Če nimate ideje o čem pisati na blogu…[60 seconds solution]

Vsak bloger in ustvarjalec spletnih vsebin ima občasno blokado in ne ve (več) o čem pisati na blogu.
Spodaj je predstavljen 60 sekundni postopek, ki vam bo pomagal, da boste do idej za vsebine na blogu, prišli s pomočjo Googla (opozorilo o zmernosti rabe postopka je dano takoj pod opisom postopka – tako, da ga, PROSIM, NE SPREGLEJTE).

Dodatno pa si lahko v nadaljevanju preberete še, zakaj bi na tak, spodaj predstavljen način (ali podobnega), ideje za pisanje bloga, morali iskati tudi sami.
Ker, najslabše od vsega je, če ideje o čem pisati na blogu, stresate iz glave (saj veste, dajte bralcem to, po čem povprašujejo in ne tistega, kar vi mislite, da rabijo).

Prikaz postopka kako pridete do ideje o čem pisati na blogu

Če pišete vsebine v Chrome iskalniku, si potegnite iz GoogleWebStore, en super uporaben extention za Chrome, ki se imenuje Scraper.
Po tem, ko ga inštalirate v Chrome, se vam Scraper “naseli v brskalniku, desno zgoraj.
Zdaj pojdite v Google in poiščite vam pomembne ključne besede…in med prikazi poglejte ali je Google prikazal tudi PAA (people also ask):

Primer si poglejte spodaj:

  • vtipkal sem ključno besedno zvezo “digital marketing blog”:
  • med rezultati je Google prikazal tudi PAA (people also ask)
iskanje idej za pisanje bloga
  • zdaj se z miško postavite na prvo vprašanje in na Scraperju, kliknete “Scrape similar”:
  • na prikazanem oknu (ki zaenkrat še ne prikazuje idej o čem pisati na blogu), spodaj, zbrišite številko 1 in oba trda oklepaja:
  • kliknite “Scrape” in voila, dobili ste dodatne ideje o čem pisati na blogu:
tema za blog

Ideje (v zgornjem primeru so 3: kaj je blog o digitalnem marketingu, zakaj je digitalni marketing pomemben in kako naj začnem z digitalnim marketingom), lahko uporabite za 1 blog zapis ali pa kar 3 ločene. Odvisno od vašega poznavanja tematike. p.s.: sam sem o vseh treh temah, pripravil zapis o digitalnem marketingu za začetnike, na moji osebni spletni strani, MatijaZajšek.com.

.

kako iskati ideje za blog

OPOZORILO: Google nima rad, če scrapamo/strgamo po njegovih rezultatih, zato to metodo uporabite samo za test in igro. Ali pa, res, ko doživite največjo blokado o čem bi pisali. Sicer pa, če vas optimizacija spletnih strani, zanima profesionalno, itak že veste, da bistvo speltne optimizacije ni, da čimveč pišete, ampak, da pišete “prave” vsebine.

.

Zakaj je pomembno, da idej za pisanje na blogu, ne jemljemo iz glave?

  • Google je res, da pameten, a tako, da bi kar besedilo, napisano na podlagi navdiha in prebliska, razumel in ga umestil v kontekst komu naj besedilo prikaže, vseeno ni pameten.
  • če Googlu pomagamo razumeti o čem teče beseda v napisanem blogu, bo lažje razumel kako kakovostna je vsebina in jo, glede na kakovost razvrstil med svojimi prikazi .
  • če ideje, o čem pisati na blogu, “pobirate” iz glave, obstaja zelo velika verjetnost, da pišete o nečemer, kar uporabnike Googla, sploh ne zanima. V komercialnem smislu, je takšno bloganje, vstran vržen čas ali denar (ali oboje).
  • če pišete, tako, da združujete sorodna iskanja in vprašanja uporabnikov Googla, s tem večate relevantnost in tematsko smiselnost spletne vsebine.

Dodatno, priporočam, da si preberete še to – How to come up with 93 blog ideas in 10 minutes – Neil Patel, in pa, da za iskanje idej za blog, uporabite tudi orodje AnswerThePublic. To orodje vam bo nametalo idej za pisanje bloga toliko, da dvomim, da boste do konca življenja, obdelali vse.

Še dva dodatna, super preprosta, SEO trika, za to o čem pisati na blogu, si poglejte še v spodnjem videu: