9 SEO tasks
- Članek primerja zmogljivost GPT-4 in Google Cloudovih strojnih učnih API-jev na devetih SEO nalogah, kjer se lahko uporabi avtomatizacija, vključno s semantično analizo, klasifikacijo, prevajanjem in razumevanjem slik.
- Za vsako nalogo je avtor uporabil različne modele, kot so MarianMT, Google Translate, DeepL, GPT-3.5 in GPT-4, in jih ocenil z merili, kot so natančnost, hitrost in stroški.
- Rezultati kažejo, da ni enotne rešitve, ki bi bila najboljša za vse naloge, ampak je treba izbrati najprimernejši model glede na cilj in proračun.
- Avtor navaja nekaj primerov, kako lahko SEO strokovnjaki izkoristijo te tehnologije za izboljšanje svoje strategije, povečanje učinkovitosti in izboljšanje organske vidljivosti.
Z AI izbrana SEO tema tedna iz Search Engine Journal:
Google: No Perfect Formula For Search Rankings
- V članku Google razbija mit o tem, da obstajajo formule za uspeh na Googlu. Članek obravnava, zakaj ne obstaja univerzalna formula za doseganje visokih mest v iskalnih rezultatih in kako naj se spletne strani raje osredotočijo na to, da so koristne in relevantne za svoje bralce.
- Google pravi, da ne obstajajo “popolne formule” za visoko uvrstitev. Google pojasnjuje, da digitalne agencije, ki izdelujejo SEO orodja pogosto svetujejo gradnjo spletnih strani na določene načine, da bi uspeli v iskanju, vendar Google trdi, da ta orodja ne morejo napovedati uvrstitev.
- Agencije in posamezniki, ki izdajajo SEO orodja seveda trdijo, da njihova orodja delujejo, a Google pravi, da ta orodja pogosto temeljijo na iskanju povprečij med najvišje uvrščenimi stranmi, medtem ko Googlov algoritem vrednoti skupne in edinstvene razlike posameznih strani.
- Google priporoča osredotočanje na to, da so spletne strani uporabnikom v pomoč, ne pa na trike za uvrščanje. Namesto formul, je Googlov nasvet, da se osredotočite na to, da ste koristni in relevantni za svoje bralce.
Vse ostale SEO novice in uporabne misli delim in komentiram v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno mojim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.
SEO izkušnja tedna
Rezultati sicer gredo v pravo smer, a….. nisem povsem zadovoljen.
![](https://www.seo-praktik.si/wp-content/uploads/2024/01/screenshot-www.seo-praktik.si-2024.01.12-11_00_20.png)
Podrobnosti tukaj:
V vednost: nekatere informacije iz našega zadnjega, aktualnega SEO projekta, ki ga izvajamo na Hrvaškem, so zamegljene oz. spremenjene. Celotno spletno stran plus konkretne SEO prakse, ki jih izvajamo na opisovanem projektu na povezavi, delim med moje aktualne SEO mentorirance na online individualnih SEO mentoriranjih in na izobraževanjih za digitalni marketing za skupine.