KwFinder

KwFinder se na spletu pozicionira kot SEO orodje za iskanje long tail (dolgorepih ključnih besed) z majhno SEO težavnostjo. Čeprav pa je orodje plačljivo, omogoča (ob registraciji), do tri analize ključnih besed, na dan.

Uporaba KwFinderja je zelo enostavna.

V prvo, od treh okenc, na levi, vtipkate ključno besedo, desno od nje izberete trg (npr. Slovenia), desno od sredinskega okna pa še jezik (Slovenian) – če vas zanima analiza besed za slovenski trg.

Nato kliknete “Find keywords”:

kwfinder

Nato se odpre novo okno, ki na levi izpiše ideje ključnih besed, ki jih vtipkajo uporabniki Googla, glede na osnovno vtipkano ključno besedo (v tem primeru je osnovna beseda “darila”), za vsako ključno besedo pa orodje izpiše mesečni trend iskanj, iskalni volumen posamezne besede (na mesec), CPC (cost per click), PPC (stopnjo konkurence v Google Ads programu) in KD (keyword difficulty).

Na desni se izpiše posebej prikazana stopnja Keyword SEO difficulty za izbrano besedo, povečan graf mesečnih iskanj ter SERP rezultati prvih, aktualnih 10 spletnih strani, ki so prikazane na prvi strani Googla (za izbrano ključno besedo).

kwfinder ključne besede ideje

KwFinder je, kljub temu, da v brezplačni verziji omogoča samo 3 iskanja na dan, zelo praktičen, ker (tudi v brezplačni opciji) omogoča shranjevanje prikazanih podatkov (v razpredelnici), tako, da se vam vsak naslednji dan, baza najdenih ključnih besednih zvez, lahko zelo hitro veča.

Pri spremljanju težavnosti posamezne ključne besede (keyword SEO difficulty), velja podobno kot pri ostalih orodjih (KeywordRevealer, Ubersuggest,…), da težavnost posameznih besed vedno primerjajte z istim orodjem (ker vsa orodja uporabljajo svojo logiko za izračun težavnosti uvrščanja ključnih besed na prvo stran Googla). Na linku do orodja Ubersuggest, boste opazili, da je Ubersuggest težavnost ključne besede “optimizacija spletnih strani” ocenil z 29, KwFinder pa to isto besedo oceni z 27.

V SERP analizi, v desnem spodnjem delu ekrana, KwFinder zraven aktualnih 10 spletnih strani, ki zasedajo prvo stran Googla, izpiše še naslednje podatke:

  • DA (domain authority iz Moz-a)(1)
  • PA (page authority iz Moz-a) (2)
  • CF (citation flow iz Majestic-a)
  • TF (trust flow iz Majestic-a) (3)
  • število zunanjih povezav na ciljan url (btw: število 0 ne nujno pomeni, da na prvi strani rangira spletna stran, ki nima nič povezav. Prej to pomeni, da spletna stran, pred KwFinder-jem učinkovito skriva povezave, ki kažejo nanjo.)
  • število deljenj ciljanega url-ja na Facebook-u
  • interno metriko LPS (splošna moč povratnih povezav izdajalca KwFinder-ja, Mangools)
  • oceno obiskovalcev spletne strani

Klik na “Interest over time” razkrije še trend zanimanja za izbrano ključno besedo, skozi daljše obdobje.
Za ključno besedo “darila”, je iz grafa, več kot očitno, da je zanimanje za darila, že vrsto let, največje v mesecu novembru in decembru:

ključne besede trend

kw finder nasvetiKwFinder je bil pred dobrima dvema letoma (glejte datum objave tega zapisa), moje prvo orodje za raziskovanje ključnih besed. Še posebej, ker je bilo eno od prvih orodij, ki je omogočalo pregled SEO težavnosti ključnih besed, za več besed, hkrati. Zdaj ga, ker se pri svojem delu, pretežno osredotočam na long taile, ne uporabljam več tako pogosto. Zakaj priporočam fokus na long tail ključne besede, prikazuje spodnja slika:

dolgorepe ključne besede
Dolgorepe ključne besede predstavljajo 70% vseh vtipkanj v Google. Z razvojem glasovnega iskanja/voice search-a, bo število “long tail” iskanj samo še dodatno naraščalo (4). Ker je konkurenca med long tail ključnimi besedami, manjša, je vsebine, optimizirane na dolgorepe besede, posledično lažje spisati tako, da so uvrščene na prvo stran Googla. Vir slike: 11 reasons you need to focus on long tail keywords for SEO – NeilPatel

 

Kako izvajati raziskavo ključnih besed in raziskavo konkurence s KwFinder-jem, prikazuje tudi spodnji video:

p.s.: KwFinder se trži tudi kot affiliate program, tako, da ne bodite začudeni, če naletite na kakšno spletno stran, kjer trdijo, da je KwFinder najboljši na planetu 🙂